petak, 18.07.2008.

...?ZASTO VECINA LJUDI MRZI EMACE?...

...odg.,.na ovo pitanje je tesko reci,.vecina ljudi ih mrzi zato jer su stalno u crnome,.opet neki drugi ih mrze zbog rezanja,.a postoje i oni koji ih mrze zbog usamljenosti,....meni je to bezveze,.inace mi je glupo kada netko nekomu odreduje sto mora i sto moze,.a sto nesmije i nemoze,.(ja bi te ljude zatvorila i naredivala im kao sto su oni nekomu),.nego,.rijec EMO samo po sebi je zapravo muzika,.glazba,..ma neznam kako vama,.ali meni je EMO odlican i super,...
...ja sam sama po sebi emacica i nije mi zao zbog toga,.ali ne ulazim u neke sekte koje se ubijaju ili rezu prste i cupaju nokte,.samo da bi si nanjeli bol,...to je isto bezveze.tj.,.nekome nije,.ali meni je,...
(...OPROSTITE AKO TO RADITE,.STO VAS PLJUJEM,.ALI VI KOJI TO RADITE UISTINU NISTE NORMALNI,.BEZ UVREDE...)
...nego,.da ne duljim iako malo pisem jer neznam sta bih jos napisala,.meni je EMO super ne samo zato jer sam ja EMO nego mi se to svida i to volim,.a vi koji to niste i ne volite MALE EMACE nemojte mi dolaziti na blog i komentirati ili vrijedati,...
...pozz svim emacima,.a pogotovo mojoj Ivi,...kiss...


21:44 | Komentari (5) | Print | ^ |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.