srpanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

******Image and video hosting by TinyPic******

život je...kada mu dođe kraj
sreća je...nepoznat pojam
zrak je...zamjenjiv
ljubav je...pisanje
umjetnost je...stvaranje

blaženstvo se nalazi u ukusu, a ne u stvarima.i čovjek je sretan kada dobije ono što voli, a ne onda kada dobije ono što drugi smatraju da treba voljeti.

F. La Rochefoucauld

na početku bijaše riječ. Govor u trajanju od pet minuta pripremamo satima. Dvominutni govor pripremamo oko pola sata. Govor od nekoliko sekundi priprema se mjesecima.ali, ima i onih koji ne pripremaju govor, a ispadne savršeno.takvi niti ne znaju koliko vrijede.

"radije NITKO, nego netko tko nije SVE"

"Kajati se, je tako blizu Bogu.tako slatko"

bit života nije biti bogat.bit života je biti zadovoljan onime što imaš, makar to nebilo ništa.

dokaz./dosje x.

razočaranje u … ljubav
riječ osjećaj toliko je istrošena.
ne prevarena, istrošena.
ljubav.
nekako… sve mi je to krivo.
ako se nadam, dobijem ništa.
razočaranje.
ako je imam,kratko traje.
ne uživam je jer znam da kajati ću se što vjerovala sam.
vjerovala tom nekom da me istinski voli.
da. tako je. i čini mi se tako ne moguće.
vidjeti nekoga i osjetiti prisutnost divljenja.
sve to sada je laž i ljubomora na nekog što ima više.
što zaslužuje.
ili ne zaslužuje.
a ima.
sve ono što ja želim, a nemam.


ljubav pisanja
dali je normalno baš svaku stvar koju vidim opisati pjesmom?
svakog čovjeka.
lokvu kiše i kišnu kap.
svaki grom.
svaki glas koji ispusti on.
da sam netko drugi.
možda bi mi to bilo pretjerano.
bolesno. ali ne.
nisam ja netko drugi.
ja sam da bi pisala.
meni to nije bolesno.
to je nešto... kao ja.
zašto li je sve tako pjesma?
mokro i tajnovito.
bajka.


udahni. osjećaš li noć?
ponovi. osjećaš li uzbuđenje?
znaš li osjećaj kada izgubiš ono što ti znači?
kada se pomiriš da ga više nema.
a sreću kada ti se vrati?
ili ne znaš?
kako li je lijepo smijati se bez razloga.
postoji li kiša koja boli?
ili je svaka mokra.


Sada znam
Sada znam ..
Znam kako je željeti da se ne zna,
a cijela populacija o tome bruji…
Sada znam …
Kako teško je biti netko,
a izgled znači sve.
Sda znam …
Znam da voljeti se ne smije,
a ljubav život znači.

Sada znam …
Znam da ljubav znači patnja ..
Znači želja da voljeni voli te više od sebe..
Sada znam.
Živim život patnje.
… jer sada znam…
Da voliš se više od mene. !

Image and video hosting by TinyPic
laž ljubavi[1_dio]_/_[download]
laž ljubavi[2_dio]_/_[download]

moje omiljene metalke/metalci
obavezno posjetiti!!!
lakovjerna vještica
bloody
[x2]<3fampirica
searching for dreams
show your scars
neke rane krvare vjecno
brokenbyworld
metalac1994
dinoman666.blog.hr
demonium
http://vladek-vlafo-valdo.blog.hr/
turn to black
.RaWr.

(umjetnički blogovi)
jenninekronike
ocibojecokolade.blog.hr
mermaid syren
Laura Metcalfe
Artanis
dream
[x1]<3fampirica
september sun
ona s kosom

projekt 365
amelia
photo addict[project 365]
darkmoon365
tri-šest-pet
idea365
limeta
megi
3-6-5
this year
froukatie
projekt365

utorak, 14.07.2009.

4 you

Ne želim te povrijedit.
želim stat sa svim.
ne želim ti davat lažnu nadu.
istina boli.
ali ne više od laži.
prevare.
razočaranja u onog tko te voli.
ili samo laže.

ljubav je teška laž.
i nevjerujem u nju.
jer svaka završi loše.svaka.

p.s,ovo je bio post koji sam napisala za pol minute, samo toliko vremena imam.nemogu kome vratit
oprostite mi SVI koje sam povrijedila

- 20:30 - Komentari (13) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.