četvrtak, 17.08.2006.

Is she wierd? Is she white? IS SHE PROMISED TO THE NIGHT? and her head has no room...

Image Hosted by ImageShack.us

Događa joj se nešto glupo. On je napravio ono što je ona planirala napraviti. Ali ju je preduhitrio.
Jer je ona to htjela riješiti u lice, ali njemu se žurilo pa je to riješio preko mobitela, preko tuđeg jer nije mogo dočekat svoj bon, i sa tako neobjašnjivo glupim razlozima da je počela plakat od jada.

Nema veze o čemu se radi, uglavnom bilo bi lijepo kad se već mora nešto prekinuti da se veli barem istina, a ne laži.

Ali ona ne bi bila ona da nije imala rezervu, pa je opet sretna i vesela i vedra (...:)...)


OVAJ POST NISAM MOGLA NE PONOVITI: Ljubav je apstraktna umjetnost.

Prevarila sam ga. Znam. Ali u afektu.
Saznao je... scenu vjerojatno vecinom znate...samo sto je ova bila tiha. Jako tiha.
Ali, ja sam inzistirala na objasnjenju, previse mi je znacio u ovom mom malom zivotu!

Pa sam se dosjetila da se danas sve moze strpati u umjetnost.

Gle, jednostavno, bila sam s njim i pokreti su nam se tako jedinstveno slozili da bi bilo nelogicno da nismo nastavili, bila bi to uvreda za apstraktnu umjetnost! Dosli smo do katarze i tu nema nicega loseg... to je bila samo LIJEPA predstava!!!

Umjetnost nije lazna. Mozda nema veze sa realnim osjecajima, ali nije lazna. U svakoj lazi ima pola istine, mozda je ona stvorena samo zato da bude lijepa, ali ne primjenjena...ili obrnuto. Ovisno kako ju shvatis.

I znate sta... rekao je da on voli svoju umjetnicu i da ce me ionako voljeti onakvu kakva jesam...;)



"Mislim da sam počela odrastati“ rekla je i gledala, kad je poster s natpisom „hakuna matata“ padao sa njenog zida. To nema veze ni sa kim, osim sa njom.

(To jest, samnom
)



preporuka: r3born...

- 01:25 - po(h)vali vlasnicu (19) - sacuvaj. za uspomenu ;) - #

<< Arhiva >>