četvrtak, 22.06.2006.

Image Hosted by ImageShack.us


Hej, svi vi griješnici
Zapalite svijeće, zapalite svijeće
Hej, svi vi ljubavnici
Zapalite svijetla

Hej, svi vi ubojice
Zapalite svijeće, zapalite svijeće
Hej, djeco svijeta
Ostavite svijeće upaljene

Jer tu je čudovište koje živi ispod mog kreveta
Šapće mi...
Tu je anđeo, stavlja mi ruku na glavu
Kaže mi, nemam se čega bojati

Tu je tama, živi duboko u mojoj duši
Ja joj još uvijek služim...
Zato pusti svoje svijetlo da sja, duboko u moj dom
Bože, ne daj da se izgubim
Ne daj da se izgubim

Jer tu je čudovište koje živi ispod mog kreveta
Šapće mi...
Tu je anđeo, stavlja mi ruku na glavu
Kaže mi, nemam se čega bojati
Hej....
Svi mi sjamo kao zvijezde
Hej....
Svi sjamo kao zvijezde
Hej...
I onda nestanemo



- 12:03 - po(h)vali vlasnicu (28) - sacuvaj. za uspomenu ;) - #

<< Arhiva >>