.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< lipanj, 2010  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2010 (2)
Prosinac 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yes/no

¤¤¤¤¤¤¤¤¤DIZZ/BY¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~°©Mary Punky Janex_o°~

Opis bloga

Ovaj blog ne pozna granice,ovdje se sere po svima,i baš me boli briga,ja radim kaj oću i kak oću!!!

MOJE IME JE:Mary Punky Jane
MOJ FREND JE:Alter Ego:Punxxx
MOJ DRUGI FRENDovi JE:Splash,Kukuriku,Zajebana,
Perverzna,Majmun,Canabis
Mavrinčec,Irokeza,Hladna kokoš,Fizikomrzac,Piletina

Budete li zajebavali mi bumo vas istukli

PUNX NOT DEAD!!!

I hope it will rain so much that you're all gonna stuck!!!!

Well FUCK YOU!!!

You're just a fuck
I can't explain cuz I think you suck
I'm taking pride
I'm telling you to FUCK OFF AND DIE!!!!
...goodbye...

FUCK METAL

Linkovi

Mojy pravi pravcati blog:
MARY PUNKY JANE-
život jedne neodgovorne buntovne punkerice
VJERSKE STRANICE:
˘˘GREEENEY FEELIN˘˘
+Green Day Authority+
*STOP,DROP & ROLL!!!*


JOŠ NEKA SRANJA:
ŠUPAK
LAZANJA

Slike...

nedjelja, 20.06.2010.

Ejnštajn, frankenštajn guguga

E fuckin fuck jebemu kruh i Palestinu. Ja sam Lud, Neki dan hodo sam ulicom i pjevušio neku gadnu pjesmu koja mi se motala po glavi i baš su mi se jeli crvi, kad ono neka babetina mi se zaleti u gronik i padne mi na glavu ogromno govno od niodkud, reko jebemu guzicu od kuda se stvorilo to jebeno divovsko sranje, no nakon toga zavrti mi se u glavi, zavrte mi se govno oko glave i padnem u pičku materinu. Nakon neodređenog vremena probudim se ja. Pogledam oko sebe, jesemti, pička kurac di sam ja to neka rupetina smrdi na štakorsko govno pomiješano s nitro glicerinom, pičku mater koda će atomka ruknut, neki drkanđija drka neš kraj mene jebemu mater ko si ti upitam ja on odgovori guguga soda soooda. Jebemu mater ti si sjeban i luuud, na drugom kraju sobe ležao je neki i prtljao po kurcu, pokušavao ga je nabiti na čelu al mu nije išlo na kraju se upišao od muke, nisam ga htio ništa pitat jer vidi se da ej čovjek jadan u težem mentalnom defektu ko zahod neki dan u javnom bordelu. Napokan pojavi se normalna osoba, recimo, uđe žena mrcina dvjestakilašica sa nogama dlakavim ko gorila, brčinama i smrdi ko gorgonzola plisniva FUJ! Pitam ja di sam, a ona mi ponudi neke narančaste pilule umotane u papir boje govna, ja pomislih možda je speed pa gutnem, pitam je opet disam, ona kaže u duševnoj kući, ja kažem di jebemu gorilu koju pičku kurac radim u crkvi, jel ovo džamija, ona kaže ne ovo je mentalno retardirana bolnica, jebemu bananu a koji je dan, masna odgovori , srijeda ujutro, pičku mater moram u školu jebemu sendvič moram bježat danas moram zaprositi moju grlicu, otkinem se iz kreveta, debela me nije imala šanse loviti al je pobjego i frankenštaj i ejnštajn za mnom, jebiga, moro sam reć ljubljenoj da ju volim najviše na svijetu, ona je mislila da ju mrzim , jebeš to napalim i kad je s leđa vidim moja junica jebozovna jedina na svijetu. Trčim ulicom da uhvatim tramvaj grabim se da sjednem prije čangrizave babetine koja već psuje i lamata štakom i sjedenm se...

To be continued...



| - 18:29 - ..disappearing.. (0) | ..boy.. | . ** |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.