counter stats

šiŠanje&bRijANJE

četvrtak, 21.01.2010.

Leptirica

Život ide dalje, sudbina nas vodi na put na kojem ćemo nakon Vinkovaca 27.12. i Mostara 16.1. s kratkim zaustavljanjem u Zagrebu 12.1. krenuti u Beograd 6.2. i Rijeku 27.2.

Previše datuma...

Spot za našu Leptiricu napokon je ugledao svjetlo dana. Režirao ga je Marko Tešović iz skupine Undergrad.

- 22:21 - Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 09.01.2010.

Radosne novosti

Napokon je izašao album.
Oni koje zanima opipljivo izdanje mogu se javiti na mail, a album se slobodno skida na adresi http://radost.com.hr/Radost_si.zip.

To ćemo proslaviti svirkom u Spunku 12.1, na kojoj će nam društvo praviti mladi beogradski bend Metak za zlikovca. Vrlo fini bend.

Upad je besplatan, moći će se kupiti CD, a ponetko će ga dobiti i besplatno.

Za kraj, radosni tekst jedne od najnovijih kompozicija. Tu se radi o rješavanju stamenog pitanja u posttranzicijskoj Hrvatskoj.


VEDAR I PROZRAČAN

Divan sam vedar
Prozračan
Prekrasan prazan
Ugodan baš

Gleda me gleda
Razmišlja
Neposredno uz
I s pogledom na

Kad-tad će doći
Trebam mu ja
Velik sam i prestižan
Udoban i trosoban

Korake broji
Brojim i ja
Redi me prema
svojim zamislima

Divan sam vedar
Prozračan
Svaki će čas
Zazvoniti praporcima

U meni me gleda
Razmišlja
Sumnja da sve promatram
Vedar i prozračan

Ravnoteža
Sve je teža
Iz svakog smjera
Nešto tjera
Pravci krivi
U perspektivi

Vise lijane
Stoje grane
Užad, antene
Čekaju mene
Penješ, spuštaš se
Šuti, dobro je

Iguane
I agave
Kad u obzir
Sve se stave
Gljive trave
Stvari prave

Na lijani
Na grani
I ti tu si
Gdje kaktusi
Hrabre naše
Gole glave

- 13:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #