counter stats

šiŠanje&bRijANJE

ponedjeljak, 28.04.2008.

U iščekivanju budućih događaja...

...o kojima ćete biti obaviješteni (svirke, festivali, svašta nešto),
nova pjesma.


PLAŽA

i kad se probudim
neću postavljati pitanja
iako će mi biti čudno to
što sam se probudio na plaži
s glavom u tvom krilu
i neću pitati zašto
usred ljeta
na glavi imaš zimsku kapu
što si je jednom zaboravila kod mene
a to je bio nekakav znak
kao što je i kamen koji sam bacio
i koji nije stigao do vode
također nekakav znak
možda ću te pitati kako to da si jednaka
kao te večeri u kojoj si zaboravila kapu
iako je to potpuno nemoguće
jer to je bilo prije stotinu godina
nasmiješit ćeš se
kao da taj osmijeh ne prikriva brigu
kao da je to osmijeh radosti
što sam uz tebe
krenut ćemo na kupanje
iako odjednom postaje hladno
ostat ćemo nepomični
jer more mreška
promjena vjetra
okreće na buru
i polako pada mrak

- 23:50 - Komentari (7) - Isprintaj - #

nedjelja, 20.04.2008.

RUKE



zaljubio sam se u drvo
ono ima grubu kožu
i grane kao ruke
ima više ruku nego ja
ali njegove su ruke nepomične
no to je iluzija
granje će me zagrliti
prisloniti uz topu kožu
i onda ću biti upijen
od dvoje će nastati jedno
na obostrano zadovoljstvo

- 23:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #