counter stats

šiŠanje&bRijANJE

ponedjeljak, 26.11.2007.

Knjiga o ljenjivcima pojavila se, dakle, i u domovini i može se kupiti na sljedećim mjestima:
Booksa, Martićeva 14d, Zagreb
Utopija, fina jedna knjižara, Dosud 10, SPlit (u dvorišti luba Ghetto). Tu je možete naručiti i preko međumrežja.
A pojavila se i u Superknjižari.

Pa birajte. A možete se javiti i meni ako vas knjiga zanima.
Ako vas ne zanima, možete mi se javiti da mi priopćite kako vas ne zanima.



I opet pjesma.


RUKA

ruka što me tapše po ramenu
pogrešna je ruka
koja ostavlja slomljene kosti
srušene kuće
propale mostove
sirotišta
i ožiljke za koje me tješe
da će nestati
ali ja znam da lažu

prava ruka
otišla je hraniti
djecu u sirotištu
a ono koje nalikuje meni
ostat će u sobi
i plakati
za majkom
koja je otišla
voziti bicikl

- 23:54 - Komentari (12) - Isprintaj - #