Welcome in heaven

utorak, 19.12.2006.

evo i mene....

Ej!! ja sam super!!! pitate se zakaj??!! hehe....prof. mi je 4 zaključila z hrvatskog,a ja sam mislila da odgovaram za 2...jaj....ona meni veli da bum imala 4, a ja 4??? onak začuđeno...a ona meni veli: mogu ti ja sniziti prije nek mi se tu onesvjestiš! ja onak ne, ne...dobro je...smijeh al mi ve fali jedna ocjena da prejdem z 4...headbang i ve neznam kaj bum....a mislim da nebrem nikak nateći...ah, bumo još vidli....i tak....jaj...još sam do petka i PRAZNICI!! čoveče kak ja to jedva čekam....nut i kaj da vam još velim?? hm...da vidimo...a neznam već kaj reći...pa zato Sretan Božić i i Nova godina svima!! ak se do onda ne čujemo...ajde ciao...i uživajte!!! pa..pa....

19.12.2006. u 14:32 • 71 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

about me

ovo je moj novi blog jer mi je neko prijašnji blog zeznul, tak da sam morala napravit novi...pa...evo...sad možete dalje čitati i komentirati moj blog!!!
a je...sad moram opet sve ispočetka pisati bang pa kao prvo evo za one koji neznaju ja sam damira, dada me zovu...živim u nedelišću...to vam je selo kraj čakovca...rođena sam 23.04.1991....sad sam završila osmi razreda...fala bogu...al žal mi je kaj više ne bum išla u razred sa svojim frendima i frandicama koji su stvarno bili super! rolleyes al bumo se mi još vidli... smijeh sad sam upisala u ekonomsku za ekonomistu...nadam se da bum i tam upoznala tak dobre ljude kak sam imala u prijašnjem razredu!!!moram obavezno spomenuti i moje najbolje frendice...a to su iva ( zakon ženska, nemaš kaj thumbup ), pa aca ( uvijek je tu ak trebaš koji savjet wink ), anja ( zgleda dobra kak anđelek, a kad ju bolje upoznaš pravi mali vragec smijeh ima dečka koji se zove vinko, vredu čovek, smešen )...tu je i patricia ( ženska je luda i uvijek za akciju party ...moram spomenuti bujkija (markija).....moj dečko...cerek i moju kumu LANU smijeh.... super, luda kuma!!! thumbup ....tu je i moj frend pero......čitajte više o meni i mom životeku u sljedećem boxu ili postu!!!wave

mjuza...

nema dana kad nekaj ne slušam....uglavnom slušam rock...a to je
guns n`roses, nirvana, dobri su mi rhcp, acdc, the cranberries itd. dobre su mi i pjesme bob marleya...onak dok sam loše volje njegove pjesme me onak smiruju...neznam kak da to objasnim...od domaćih grupa najbolje mi je prljavo kazalište i parni valjak...nebrem čuti narodnjake...a i one nekoje pjesme kaj su sad hit na vivi i mtv-u...jaj...kam te svet ide...užasne pjesme...tolko o tome...tu bum ja još stavila neke sličice**



opis slike

Guns N' Roses


Sweet Child O' Mine

She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to that special place
And if I'd stare too long
I'd probably break down and cry


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds me of a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by


Sweet child o' mine
Sweet love of mine


Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine