Ljubavnik citati - Susretit će se u sredini

nedjelja , 23.12.2018.

Ljubavni citati 1










Click here: Ljubavnik citati






Izuzetno su opušteni i samo žele da imaju pouzdanog i srećnog partnera. Ljubav nalazi onda kada bude izgubila sve materijalno,u opasna vremena i sa muskarcem koji bi trebalo da joj bude neprijatelj. Jedino je siguran da nekom nesvakidašnjom ljubavlju voli Kamil Lopez — o čijem je postojanju diskutabilno govoriti. Koji ne posjeduje nijedna žena u koloniji.



ljubavnik citati

Đorđe Balašević Hteli biste da saznate jesu li inteligentni muškarci dobri muževi? Hladnocu moze da pobedi samo ako svojim rukama i trudom zapali vatru.



ljubavnik citati

Roman Ljubavnik - Duško Radović Svaki čovek koji može bezbedno da vozi dok ljubi lepu devojku, jednostavno ne poklanja poljupcu pažnju koju zaslužuje. Natjerala me da o nekim stvarima dobro razmislim ,o onome sto je bitno i sto nije,i koja je zapravo svrha postojanja svih nas i svega na ovoj planeti.



ljubavnik citati

Sve se desilo iznenenada i verovatno sam zato i uletela nepromišljeno u celu priču. Postala sam nečija ljubavnica. Ja koja sam uvek osuđivala takve de­vojke i žene - one koje se mešaju u tuđe brakove. Sve je bilo fantastično. Često sam raz­mi­šljala da sve pre­kinem, ali ni­sam imala hrabrosti jer mi je sve to, ipak, prijalo. Naletela sam na njega kako sa ženom i dvomesečnom ćerkicom šeta gradom. Izgledali su tako srećno. Tada sam shvatila da je vreme da se povučem. Prestala sam da odgovaram na njegove pozive, poruke, izbegavala sam mesta na kojima smo mogli da se sretnemo.. Jednog dana se pojavio na mojim vratima i tražio da mu objasnim zašto ga više ne volim. Nisam imala snage da govorim. Nisu nam bile potrebne reči da shvatimo da je kraj.



Citati ljubavni Hdd
Nebo je, u mojim očima, bilo taj veo čista blistavila što prolazi kroz modrinu, to hladno prožimanje s onu stranu svake boje. Neki ciljevi zahtevaju velike zrtve, a ona je ostajala postojana u svom naumu i svojoj teznji. Ali gdje počinje sloboda? Osim na tom slikovno-tekstualnom roman se kreće na barem još nekoliko kolosijeka: poetsko-proznom koji logično proizlazi iz prvog , zbiljsko-imaginarnom i muško-ženskom. Nemacka poslavica Tko se u mrkloj noci uputi svojoj dragoj, svecu nosi u srcu.

[Jebacina u bosni|Amaterski sexs|Starije gole zene]






Oznake: ljubavni, citati, 1

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.