subota | 06.05.2006.

heej!

Bok...evo, promijenila pozadinu...al zaćas budem i boju slova...za par minuta, ovu bijelu sam stavila samo da se da čitati...pa, kaj ima? Ja idem na ročkas za 30 minuta, ajde 45..jedva NE čekam jer znam da bude mi dosadno..dobro, budem se šetala po goricama...i pila...SOK...hehe...zujo...blacky pokraj mene spava...(ak' neznate to je moj PAS!!!...veliki....crni...pekinezer...darker, moglo bi se reć)..ne znam kaj da pišem...još me muči prehlada, tak da budem poludela..više nemam kam bacati papirnate maramice...i tatu sam zarazila..nažalost...stvarno, sad smo oboje u komi!!!! e, da, skužili ste da u pozadini idu Ramonsi..moja najdraža njihova pjesma..pa..book...dok se vratim da vidim BRDO komentara, ok???????? bye! headbang

- 12:05 - Komentari (12) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>