travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Pa o svemu i svačemu!!!

O nama

ANNA
Ja sam Anna...da tak se zovemyes. Imama sestru blizanku (Emily) i još jednog brata. Imam 14 godina...
A sada malo o mojim frendovima...
Naj mi je frendica Sarah.Imam dečka Iana. Slušam rock i sve slično njemu!
ITD i tako dalje! Neda mi se više pisati.... POZZ

EMILY
Ja sam Emily kao što ste već primjetili.imam sestru blizanku ali to što smo blizanke ne znači da smo iste.(i naravno stariji brat Izzy.)mi smo potpuno drukčije.sada ćete doznati nešto više o meni i mom životu....
Obožavam glazbu i slušam samo rock!Luda sam za gunsima i oni su mi naj bend(znate valjda njih:Guns N´Roses).Moj najprijatelj je Duff i ujedno mi je i dečko.a frendica nemam baš mnogo...i samo da znate, starija sam od anne 8 minuta!!!
još ću vam ja pisati o meni, a do tog puta goodbye!!!

Ono šta voljimo

AAmbivalent
NNeat
NNaive
AAwkward

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com




EElitist
MMeek

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


ovo nije stavljeno po redu, nego kako smo se sjetile...

ANNA
Naj pjesme:
1.My immortl
2.Complicaded
3.Everybody's fool
4.Numb
5.Beautiful liar

Naj filmovi:
1.Dumb and dumber
2.Threat for parents
3.Harry Potter and the camber of secets
4.Harry Potter and the Red fenix
5.Mr. Bean's hollidays

Naj gljumci i gljumice:
1.Wenthwort Miller
2.Chaninng Tatum
3.Jonny Deep
4.Orlando Bloom
5.Chad Michael Murray

1.Cathrine Zeta-Jones
2.Angelina Jolie
3.Scarllet Johannson
4.Charlize Theron
5.Liv Taylor

Naj bendovi:
1.Evanescense
2.Red hot chili peppers
3.Black eyed peas
4.Green Day
5.Pussycat dolls

EMILY
Naj pjesme:
1.Dani California
2.Paradise city
3.Knockin on heavens door
4.November rain
5.Nightrain
6.Snow
7.Dance of the death

Naj filmovi:
1.Lord of the rings
2.Harry Potter
3.Pirats from Carribean
4.Rock star
5.Amytiville
6.School of rock

Naj gljumci i gljumice
1.Johnny Deep
2.Orlando Bloom
3.Jacky Chan
4.Eddy Murphy
5.Brad Pitt

1.Chatrine Zeta-Jones
2.Lucy Lu
3.Drew Barrimore
4.Rene Zelwerger
5.Jenifer Aniston

Naj bendovi:
1.RHCP
2.Guns 'n Roses
3.Iron Maiden
4.U2
5.Linkin Park


utorak, 10.04.2007.

ej, ljudiovi!

Ej ljudi!! Mi smo Emily i Anna...Imamo jako čudna imena jer smo iz Amerike....Jako dobro znamo hrvatski jer su nam starci iz Hrvatske ali imaju posao u Ameriki...yesŽivimo u Santa Monici u Californi a starci nam rade u L.A.-u tak da smo često same sa bakom...
Odlučile smo napraviti blog!!! Zove se kak se zove! Često ćemo vam pisati kaj nam se događa i nadamo se da će te ostavljati što više komentara!!!
Do sljedećeg puta
bye-bye
MySpace images

MySpace images

- 11:40 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.