world of teen

skoro je dan koji svi čekamo-kraj škole!!!!

eh pa da taj dan je nešto tak ono kaj već svi nemremo čekati. makar još imamo samo 6 tjedna i 3 dana. sretno svima za ocijene. oni koji imaju kulje nek brzo isprave a oni koji imaju petice nek uživaju i nek ih pokušaju obavezno zadržati.bla bla bla. vidim da svima ponestaje ideja. meni malo ali kad se ja razbrbljam u pisanju nema mi kraja osim ako se umorim ali onda idem do maksimuma. eh....pa kak ste vi ? kaj delate? pa nadam se da vam se sviđa moj blog. bla bla bla. jedva čekam da otiđem na more pa tam da se brčkam u moru ko neko prasence,zezam se. ali ovdje je tak vruće da se svi jednostavno želimo baciti u more. bla bla bla...cerek (love is still in the air)cerek još izdržite ove dane.
Myspace layouts

Myspace layouts

(i will just wait...) Myspace layouts

Myspace layouts

27.04.2006. u 12:48 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



očeš komentarčiće/nečeš komentarčiće?

WELCOME

MySpace Layouts

MySpace Layouts


HY HY HY HY
Dobrodošli u TEEN-WORLD!!!! sve gluposti i zanimljivosti koje nas zanimaju!

Cursors


MySpace Layouts

MySpace Layouts


ako netko ima pitanja neka mi ih pošalje na queen15@net.hr i sigurno ću vam odgovoriti !!!!



adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!




Cursors

savjeti-korisni za život


Cursors


pa ljudi evo nekoliko savjeta za supač život.ja neću sad nešto tu kenjati blablakati one jednote iste poslovice nego ću napraviti nove poslovice koje mislim da su više fora i bolje od starih ofucanih. što ne znači da ne slušate te poslovice nikad više!ali evo nekih.
zujoSAVJETIzujo
PRIJATELJI SU PROLAZNI AČI IH KAD IMATE ŠTO VIŠE ZADRŽAVAJTE ZA SEBE!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ZNAŠ LI ŠTO JE LJUBAV I KOLIKO ONA TRAJE?
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ŽIVOTINJE SU PRIJATELJI KOJI TI NIKADA NE ŠTETE!
Myspace layouts

Myspace layouts


NE MJENJAJ SEBE!!!!MJENJAJ OKOLINU OKO SEBE!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


NADAM SE DA ĆE VAM KORISTIT! OVU ZADNJU SAM JA IZMISLILA HI HI BAŠ JE DOBRA!

meni najdraži

prvo prvo i prvo moja naj pjevačica koja super pjeva!!!
EMILIE SIMON

pa druga super pjevačica::::

black eyed peas ----fergie!!!
mislim i shakira je dobra.
evo još sličica!!!



bye!!!!!








A SADA MOJI FRENDOVI! PA POGLEDAJTE I NJIHOV BLOG!
rema4ever
mraka
singstar
blog layouts

blog layouts