world of teen

posvojiti životinje? zašto ne!

pa da to je jedna super stvar! ja sam posvojila dupina zvanog munja i veoma je sladak ! munja je dobio naziv po tome što ima ožiljak u obliku munje na peraji.a za još informacija "kako posvojiti dupina" otiđite na www.val-nature.hr/!!!! a evo opisa ostalih dupina!
waveDUPINIwave
U hrvatskom dijelu Jadranskog mora živi oko 220 dobrih dupina (Tursiops truncatus). Nakon nestanka sredozemne medvjedice (Monachus monachus) i običnog dupina (Delphinus delphis) dobri dupini jedini su morski sisavci koji još nastanjuju Jadransko more. Predstavljamo Vam osam dobrih dupina koje možete na simboličan način posvojiti. Posvajanjem dupina pomažete očuvanju ovih životinja u Jadranskom moru. Odaberite svog dupina i ispunite obrazac za posvajanje.

"Dobro jutro" je prvi identificirani dupin kojeg smo još 2001. susreli u ranim jutarnjim satima kod otoka Ugljana.

"Poveliki" je dupin koji se u jatu ističe svojom veličinom.

"Ipsilon" od 2001. godine redovito viđamo s mladunčetom.

"Crtu" je lako prepoznati po bijeloj vodoravnoj liniji na lijevoj strani leđne peraje i polumjesečastim urezima na stražnjem rubu ove peraje.

"Veseljak" nas često zabavlja viskom skokovima iz vode.

"Kuka" ima vrh leđne peraje u obliku kuke.

"Munja" je mužjak s oštrom crtom na leđnoj peraji.

"Strelica" je ženka koja voli plivati uz našu brodicu.

PA NADAM SE DA STE NAŠLI SVOJU SRODNU DUŠU HE HE HA HA!

ovo je moj dupin MUNJA

ovo je KUKA

ovo je DOBRO JUTRO

eh pa neću vam pokazati sve dupine hi hi ali znači posjetite onu gore stranicu i vidjet će te ostale dupine . JOŠ JEDNA MOLBA OD VAS!!!! ako netko zna kako posvojiti one šišmiše onda nek mi javi thanks.bye

19.04.2006. u 10:17 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



očeš komentarčiće/nečeš komentarčiće?

WELCOME

MySpace Layouts

MySpace Layouts


HY HY HY HY
Dobrodošli u TEEN-WORLD!!!! sve gluposti i zanimljivosti koje nas zanimaju!

Cursors


MySpace Layouts

MySpace Layouts


ako netko ima pitanja neka mi ih pošalje na queen15@net.hr i sigurno ću vam odgovoriti !!!!



adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!




Cursors

savjeti-korisni za život


Cursors


pa ljudi evo nekoliko savjeta za supač život.ja neću sad nešto tu kenjati blablakati one jednote iste poslovice nego ću napraviti nove poslovice koje mislim da su više fora i bolje od starih ofucanih. što ne znači da ne slušate te poslovice nikad više!ali evo nekih.
zujoSAVJETIzujo
PRIJATELJI SU PROLAZNI AČI IH KAD IMATE ŠTO VIŠE ZADRŽAVAJTE ZA SEBE!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ZNAŠ LI ŠTO JE LJUBAV I KOLIKO ONA TRAJE?
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ŽIVOTINJE SU PRIJATELJI KOJI TI NIKADA NE ŠTETE!
Myspace layouts

Myspace layouts


NE MJENJAJ SEBE!!!!MJENJAJ OKOLINU OKO SEBE!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


NADAM SE DA ĆE VAM KORISTIT! OVU ZADNJU SAM JA IZMISLILA HI HI BAŠ JE DOBRA!

meni najdraži

prvo prvo i prvo moja naj pjevačica koja super pjeva!!!
EMILIE SIMON

pa druga super pjevačica::::

black eyed peas ----fergie!!!
mislim i shakira je dobra.
evo još sličica!!!



bye!!!!!








A SADA MOJI FRENDOVI! PA POGLEDAJTE I NJIHOV BLOG!
rema4ever
mraka
singstar
blog layouts

blog layouts