world of teen

proljetno čiščenje-zabava i ludilo

pa vrijeme je da napravite proljetno čišćenje! znam da nije neko ludilo(ali nekima je) ali šta se mora mora se! predlažem da date svoje stvari nekome drugome kome će to trebati! svoje stare igračke ili svoju odjeću koju ste prerasli! pa probajte i skupiti boce i prodati ih!možete zaraditi novce za jedan fini BIGX-MENU!!! savjetujem vam da idete van i da se bavite sportom a ne ići u kina(samo za zaljubljene ali i njima preporučujem rolanje ili biciklizam ili nešto drugo) ili doma gledati televiziju i nadati se da će vam praznici proći što prije! mislim i ja jedva čekam što prije vidjeti svoje prijatelje ali sada ću malo uživati i spavati proljetni san! ne slušajte me ovo za spavanje. pa dobru zabavu za proljetne praznike i nadam se da će te se odmoriti jer smo zbilja zaslužili nakon dosadnih profaća i nekih tojest pokojih loših ocjena!

a sada ide ono meni najdraže!!!! cerekyesdead ŠOPING!!! dobro dobro nisam sad neka ludara za šoping ali volim gledati i kupiti stvarčice.pošto je prolječe ide i proljetan šoping!!!! nova odječa i nove cipele.

pa dobra zabava!!!!!

14.04.2006. u 14:06 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



očeš komentarčiće/nečeš komentarčiće?

WELCOME

MySpace Layouts

MySpace Layouts


HY HY HY HY
Dobrodošli u TEEN-WORLD!!!! sve gluposti i zanimljivosti koje nas zanimaju!

Cursors


MySpace Layouts

MySpace Layouts


ako netko ima pitanja neka mi ih pošalje na queen15@net.hr i sigurno ću vam odgovoriti !!!!



adopt your own virtual pet!



adopt your own virtual pet!




Cursors

savjeti-korisni za život


Cursors


pa ljudi evo nekoliko savjeta za supač život.ja neću sad nešto tu kenjati blablakati one jednote iste poslovice nego ću napraviti nove poslovice koje mislim da su više fora i bolje od starih ofucanih. što ne znači da ne slušate te poslovice nikad više!ali evo nekih.
zujoSAVJETIzujo
PRIJATELJI SU PROLAZNI AČI IH KAD IMATE ŠTO VIŠE ZADRŽAVAJTE ZA SEBE!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ZNAŠ LI ŠTO JE LJUBAV I KOLIKO ONA TRAJE?
MySpace Layouts

MySpace Layouts


ŽIVOTINJE SU PRIJATELJI KOJI TI NIKADA NE ŠTETE!
Myspace layouts

Myspace layouts


NE MJENJAJ SEBE!!!!MJENJAJ OKOLINU OKO SEBE!
MySpace Layouts

MySpace Layouts


NADAM SE DA ĆE VAM KORISTIT! OVU ZADNJU SAM JA IZMISLILA HI HI BAŠ JE DOBRA!

meni najdraži

prvo prvo i prvo moja naj pjevačica koja super pjeva!!!
EMILIE SIMON

pa druga super pjevačica::::

black eyed peas ----fergie!!!
mislim i shakira je dobra.
evo još sličica!!!



bye!!!!!








A SADA MOJI FRENDOVI! PA POGLEDAJTE I NJIHOV BLOG!
rema4ever
mraka
singstar
blog layouts

blog layouts