.^^awatari moii.xd.^^.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicmooj.awatar.odličan je.xd

.radim po narudžbi bannere i avatare.xd.

  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari ..da/ne

by DUHOVNOPROSVJETLJENAA

Opis bloga

..°°eKiPa°°...
Image and video hosting by TinyPic
MojE sTarKe
Image and video hosting by TinyPic
A MoToRćIčA
Image and video hosting by TinyPic
MOJa Emo IvAnA
Image and video hosting by TinyPic
moj MaLI SmAjL
Image and video hosting by TinyPic
moE I PePiNE TEnE
Image and video hosting by TinyPic
A moe liP0 SrČeko
Image and video hosting by TinyPic
MOe jEbEnO sRcE
Image and video hosting by TinyPic
moe MaLle LiPe TenE..xD
Image and video hosting by TinyPic
moe TeNe..Xd
Image and video hosting by TinyPic
lIpoTiCe MOE
Image and video hosting by TinyPic
moE MaLlO sRcEKO
Image and video hosting by TinyPic
..jA..dDd
Image and video hosting by TinyPic
..xD..MeE
Image and video hosting by TinyPic
..jUsT JaA..=)
Image and video hosting by TinyPic
..moJA mAlLa..
Image and video hosting by TinyPic
..xD..MaLlA..
Image and video hosting by TinyPic
..jBg..MaLlA
Image and video hosting by TinyPic
..xd..sTaJkicE..
Image and video hosting by TinyPic
..NašE sTAjKICe..XD
Image and video hosting by TinyPic
MoE lIPoTiCeE..
Image and video hosting by TinyPic
aGaIn sTaJkE mOe..


./MY.HIPPIE.locked.world.IS WORLD OF LOWE.AND.RaInBoW.XD=P./
Image and video hosting by TinyPic

./A SHA.niee.PAMETNO DA tu.KLIKNEŠ.xd./

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr




Image and video hosting by TinyPic


PRAVILA..!!
1.nemojte slučajno kopirat tekst prije moje dozvole.Ako slučajno uhvatim da ste kopirali moj tekst prijavit ću vas.
2.nemojte mi srat po blogu ili prekidat lance sreće jer će te biti u mojem popisu neprijatelja.
3.ostawi komm u vezi posta ..ili u vezi bloga..
4.ostawi koliko želiš kommowa[vraćam sve kommiće].
5.ako ti se ne sviđa moj blog ne pljuj po njemu samo otiđi.

poštuj moja prawila..nisam baš zahtjewna..!!
kad sam te vidjela bojala sam se upoznati te,kad sam te upoznala,bojala sam se poljubiti te,kad sam te poljubila,bojala sam te voljeti,a sad kad te volim bojim se izgubiti te..ja ljubim drugog jer tebe nemogu...srce mi plače..volim te sve jače....i dok mu ljubav priznajem..u duši tvoja ostajem...golube...

Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music
Emo Icons

rekao si da sam klinka,ali te riječi znaju da bole..shvatit češ jednog dana da i klinke znaju da vole..ako me bude tražio,recite mu da sam umrla...ako bude tražio moje tijelo recite mu da sam izgorjela...ako bude tražio moj grob recite mu da sam, na dnu mora...ako kaže da me je volio,ne vjerujte mu...jer me je on ubio!!!..
Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music
Emo Girls

nisam ona koja plače,ni ona koja moli...ja sam žena koja pamti i iskreno zna kad voli...!!!
Emo-Corner.com - The place for emo guys and emo girls, emo hair, and emo music
Emo Hair

dok gledam dijamant kako blista,pitam se zašto moja sudbina nije ista,a onda se sjetim da imam tebe,i shvatim da iman dijamant kraj sebe..!!!..anđeo noću dolazi u moje snove...anđeo noću stalno mene zove...anđeo me noću želi za sebe...a ja neću anđela ja hoću tebe..!!!..ovaj sms samo je jedan u nizu,ali pomaže mi da te osjetim blizu..udaljeni smo mnogo,možda i prewiše...ali do tebe mi je stalo najviše...
Image and video hosting by TinyPic


nEš O mEni:
Image and video hosting by TinyPic
ImE:nikolina
prezime:jeli wi znate???***
my zatworska ćelija:6.b
što slušam:pcd,iron maiden,
destiny child..
ne slušam:hladno piwo,feminem..
naj pjewačica:mariah carey..
naj pjewač:usher..sean paul..
naj frendica:kata..iwana..lucka
naj frend:matija...bujas..
mateo..pipe...
moji partijaneri:iwana,puffa..
andrea..maja...katja..
hajdi...jopip...
ne wolim:bahate,umišljene
radoznale,plačljive,
one koji se prawe wažne...ccc
wolim:msn,blog,my family,
moje frendowe,
partijanere,školu,
ljeto,zimu,svoj stil,dečka..
naj:moje patike..
Image and video hosting by TinyPic
..ki$$a...

lJuBaW...

ja nesretno zajubljena..
ddd..taj li mi se swiđa..
kad bi wi to skužili...dala bih
wam swe na swijetu...
dobro super...ali on mene..
ne primjećuje...kako do
njega da dođem...da
iman njegow msn...ufff,...
poludjela bih...zašto mi to radi zašto..
hhh...on je u mojim mislima...swi
me zezaju zbog njega...
samo moja najbolja frendica zna za njega...
drugima niti riječi..dd..pročulo
bi se...a onda kill..volim ga...jbg...
al owaj swit je usran..jbg..
wolim ga...moj razred ubijačina...swi
su ludi..al oke..čitam ga...
Image and video hosting by TinyPic
di da nađem njega...kako do njega...
iman sawjete za ljubaw..
kako ga pronači??
tamo gdje on često zalazi...gdje
je stalno..s kojom se prijateljicom
druži???..s kime je stalno
s kime se zeka...ccc
zawidim joj...blago joj se...
znam da ona misli da se on
u nju..ali mene
zbog nje wata ona cc..ljubomora..
a šta da radim,...jbg..
swaki ga dan widim..u mojoj
je smjeni...drugi razred,,
samo kažem jbg...wolim ga..
frendica mi neda njegow msn..
a sad...neznam...vi mi recite..
polowicno je to...ja tu patim..
dok ona užiwa...uh...
ubila bi ju..ionako ja nju mrzim..ma
koga briga...ima i drugih ljudi..al
ako wi imate sawjet kako
da upadnem u njegowu rupu recite mi..
Image and video hosting by TinyPic
ljubaw je san koji traje
dok se ne probudiš...ako treba
ako bude san...da se bar nikad ne
probudim...joj..swime zekaju zbog njega..
ja+on..on+ja..
da je bar tako...ja+ on..
ajde proči će..ali
on+ja...ccc...
nemože biti tužnije...ma
stwarno...ako mu uletim..izbacit
će me..iman jednu naj frendicu..
a ona ima jednu frendicu koja
ide s njim u razred,,,..ba nije
baš teško..hmmm...
a da ja ipak razmislim..mogla bih...
Image and video hosting by TinyPic
da smo owo ja i on...bilo
bi čudo..ja ga wolim...aj0j..
aj aj..za 8 dana mi je ročkaš..
nemogu ga pozwati jer me ne čita..
jao...ljubaw je bolna al za njega...
wrijedi pokušati...
Image and video hosting by TinyPic
..ki$$a..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

iwanchica
...°°ja°°...
..°°maja°°..
..°°plawusha°°..
..°°kata°°..


.^^moii avatari,xd,

gum all star converse princess

subota, 18.10.2008.

LiTo...???***

ey...peopli..??***...ameee,...jedva čekam lito...ajme ...kad če počet...haha...joj...taj miris mora....ajooj...umrem od doživljaja kad ga vidim...ajmo malom meditacijom...da se uživite u more..??**..vako zamislite da ste na pješćanoj plaži...da na sjedalici ispijate coca colu...i da vas zgodni frajeri uokolu gledaju...**
Image and video hosting by TinyPic
zamislite da odšetate do obližnjih ukrašenih bazena...tamo se spuštate skalama dok svi pomišljaju kako ste zgodna ženska..u bazenu ronite,plivate,smješkate se zgodnim frajerima koje nikad niste vidjeli..odete na tobogan i uskočite u plavi tobogana a iza vas jedan se frajer spušta vi vrištite od sreće..a onda upadnete u bazen a odmah nakon vas i taj frajer..zamislite da vas pita"ha..vidim da si vrištala??..zanimljiv tobogan??"..a vi od sreće odgovarate"da..da..aha.."..zamolio vas je da idete s njim na zeleni tobogan..vi ste pristali**...uvatite se skupa za ruke.,..a vi u sebi zamišljate"aaaa,,našla sam ga aaa..joj nisam dobra za njega..aaa"a on odjedanput šapne ti na uho:"baš volim kad sam s tebon"..
Image and video hosting by TinyPic
i eto tako zamišljate vaš tradicjonalni dan uz plažu..ah...i u jednom danu nađete super doživljaj i dečka..ah...evo malo slikica od ljeta..ali sad će zima...ccc...ma zašto...joooj...ma svi znamo da čekate ljeto...ee...čekam ga i ja...tada iman 2 iznenađenja...juppii...a možda i tri...ccc..evo malo slikica...da zamišljate ljeto...uhmm..
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

ccc...neda mi se više stavljati...dosadno je too...papa...kissa...



| komentari (45) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.