Komentari On/Off

AKO ŽELITE DIZAJN:
Dizajn by:AnToNiJa


SWRATITE OVDJE:
Moj Normalni Blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

na blogu ce biti sprdancija zezancija ... i nesto o meni i mojim prijateljima

MySpace Layouts images

MySpace Layouts




Image Hosted by ImageShack.us
Cristiano Ronaldo

Linkovi

Gube
Jopa
Franko
Mia
Ivanica
Vice
Anamarija
Ela
Nikolina
Anamarija i Ela
Gizma


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


FFamous
IIndustrious
LLoving
IInnocent
PPretty
KKinky
RResponsible
EEdgy
CColorful
AAppreciative
KKind

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Evo malo o meni
Ime:Filip
Prezime:....
Škola:Faust Vrančić
Razred:8.c


Volim:nogomet,zajebanciju itd
Ne volim:umišljene,bahate.....
Naj grupa:RHCP i Linkin park
Naj pisma:can t stop
Naj vrsta glazbe:funk rock i housethumbupthumbup
Naj pjevac:Sean Paul
Naj klubovi:Sibenik,Dinamo i Manchester utd
Naj nogometas:Cristiano Ronaldo






Free Site Counter
Free Site Counter



ponedjeljak, 18.06.2007.

We was flying
Evo ljudi pisem post.Danas sam ispravija matematiku i ne moram ici na popravni.Iza skole isa
sam opet na bazen s Ivanom,Dajom,Draženom,Gubom,Jerom i Banom.Bilo je odlicno zajebavali se ka i obicno.Sritna sam sta sam se bacija sa trece skakonice jos se bacija Drazen,Daja i Gube. Franko se
tija bacit ali su mu u ruci sipke pa zato.
Da vam prepricam kako je bilo prije nego st smo se bacili sa trece.
Ja i Drazen smo se popeli samo legli jer nas je bilo trta Daju nije zato sta se bija prije baca s trece.Drazen je reka da nece a ja sam reka da ocu.I Daja se bacija i Drazen bizon se zaletija za njim i kad je skocija drza glavu prema doli i u letu od pritisak pocela mu krv curi i nosa.I onda nisam moga podnit da su se bacili i onda ja za njima.Nakon toga Gube se popea kladija se s cacom ako skoci ove god s trece da ce mu caca dati 300 kuna.Skocija on i u letu ono radija rukama i kad je upada u vodu nije na iglicu upa i malo zajeba rame LOL.Nakon toga smo se jos malo kupali i osli ca.Evo sada iden ucit biologiju i napisat lektiruheadbangheadbangburninmadmad.
Pozzz svimawavewavewavewavewavewave



| komentari (285) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.