Evo malo svega


BEST FRIENDS 4EVER

dance

Nista slade u zivotu nisam vidila

oliver james

Oliver James

James Oliver

CHRIS BROWN

chris brown

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (12)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Blog se radi o svemu i svaćemu i uživajte čitajući o problemima,zabavi i takvim stvarima.nadam se da će vam se svidjeti!!!!!!!

heart

love

i love chocolate

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Fergie








nedjelja, 04.05.2008.

čokolada moja draga...

waveSigurno mislite da ja s ovim naslovom pokazujem koliko volim čokoladu,to je istina ali ne onu standarnu čokoladu već moju simpu čokoladu.On je tako cute.i ne pitajte kako je dobio ime(neki znaju ali...nije važno).Evo ode san blenila od dosade i igran neke glupe igrice,a štaš sad...Dopisujem se malo s Micky koja me nagovorila da napišem ovaj post...ali neka je.Ona biće ne baca misli sa svog dragog.Pozdravljam i Tinu koja je imala "krizu" i morala otić kući(ne pitajte šta je kriza) i tako,pozdravljam i ona druge ljude koje inače pozdravljam.Majko sutra opet moramo ić u onu...argh...koje grozno ime,škola,a još taj koji ju je izmislio...da si sad živ...hmmm,ne bi bio više živ u mom društvu,haha!Evo ode je micky zbunjena,tj. ja san je zbunila ko inače.Ali što je dobro ova robija brzo završava,ali problem je to šta...možda neću vidit moju chocolate,ali neću vas zamarat s tim.šta još?Uh,ovo je jako važno:dobila san 4 milka čokolade(jedna je već nestala) i to one velike...majko kako je moj život boooooooringgggg,pišen o tome kako san dobila 4 milka čokolade,pa stvarno san tupa u glavu.Ajde mislim da je ovo dosta za jedan post koji mi se uopče nije dalo pisat...pa...ajde bok peoplemah



| komentiraj! (6) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.