< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

..LiNkOvI..<3

...Žitaaa...=)..
...Petraaaaak..=]..
...Anjaaaa...=)...
...Tonak..=)
...Pajaaaaa....<3
..Danielaaaa...=)
...Marijaaaaaaa <3 -seka-
...Điwaaaaaaaaa...<3..
.....anchica našaaa....<3.....
...Deaaaa...<3

..ekipa..

..o našim frendowima:::
¤ naše najbolje frendce, kru 4ewa :
Teska-naša slatkica, ludaaaa.rastura u plesu =).
Paja-hahahah...e ona je fakat luda..hiperaktivna-na dobar način, preslatka...<3
Aci-naša klizačica (bavi se klizanjem 10ak godinanut)..plavuša al pametna...stavrno=)
Vlatka-naša perv..* žena...XX..prelijepa, pogotovo njeni zubi..aaaa...bijeli ko snijeg zubo
Điwaa-joooj...spličanka naša, luđakinja. preslatka, predobra i ostavlja najbolje kommove (i najviše njih)-mogli bi se ugledat na nju...
¤ frendowiii:
Pero, Šokre, Tin, Petrak, Marac i ekipa....loooool..ma svi su oni zakon..najluđi dečki, smješni, dobri, pametni...smijehWolimo Wascerek.=)
....MYA....jedna od najboljih frendica, znamo se već 6 godina.i zaedno se smijemo glupostima, i plačemo (kad to baš i nije potrebno), treninramo zaedno..we luv hiphop..i wollym ju jako jako puno...
...ne možemo niti zaboraviti Žitu...posebnu djevojku, jako liepu i pametnu, kul, finovisoku...kes..nije da sam zbog nje skoro bez kose ostala..al nea beda..ipak moram s njom sjedit...XDyes...(kes)...tu je i ekipa iz mog razreda: Marija(seka moje-Bačelić XD), Anja, Dea, Vedrana...njih sam zavoljela u fakat kratko vrijeme, i sve su zakon i prelijepe i slatke i pametne .=)
hm....da....moja ekipica 1.h je isto skroz kul: pogotovo nika( ona je super, al jadna mora trpit moje zlostavljanje...beljsretan...) & andrea(koja jako voli jogurtesmijehthumbup) & gecka(koja je super u karateuthumbup i mrzi povijest ko i jasmijeh) & katja( mršavonjami, pametno stvorenje...5.0) & karlo x3 & čajić & melita (chocolate addict like me)ćuta( prava legenda, ko i đana moja, ofkors....) & lara(luđakinja s pešće) & ima ih još jakoooo jakoooo puno, ma....svi su super.... & da...moja veca iz g razreda..........joooj ima ih puno....i sve ih jako volim, al ipak zrinski je zrinski....to je to...love ya...cerekwave.kiss...

i samo još jedna osobica kewica naša s đanine pešće....ona ima dečka repera, blago njoj...kiss

TEEEEEEEEEEENA
JA JAKOOOOO VOLIM:-
-našu ekipicu...8.c...cerek
-sve ostale frendovethumbup
-more
-ljeto
-zabavu
-kad je toplo
-swoju sistericu i cielu family
-pag
-poklone
-sladoled i čoksufinonjami
-slatkofino
-hip hop i repdeadpjeva
-reperecerekcerek
-shuze iz kvazija
-upoznavati nove kul ljudesmijeh
-telku
-msn i net
-imat puuuuuno paragreedy
-smijat sesmijehsmijehbeljrofl i bit vesela



JA NE VOLIM:
-kad je zima...brrrrrrr
-bahate ljude
-ljude koji se prave pametni i žele bit centar svijeta
-povijest i fizikuno
-školu....cry
-cajkeheadbang
-cigarete i alkoholsmokinno
-kad me nešto boli


..Đanaaaa..
..ja wolim..oO

- svoje frendoveee
- hip hop - plesat cerek
- msn smijeh
- bielu milku luflee =)
- kad u gradu vidim šarene kišobrane
- sunce smokin
- muzikuuuu pjeva
- lomit se...aaaa..
- svoe zvučnike (burazove,al nvm)
- skijanjeee
- kupanjee u moru..
- limun
- kombinaciju jogurt i napolitanke fino
- ostajat poslije škole s ekipom na školskom =)
- grafiteee..awww
- fotografiju.
- tuširat se nut
- kokiceeee...Tenine iz mikrovalne xD
- žvake - orbit =)
- rupe na trenirci - roko i đoko zubo
- schewu i ščewu (Zitasmijeh)
- Susaka na klupi xD
- etnies, circa, osiris, rbk..
- kad ja i Marija mislimo na istu stvar u isto vrieme zaliven

..a ne wolim..oO

- narodnjakeheadbang
- šminkere
- laži - (i Marija ne osvete.xD.osveta je slatka)
- svađanje
- kad je vani kišaaa
- kad mi nema maice u ormaru -.-
- i tako..

..slikice..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žita, Marija, Đana & Tena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tena..naopačke...rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đana & Mery....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mery&Dea&Đana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mia&Đana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đama&Tena...rozeeee xD

[petak][08.02.2008.]

...aaa..Spliiiiiit...

...eo napokon dobih net (zubotako da ću vas sad stalno mučit)...
..nego još bitnije, bila sam u Splitu na otvoreno kupu Hrvatske (iliti natjecanju) u hip-hopu i breaku...i bilo je preprepresavršeno...najecali smo se u formacijama (DooLock rulz)..i biasmo 6...
...Opis puta????...a kad već pišem...
...krenuli smo u petak ujutro - rano dizanje bang, al pomisao na to kako će sljedeća 3 dana bit nezaboravna olakšali su to mukotrpno ustajanje u 7.45..buahaha...doba kad su moji već sjedili u klupama na fizici..a neki su i spavali (je li informatičari)...i tako..vozio nas moi stari autom do dubrave otkud smo kretali, ali pošto sam ja uvijek u strahu da ću zakasnti liepo sam natjerala cure i tatu da krenemo ranije da ne bi bilo nismo znali... -.- e pa trebalo je ipak bit po njihovom, jer smo ovako došli koih 45 min prerano i da ne umremo od dosade, zaputimo se u kafić zvan "Voljeni Vukovar"...da..uđemo unutra s koferima punim vrijednih stvari laze..i sjednemo, pošto je vani bilo zima naručimo čaj..i neki čudan konobar dofura nam šalice s vodom i vrečice punjene granjem valjda party(e takav čaj sigurno nikad nste vidjeli)..ugl..mi hrabro napravimo čaj i usudimo se probat - e to je bio krivi potez...i napokon prođe 45 dugih minuta i pri izlasku dam konobaru novce a on dođe "jel ima točno?" , "da", " a nema viška?"zubo...buahah..normalno da nema...
..i tako napokon vidimo ekipu, i okupimo se svi i ukrcamo u bus...slijedečih dugih 7 sati (kolko smo putovali - jer je vozač JURIO brzinom od 40km/h) vozili smo se do Splita...u busu je bilo prezabavno...kartali se, slušali ziku, zaebavali...na benzinskim trošil pare..i tako...
i navečer oko 6 dođemo mi u Split - da čudo - u naš dragi hostel Dujam..pobacaju nas u sobe i liepo objave "kupaonica je zajednička za cijeli kat" - wow...cijeli kat (cijeli Megablast) se tušira u jednoj kupaoni..oujea...
..al ok..nakon večere koja je bila..pa..posebna..ošli mi na trening sa Style Force-om....bahatiiiiiiii....ugl...dođemo tam sve Spliće se deru...a kaj čemo drugo nego počnemo mi kajkat XD..buahahah..malo su nas čudno gledali..
...navečer smo se šetali od soba do soba, zaebavali se, puštali ziku i plesali...XD..išli spavat u 3.00zijev.a trebali se dić u 6.00..o da..to je bilo divno..ujutro onako svi ko zombiji dovučem0o se do restorana i požderemo svu hranu koja je bila ponuđena..tai dan bila su natjecanja u parovima i pojedincima..(narafno...pobijedle su u parovima moa trenerica Martina i Mia, a Martina u pojedincima <3)..punih 12 sati šetali smo se mi po tribinama, derali, išli do keruma i natrag koih 20 puta...bilo je preprekul..eo vam slika...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ančica&Ya&Mia...woooooow.
tu večer isto ko i prvu, išli spavat u 3. i neš...drugi dan ujutro se opet naeli..bus nas odvezo do poljuda..tma blizu smo nastupali..i taj dan su bile formacije i male grupe i finala svega..
...od 14 ekipa nakon prvog nastupa upali smo u finale među 6 najboljih...u finalu smo naravno bili 6. od 6 ali presretni jer je to već puno, a i idemo na slijedeći kup..pa najvjerojatnije na državno..sretansretan...naša mala grupa (starija ekipa iz Megablasta) bili su prvi u malim grupama..btw-imaju preprepredobre trenirke..
..natjecanje je trajalo do pol 1..navečer..i poslije toga smo svi onako znojni i umorni upali u bus i krenuli pravac Zagreb..tuzancry..atmosfera je bila potpuno suprotna onoj na dolazku, bila je mrtva tišina, svi su spavali il slušali mp3..bili smo presretni zbog rezultata koje smo postigli ali tužni jer se vračamo natrag u ZGB---tuzan...ali dobro...pozz sad..ipak nas čeka još puno takkvih putovanja (prvo slijedeće slavonija smijeh)...
..eo stavit ću još koju sliku...a pošto više nam riječi...odo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..mi prije nastupacool


_______________________________________________________________________
..ugl. htjelaa bi još nešto napisat što nema veze sa Splitom...
vidim da svi pišu posteve o prijateljima, pa da se vi dragi moi ne bi osjećali zapostavljeno...eto i ja ću malo filozofirat...
...dragi moj x8.c...iako ni vas ne znam prepredugo (kako to obično govore nakon dugih 8 godina)..ja was znam ipak samo 3, ali znajte da sam u te 3 kratke stekla prijatelje za kakve nisam ni očekivala da postoje na ovom svijetu...uvijek ste imali vremena za moje probleme i radosti, u svemu ste me podržavali, vaše fore s mojom kosom (koje su opće prihvaćene diljem svijeta) nasmijavale su me, nekad čak do suza..proveli smo puno sretnih i prepresmješnih trenutaka zajedno i oni zadnji dani osnovnjaka bili su dosada najtužnije razdoblje mog života jer su značili kraj naših svakodnevnih provala i zaebancia..skupa s profesorima i ostalim razredima...želiim vam zahvaliti kaj ste bili moi prijatelji, kai ste sada moi prijatelji i nadam se da ćete do kraja naših života biti moi prijatelji...cerekkissnutcerekkissnut...wollym was prepreprepunooooooo...Tena,Teska,Điwa, Tin, Krešo, Pero, Paja, Aci, Wlatka, Marac, Petrak..i svi ostali...puseeeeeeee

...a želim zahvalit i wama, "novim" prijateljim, koe sam upoznala prije točno 5 mjeseci i 3 dana...u ovom isto kratkom vremenu prirasli ste mi srcu...to je valjda tako kad dođeš u srednju pa se nađu ljudi istih kriterija i ambicija (ili bar vrlo sličnih)...ugl. vi ste ti ljudi za mene..i zavoljela sam was prejako i svaki dan s vama je novi doživljaj, pun smijeha, čudnih ispada i fora...lomova..npr..danas me trbuh boli kolko smo se smijali...Stani. Ivo, stani!! smijeh...
hodamo klaićevom i odjednom vidimo kako lik drži drugom liku pištolj na glavi...mrtva tišina (stojimo poredani i gledamo u likove)..đana:"ja se bojim"...dea:"i ja"....mery:"da, i ja"...juraj:"jel ovo skrivena kamera?"...anja:"da, ovo je skrivena kamera!"...ekipa nas gleda i vidi da fora nije uspjel..i ode...al dea ubaci belj..i tako....
ugl, to je bio pokušaj prepričavanja smiješne situacije (nadamo se da ćemo dobiti ulogu u slijedećem james bondu)...i was wollym preprepreprepunoo....Mery, Zita, Dea, Anja i ekipa...luv ya...

..i poseban dio posta mojoj myi...frendici koju znam najdulje...koih 6 godina...i najbolje od svega je da se niti jednom u životu nismo posvađale..hvala i tebi
kaj si fkt uvijek uz mene, i zaedno se smijemo i plačemo zbog gluposti, al nemremo si pomoć...volim te puno puno puno...i friends 4ewer...wtppppppppppppppppppppppp....cerekkisssretan...

..odo sad...već me papci bole od pisanja....šaljem wam cmoxe..užiwajte..i nadam se da se niste umorili od čitanja, ako ste uspjeli doć do kraja....
...ako neko nije spomenut u ovom zadnjem dijelu, a misli da je trebo bit, ispričavam se..umor je kriv zijev...

..cmoxe.. :* <333333

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.