< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

..LiNkOvI..<3

...Žitaaa...=)..
...Petraaaaak..=]..
...Anjaaaa...=)...
...Tonak..=)
...Pajaaaaa....<3
..Danielaaaa...=)
...Marijaaaaaaa <3 -seka-
...Điwaaaaaaaaa...<3..
.....anchica našaaa....<3.....
...Deaaaa...<3

..ekipa..

..o našim frendowima:::
¤ naše najbolje frendce, kru 4ewa :
Teska-naša slatkica, ludaaaa.rastura u plesu =).
Paja-hahahah...e ona je fakat luda..hiperaktivna-na dobar način, preslatka...<3
Aci-naša klizačica (bavi se klizanjem 10ak godinanut)..plavuša al pametna...stavrno=)
Vlatka-naša perv..* žena...XX..prelijepa, pogotovo njeni zubi..aaaa...bijeli ko snijeg zubo
Điwaa-joooj...spličanka naša, luđakinja. preslatka, predobra i ostavlja najbolje kommove (i najviše njih)-mogli bi se ugledat na nju...
¤ frendowiii:
Pero, Šokre, Tin, Petrak, Marac i ekipa....loooool..ma svi su oni zakon..najluđi dečki, smješni, dobri, pametni...smijehWolimo Wascerek.=)
....MYA....jedna od najboljih frendica, znamo se već 6 godina.i zaedno se smijemo glupostima, i plačemo (kad to baš i nije potrebno), treninramo zaedno..we luv hiphop..i wollym ju jako jako puno...
...ne možemo niti zaboraviti Žitu...posebnu djevojku, jako liepu i pametnu, kul, finovisoku...kes..nije da sam zbog nje skoro bez kose ostala..al nea beda..ipak moram s njom sjedit...XDyes...(kes)...tu je i ekipa iz mog razreda: Marija(seka moje-Bačelić XD), Anja, Dea, Vedrana...njih sam zavoljela u fakat kratko vrijeme, i sve su zakon i prelijepe i slatke i pametne .=)
hm....da....moja ekipica 1.h je isto skroz kul: pogotovo nika( ona je super, al jadna mora trpit moje zlostavljanje...beljsretan...) & andrea(koja jako voli jogurtesmijehthumbup) & gecka(koja je super u karateuthumbup i mrzi povijest ko i jasmijeh) & katja( mršavonjami, pametno stvorenje...5.0) & karlo x3 & čajić & melita (chocolate addict like me)ćuta( prava legenda, ko i đana moja, ofkors....) & lara(luđakinja s pešće) & ima ih još jakoooo jakoooo puno, ma....svi su super.... & da...moja veca iz g razreda..........joooj ima ih puno....i sve ih jako volim, al ipak zrinski je zrinski....to je to...love ya...cerekwave.kiss...

i samo još jedna osobica kewica naša s đanine pešće....ona ima dečka repera, blago njoj...kiss

TEEEEEEEEEEENA
JA JAKOOOOO VOLIM:-
-našu ekipicu...8.c...cerek
-sve ostale frendovethumbup
-more
-ljeto
-zabavu
-kad je toplo
-swoju sistericu i cielu family
-pag
-poklone
-sladoled i čoksufinonjami
-slatkofino
-hip hop i repdeadpjeva
-reperecerekcerek
-shuze iz kvazija
-upoznavati nove kul ljudesmijeh
-telku
-msn i net
-imat puuuuuno paragreedy
-smijat sesmijehsmijehbeljrofl i bit vesela



JA NE VOLIM:
-kad je zima...brrrrrrr
-bahate ljude
-ljude koji se prave pametni i žele bit centar svijeta
-povijest i fizikuno
-školu....cry
-cajkeheadbang
-cigarete i alkoholsmokinno
-kad me nešto boli


..Đanaaaa..
..ja wolim..oO

- svoje frendoveee
- hip hop - plesat cerek
- msn smijeh
- bielu milku luflee =)
- kad u gradu vidim šarene kišobrane
- sunce smokin
- muzikuuuu pjeva
- lomit se...aaaa..
- svoe zvučnike (burazove,al nvm)
- skijanjeee
- kupanjee u moru..
- limun
- kombinaciju jogurt i napolitanke fino
- ostajat poslije škole s ekipom na školskom =)
- grafiteee..awww
- fotografiju.
- tuširat se nut
- kokiceeee...Tenine iz mikrovalne xD
- žvake - orbit =)
- rupe na trenirci - roko i đoko zubo
- schewu i ščewu (Zitasmijeh)
- Susaka na klupi xD
- etnies, circa, osiris, rbk..
- kad ja i Marija mislimo na istu stvar u isto vrieme zaliven

..a ne wolim..oO

- narodnjakeheadbang
- šminkere
- laži - (i Marija ne osvete.xD.osveta je slatka)
- svađanje
- kad je vani kišaaa
- kad mi nema maice u ormaru -.-
- i tako..

..slikice..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žita, Marija, Đana & Tena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tena..naopačke...rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đana & Mery....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mery&Dea&Đana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mia&Đana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đama&Tena...rozeeee xD

[subota][02.02.2008.]

...o čem drugom, nego o 8.ceeeee..........

eeeeeej ljudeki........iako sam spomenula da Đanica piše idući post, nisam mogla izdržat.....hehebelj........

....neki ljudi, neke postovi, stvari, osjećaji...potaknuli su me da opet zaplačemcry..........sjetila sam se svih vas.......najboljih ljudi na ovoj planeti........svojih beeeeeeest frendova iz Zrinskogsmijeh.......a najviše naravno moih cekačacerekcerekcerek.........
evo prošlo je skoro 5 mjeseci, da sam svaki dan u klupi, u razredu i u školi s nekim novim, simpatičnim, zanimljivim, ali s vama neusporedivim ljudimayes........(sorry miočani).......
...puno prie nego što smo izašli iz osnovne, pričala sam da mi nikada neće biti isto......i nije........falite mi svi, fali mi naše veeliko društvo, smijeh, šale, suze.........naša sloga i sve što smo imali.....
u mislima još uvijek živim tamo, u krajiškoj, s korenom, kocijankom, ledjenkom, duffyem, s raskom našomcerek......i najviše s vamacerekcerek...........fali mi vrieme kad sam voljela ić u školu.smijeh..kad nismo niš radili.....nismo morali pazit, a svejedno bi imali 5 (više manje)........fali mi pjevanje na hodnicimapjeva, pričanje pod matišomsretan, zezanje s raskom.........
fali mi vrieme kad smo nakon škole svi još ostali vani i pričali....duuuuuuuugo.......i najviše od svega fali mi svatko od vas i sve ono po čemu je svatko bio poseban.......fali mi 30-ak najdražih faca koje više ne viđam svaki dan......
i želim vam svima reći da vas nikad, baš nikad neću zaboraviti...... i cekači nadam se da ćemo i dalje održavati ono obećanje, da ćemo se i dalje viđati..........vooooooooolim vas puuuuunocerekcerek..........puuuuuuuuuuuusakiss


..eo ovaj post je Tena napisala, al ga panj nije objavila, ne znam jel namjerno..il slučajno..al ugl...ovo je da vidite kolko nam falite (i ja isto sve mislim)....iako su nam i novi razredi preprepresuper...

....puseeeeeee....wollymo was !!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.