prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

..LiNkOvI..<3

...Žitaaa...=)..
...Petraaaaak..=]..
...Anjaaaa...=)...
...Tonak..=)
...Pajaaaaa....<3
..Danielaaaa...=)
...Marijaaaaaaa <3 -seka-
...Điwaaaaaaaaa...<3..
.....anchica našaaa....<3.....
...Deaaaa...<3

..ekipa..

..o našim frendowima:::
¤ naše najbolje frendce, kru 4ewa :
Teska-naša slatkica, ludaaaa.rastura u plesu =).
Paja-hahahah...e ona je fakat luda..hiperaktivna-na dobar način, preslatka...<3
Aci-naša klizačica (bavi se klizanjem 10ak godinanut)..plavuša al pametna...stavrno=)
Vlatka-naša perv..* žena...XX..prelijepa, pogotovo njeni zubi..aaaa...bijeli ko snijeg zubo
Điwaa-joooj...spličanka naša, luđakinja. preslatka, predobra i ostavlja najbolje kommove (i najviše njih)-mogli bi se ugledat na nju...
¤ frendowiii:
Pero, Šokre, Tin, Petrak, Marac i ekipa....loooool..ma svi su oni zakon..najluđi dečki, smješni, dobri, pametni...smijehWolimo Wascerek.=)
....MYA....jedna od najboljih frendica, znamo se već 6 godina.i zaedno se smijemo glupostima, i plačemo (kad to baš i nije potrebno), treninramo zaedno..we luv hiphop..i wollym ju jako jako puno...
...ne možemo niti zaboraviti Žitu...posebnu djevojku, jako liepu i pametnu, kul, finovisoku...kes..nije da sam zbog nje skoro bez kose ostala..al nea beda..ipak moram s njom sjedit...XDyes...(kes)...tu je i ekipa iz mog razreda: Marija(seka moje-Bačelić XD), Anja, Dea, Vedrana...njih sam zavoljela u fakat kratko vrijeme, i sve su zakon i prelijepe i slatke i pametne .=)
hm....da....moja ekipica 1.h je isto skroz kul: pogotovo nika( ona je super, al jadna mora trpit moje zlostavljanje...beljsretan...) & andrea(koja jako voli jogurtesmijehthumbup) & gecka(koja je super u karateuthumbup i mrzi povijest ko i jasmijeh) & katja( mršavonjami, pametno stvorenje...5.0) & karlo x3 & čajić & melita (chocolate addict like me)ćuta( prava legenda, ko i đana moja, ofkors....) & lara(luđakinja s pešće) & ima ih još jakoooo jakoooo puno, ma....svi su super.... & da...moja veca iz g razreda..........joooj ima ih puno....i sve ih jako volim, al ipak zrinski je zrinski....to je to...love ya...cerekwave.kiss...

i samo još jedna osobica kewica naša s đanine pešće....ona ima dečka repera, blago njoj...kiss

TEEEEEEEEEEENA
JA JAKOOOOO VOLIM:-
-našu ekipicu...8.c...cerek
-sve ostale frendovethumbup
-more
-ljeto
-zabavu
-kad je toplo
-swoju sistericu i cielu family
-pag
-poklone
-sladoled i čoksufinonjami
-slatkofino
-hip hop i repdeadpjeva
-reperecerekcerek
-shuze iz kvazija
-upoznavati nove kul ljudesmijeh
-telku
-msn i net
-imat puuuuuno paragreedy
-smijat sesmijehsmijehbeljrofl i bit vesela



JA NE VOLIM:
-kad je zima...brrrrrrr
-bahate ljude
-ljude koji se prave pametni i žele bit centar svijeta
-povijest i fizikuno
-školu....cry
-cajkeheadbang
-cigarete i alkoholsmokinno
-kad me nešto boli


..Đanaaaa..
..ja wolim..oO

- svoje frendoveee
- hip hop - plesat cerek
- msn smijeh
- bielu milku luflee =)
- kad u gradu vidim šarene kišobrane
- sunce smokin
- muzikuuuu pjeva
- lomit se...aaaa..
- svoe zvučnike (burazove,al nvm)
- skijanjeee
- kupanjee u moru..
- limun
- kombinaciju jogurt i napolitanke fino
- ostajat poslije škole s ekipom na školskom =)
- grafiteee..awww
- fotografiju.
- tuširat se nut
- kokiceeee...Tenine iz mikrovalne xD
- žvake - orbit =)
- rupe na trenirci - roko i đoko zubo
- schewu i ščewu (Zitasmijeh)
- Susaka na klupi xD
- etnies, circa, osiris, rbk..
- kad ja i Marija mislimo na istu stvar u isto vrieme zaliven

..a ne wolim..oO

- narodnjakeheadbang
- šminkere
- laži - (i Marija ne osvete.xD.osveta je slatka)
- svađanje
- kad je vani kišaaa
- kad mi nema maice u ormaru -.-
- i tako..

..slikice..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Žita, Marija, Đana & Tena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tena..naopačke...rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đana & Mery....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mery&Dea&Đana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mia&Đana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Đama&Tena...rozeeee xD

[srijeda][26.12.2007.]

božić i tako to.....

evo i mene ljudi!!!!wave
hm.........da, evo đana me natjerala da pišem novi post, iaako neam o čemu....
al kad već moram....evo đana...
dakle, ovako su izgledala moja 2-3 božićna dana.....
....naravno, pokloni su se kupovali zadnji čas, tako da sam ja na Badnjak krenula u ranu zoru u shopping....i potrošila cijelo jutro da nađem poklone za moju đanucerek i seku...al isplatilo se zato kaj je đana bila jako sretna s poklonom.....sretanyes....bar tak kaže....
onda sam popodne, po običaju, išla kod bake, i tam smo glumili da dolazi mali Isusekrolleyes( zbog malog bratića i sesrične)...al dobila sam pare pod boromsmijeh......i onda sam oko 9 došla doma....i zvala me moja Đana i rekla da idemo na polnoćku( ak se to tak piše)...i onda sam se u 11 i 15 izgegala iz kuće i otišla do Đane i ona mi je dala poklon, malog slatkog medu...sretancerek....fala đana...i bombone, koje mi je pojela....lud
i onda smo na polnoćki sreli tina, krešu i meića....i tam smo pričali cijelo vrijeme...i bilo na je kulthumbup...hm da...
i onda sam se u pol dva vratila u svoj krevetac i nastavila spavat....
i tak , onda je prošo i Božić, bila sam kod druge bake i opet sam dobila paresretan....i onda je đana spavala kod mene i pričale smo duuuuuuuuuuuuugo....i probudile smo se u 12 i onda je đana išla doma, a ja kod bake i dede, DA, OPET, jer je dedi danas, tj. jučer ročkas....
i onda sam došla doma i počeo je najbolji dio ovog dana....išli smo u kino-đana, mery i ja....i bilo je baš kul....prije filma smo zujale po trgu i ove dve su jele kobasicebang...i jele smo one fine kisele bombone, e da i mery nam je kupila rafaello( fala merycerek)....i onda smo išli u kino....gledali smo "Zalomilo se" xd....film je baš poseban....hm da....ugl prebolesno, pogotovo jedna scena....znamo mi kojaroflsmijehdead....i u kinu smo srele zitu i karlu....i onda smo išle u megić i opet smo jelenjami....i oko pol 11 smo krenuli pehaka prema doma....i bilo je baš kul....
I onda sam oko 11 počela pisat ovaj post i glupi bloger ga nije htio objavit i pisala sam 2 puta i opet niš....i evo ovo vam je treća verzija....
i tako.............sad sam jako umornai zato vas sve puno pozdravljam i šaljem vam puno pusa( a najveće Đani & Mery & Điwi koja nam ostavlja hrpu komentara)....bye....wolim was....kisswavekissmah...

btw. detalje iz filma će vam napisat đana, il odite kod zite na blog za koji dan....ona će sigurno napisat nešto zanimljivo....

by:Tena

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.