Secrets.

Secrets.

Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away

My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

Image and video hosting by TinyPic


About me

Emma Mraz. [Ema]
2.i razred srednje gimnazije
15 godina
Slušam sve što mi se svidi ^^
Najviše slušam onaj lagani rock za svoju dušu. :D
Volim obitelj i glazbu.

Image and video hosting by TinyPic


A girl should be two things: classy and fabulous!

Image and video hosting by TinyPic



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

~ I will never say never, I will fight forever! ~
petak, 25.03.2011.
Jason Mraz- Sleeping To Dream
~-------------------------------------------------------~
~Škola, škola i škola. Jedina tema mi je trenutačno škola! -.-
Zašto? Zato što sam ja jednostavno glupa. Ili se ne trudim dovoljno ili stvarno ne znam nešto što drugi znaju :S Mislim da je ovo prvo. Prvo polugodište je bilo super, i kao mislim proći sa 4, ali očito je da neću jer sam u ova dva tjedna skupila čak tri jedinice i 10 dvojki
:( Ne znam što ću. Danas sam dobila 2 iz matematike :S I tako me deprimirala ona jučer, nisam znala što ću sa sobom -.-
Tako se nekako čudno osjećam da bih najradije otišla negdje i nikad se ne vratila. Ali hej, nikad ne reci nikad ^^ xD
Srtrašno se bojim mature :S Pišu se oni kilometarski eseji, a meni eseji baš i ne idu :S
Nekako sve mislim da se neću snaći -.- Iako, ajde, neki predmeti mi onako stvarno idu, a neke nemam pojma. :S
~OK, danas je petak, došla sam iz škole pa nećemo o školi ;D
Vani je jako lijepo sunčano, ali ja sam smotana pa nisam vani već eto vama pišem gluposti na blog :P Ali uskoro ću ja izaći, malo igrati košarku i tako. Volim košarku, to je jedini sport koji volim ^^
~Ah, da. Ta današnja djeca :S Roditelji mi stalno govore kako bih se trebala maknuti sa kompjutera i izaći malo van, ali kao današnje generacije ne razumiju kako su se oni prije zabavljali. Nije bilo kompjutera pa su čitav dan bili vani, ali mi to jednostavno ne možemo razumjeti jer je nama fejs, očito, sve u životu. OK, nije meni. Nisam toliko često na fejsu, ali sam često na kompjuteru, opčenito :S
Ne želim to, stvarno želim učiti više i okanit se toga kompjutera, ali kad sam jednostavno ovisna o tome čudu -.-''''
~ Pjesmu bih stvarno voljela da poslušate jer je preljepa, barem meni koja volim takvu vrstu glazbe :)
Odoh ;D

Image and video hosting by TinyPic

| 16:01 | Komentari (16) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.