Secrets.

Secrets.

Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away

My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

Image and video hosting by TinyPic


About me

Emma Mraz. [Ema]
2.i razred srednje gimnazije
15 godina
Slušam sve što mi se svidi ^^
Najviše slušam onaj lagani rock za svoju dušu. :D
Volim obitelj i glazbu.

Image and video hosting by TinyPic


A girl should be two things: classy and fabulous!

Image and video hosting by TinyPic



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Are you listening to a single word I've said?
nedjelja, 09.01.2011.
Prošla je svađa sa prijateljicom. Pomirile smo se iako je ona svu krivnju bacila
na mene :S
Naravno nije mi bilo baš drago jer je ona ta koja se naljutila. Naravno drago mi je da smo se pomirile i hvala na lijepim,krasnim komentarima. :)

Image and video hosting by TinyPic

Post sigurno i sami znate zašto pišem. Sutra počinje drugo orazovno razdoblje ili pak drugo školsko polugodište! Drago mi je što sam u srednjoj, pogotovo u gimnaziji. Jer znam da je teško jer sam evo prethodna tri mjeseca bila u školi.
Nije mi drago što počinje škola. Stvarno mi se neda ići, iako mislim da je to i super.
Da nema škole vjerujem da bi djeca poludili od interneta xD
Ja stvarno nisam ništa ponovila u proteklih dva tjedana. Samo sam napisala i pročitala lektiru iz koje pišem test već u utorak. Napravila sam neki model DNA što trebam donjeti u petak iz biologije xD Ovo polugodište traje ne baš punih 6 mjeseci i trebamo počet dobivati dobre ocijene i ispravit ono što u prvom polugodištu nismo!
Kod mene ljubavi još nema. ^^ Mislim da je to čak i najbolje. Pogotovo zbog škole :)
Naravno drago mi je za one koji su sretni u ljubavi :)
Tako da kod mene još nećete dugo čuti nešto o ljubavi :)

Image and video hosting by TinyPic
Evo vam jedna sila od prijatelja moga. :)
Uglavnom, on je crtao. Ima puno takvih crteža ali eto jedan moj omiljeni :)

Na proljeće dobivam malog psića. To je zbog toga što mi je onaj uginuo :(
Imala sam toga jako dugo i stvarno sam ga voljela. Zvao se Piki :D
Sad ću dobiti Bigl psa :D
Imam sliku, ali nije potrebno stavljat, a i ne vjerujem da vas baš zanima xD
Sretno svima ovo polugodište. Sutra ustajanje u 05:30 i krenuti opet na autobus :S
Kupila sam kartu, sve je spremno za sutrašnji dan!
Volim vas! ♥

P.S. Zna li tko što je sa Mateić.R? Nedostaju mi njezine priće :(


| 20:30 | Komentari (8) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.