Secrets.

Secrets.

Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away

My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

Image and video hosting by TinyPic


About me

Emma Mraz. [Ema]
2.i razred srednje gimnazije
15 godina
Slušam sve što mi se svidi ^^
Najviše slušam onaj lagani rock za svoju dušu. :D
Volim obitelj i glazbu.

Image and video hosting by TinyPic


A girl should be two things: classy and fabulous!

Image and video hosting by TinyPic



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Don't let them say you aint beautiful, they can all get fu*ked just stay troot to you! :D
subota, 02.10.2010.
O daaaa ^^
Evo me. Vratila se ja. :)
Jednostavno mi je falio blog. A i napokon sam dobila komp. Pa eto rekoh sama sebi da bih morala za svoje divne blogere nešto zanimljivo napisati! :PP :)


kakvi su ljudi?
Ljudi su glupi, sebični, umišljeni, dvolični, živčani.
Da. Takvi su ljudi. -.-
Ali oni koji ne mare za druge. Koji misle da su jedini na svijetu. Koji ne poštuju drugo mišljenje.
Koji obožavaju zezat druge o onome što slušaju ili se oblače.
Kad čujem da neki dečki zezaju neku curu zato što sluša druge stvari nego oni. Poludim! -.-
jednostavno, poludim -.-
Ne mogu a da se ne izderem na njih. Ne mogu reči smireno da prestanu. Odmah se derem.
Zato što sam takva. Drugi me ne mogu promjenit. Ja sama sebe mjenjam.
želim reći da ne budete nikada kao ja. Tako nervozni šta god netko kaže o vama.
Ako vas to ljuti, samo ignorirate.
Morate vjerovat u sebe. Ne mojte slušat druge što trebate slušat ili obuć na sebe.
Ako ja želim biti šminkerica to je moja stvar. Samo moja stvar. I ničija druga.
Ako oni žele baš komentirat mene. Neka komentiraju. Kad su takvi glupi i nemaju pametnijeg posla -.-
Evo ja sam prije tri tjedna krenula u 1. i razred srednje škole. :))
Jako sam zadovoljna svime. Iako nema baš nikog u razredu iz moje škole. Ali briga me.
Došla sam tu da naučim i da upoznam NOVO društvo a ne da budem sa starim :)
Sa starima se viđam po školi. Pod velikim odmorom. IDemo zajedno kući. To mi je dovoljno.
I eto otkako sam krenula u srednju užasno sam se počela mjenjati xd
Počela sam oblačit sve one šminkerske stvari. Nisam više ona koja sam bila. Jednostavno mjenjam se.
Sad bih rekla da se ne mjenjam zbog društva ali onda bi to bila laž :S
Mjenjam se i drugi su em počeli čudno gledati. I to sam naravno primjetila. Jer sam pesimist. Veliki. I uvijek sam i bila :SS

Do idućeg puta! ♥
Image and video hosting by TinyPic

I love the people who makes me laugh! :D ♥



| 14:42 | Komentari (40) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.