Secrets.

Secrets.

Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away

My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

Image and video hosting by TinyPic


About me

Emma Mraz. [Ema]
2.i razred srednje gimnazije
15 godina
Slušam sve što mi se svidi ^^
Najviše slušam onaj lagani rock za svoju dušu. :D
Volim obitelj i glazbu.

Image and video hosting by TinyPic


A girl should be two things: classy and fabulous!

Image and video hosting by TinyPic



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Summer afternoon and summer night; To me those have always been the two most beautiful words in the English language. ^^
nedjelja, 01.08.2010.
Wiii. ^^
Evo pišem post na moru.
Danas sam došla kod tetke od moje mame. :DD
Uff. putovali smo od 8 do 2 -.-
Par puta profulali cestu, a imamo u autu GPS xDD
Ona nama kaže: Skrenite desno nakon 400 km.
Prođe 400 km nigdje skretnice. hahaha xD
Kaže moj tata trebali su napraviti da kad se ženska zabuni da psuje. Hahahahahah. xPP
De bilo prezakon u autu ^^ < 3
Ja sam uspijela odspavati bar dva sata u autu. I još sam spavala taj dan 5 sati i super. 7 sati sve ukupno :))
Ali da sigurno vas ne zanima koliko ja dugo spavam. Hah xDD
Došli smo oko 2 i onda smo u 5 se išli kupati.
I gledajte ovo. Odmah prvi dan našli na neku glupu plažu. Neku kao ove godine otvorene. Nikog živog na plaži. xP
Zašto? Zato što su velik kamenja u moru, prljava voda, trava pliva posvuda i što je najgore ima JEŽEVA! o.O
I sad kao ma idem ja neće meni niiišštaa biti. xDD
Uđem ja plivam, uživam sve 5. Okrenem se a mene tata namjerno htio preplašit xD
On ronio i došo do mene i stao on. I udari se od kamen, ali on mislio ništ nije bilo.
Onda kako se udario(a bio u pličaku(ja se bojim ježeva xDD)) uhvatio se za ruke na dno. I ubo se on na ježa. A stajao metar dalje od mene xDD
Ja se usrala od straha. hahahahha xPP
I sad kao nekako ja došla do stepenica(da imaju stepenice da lakše uđeš u more zbog velikih kamenja) i udarim se ja tj. poskliznem od tu stepenicu. I ništ zabolilo, ajde dalje :PP
Uzmem one papuče zbog kamenja. Uđem u vodu. Što je mene bolilo stopalo tamo di sam se udarila. Jaaoo.
Izađemo mi svi van, zbog mene xDD
i vidim da sam se malo rasjekla. Tati ostale bodlje od ježa na prstima xD
A najgore je to što kad se udario od kamen mislio da nije ništa, na kraju je to posjekotina sve do kosti. Isuse kako to izgleda groznoo -.-
Stvarno najgori prvi dan mora. -.-'
Ali ajd. Došla sam kući i vidjela da imaju komp. Ćim sam vidjela net odmah buč na stolicu i na sve živo što sam mogla.
Pa eto odlučila napisati post da znate di sam ako vam nekad ne komam ;DD
U petak idem u ZaBreg nešto tata mora obavit u vezi posla i tak :DD < 3
Sve u svemu super je kuća, lijepo je unutra sređeno. Imaju krevete ^^
Prije tri godine sam bila i ta kuća je tad bila u renoviranju :DD
I spavali smo, kad smo došli, na onim za puhanje. haha. ali bilo je fora :DD
Sad vam idem vratit komove i poslat za novi post.
Znam da vam se možda nedaju čitat moje zgode ali morala sam s nekim podjelit to ^^ < 3
Idem sad. Volim vas. Vikicce < 3Kroatiše pupi < 3 i volim sve koji mi komaju ;DD

Image and video hosting by TinyPic

BROD U SRCU!

| 20:15 | Komentari (16) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.