Image and video hosting by TinyPic,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image and video hosting by TinyPic,blog.dnevnik.hr/wordplay" />





Secrets.

Secrets.

Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away

My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

Image and video hosting by TinyPic


About me

Emma Mraz. [Ema]
2.i razred srednje gimnazije
15 godina
Slušam sve što mi se svidi ^^
Najviše slušam onaj lagani rock za svoju dušu. :D
Volim obitelj i glazbu.

Image and video hosting by TinyPic


A girl should be two things: classy and fabulous!

Image and video hosting by TinyPic



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Image and video hosting by TinyPic
petak, 18.06.2010.
oOoo. I ja sad počela malo pisati. ^^
Nisam dugo. Stvarno se iskreno i duboko ispričavam xD
A i nešto u zadnje vrijeme imam malo komova xP
Frendica napravila blog: Laki OtroOv
Pa ako itko želi može ga posjetiti :)
Naslov je o ljetu. Ofc bit će prezakon. Jedva čekam more i bazen :PP
Škola?! Pa završila je napokon!!!!! Prošla sam sa 4.46 i fali mi bod do 5. No učitelji su rekli da ako nekom fali bod za prosjek da daju taj jedan bod. Ja se nadam da će dati :)
Odlučila sam se za Gimnaziju, a sad šta bude bude :DD
Držite mi fige da upišem ^^ <3
Jojj. Sad ljeto, odmaranje, druženje, grad, bazen, more, odbojka, rock camp, Ira, Vikiiiiii <333 :DDD
Ovo će biti najbolje ljeto. All summer long xPP
Znate kakve smo majice imali cijeli razred za kraj?
Roza boja, naprijed piše:
PROFESIONALNA BUNTOVNICA
EMUŠKA
8.A
2009/2010


a iza:
Od nas wam se diže...kosa na glavi!
Haha..de prezakon su majice. I još smo se mi danas svi potpisivali jedni drugima na majice.
Ma ja sam *happy* što je gotova škola, a s druge strane neki će mi i falit :(
Ali naravno viđat ću se s njima :DD
To bi bilo to u ovome postu.
Držim vam fige da upišete školu koju namjeravate :))

Love and Peace ^^

| 14:11 | Komentari (13) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.