Secrets.

Secrets.

Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away

My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

Image and video hosting by TinyPic


About me

Emma Mraz. [Ema]
2.i razred srednje gimnazije
15 godina
Slušam sve što mi se svidi ^^
Najviše slušam onaj lagani rock za svoju dušu. :D
Volim obitelj i glazbu.

Image and video hosting by TinyPic


A girl should be two things: classy and fabulous!

Image and video hosting by TinyPic



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Rock and roll in my heart!
ponedjeljak, 12.04.2010.
Bok. Kako ste? Evo pišem novi post, a neda mi se =P
Prvi dan škole. uff. grozna dan, odmah na početku dobili zadaćnice.Dobila sam užasno loše tri ocijene. Pa neću ni govorit šta sam dobila. Iz engleskog iz testa dobila 3.
Fak. Nije dobro. Iz odgovaranja imam 5,5,5,4 i test sad 3. =P
Osim toga ništa novog nema. Jučer išla na pričest kod bratića =P
i bila sam u novoj školskoj dvorani. Ali nije dvorana iz moje škole. >.<
Moja dvorana je ko dvije moje male sobe.
Grozno. Sramim se reći u koju školu idem.
Slušam Bon Jovia. Naslov je da obožavam rock, točno to. Obožavaam gaa.
Bolje od narodnjaka. Koje kod mene puštaju u razredu. I to još pod nastavom.
Puj, puj >.<
Rock je za mene najbolji. Pop sam slušala prije jedno godinu dana.
Prestala, jer mi se ne sviđa. Ima nekih par dobrih izvođača. Kao Jackson.
Koji ima prezakon pjesme. [KLIK] i u tom spotu je Slash. < 3333
ufff. Zaljubljena sam u Slasha. < 333
Axl i Jon Bon Jovi najbolji pjevači. u 80-ima.
Ranije su bili Freddy Mercuri(Queen), Pjevač iz Led Zepellina. =P
Ma svi su savršeni. Jednostavno volim takve glasove, te duboke. A ne mogu smislit visoke glasove. Mislim opere, i onda Loeona lewis što ima neke pjesme, Beyonce.
To ne mogu otpjevat pa ni ne slušam =D
A moja najfrendica, sve te visoke.
Onak totalke smo različite, a naj smo. -.-?
ne kužim. =P
Odoh!
Goodbajček *

Image and video hosting by TinyPic

| 13:31 | Komentari (51) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.