Secrets.

Secrets.

Tell me what you want to hear
Something that were like those years
I'm sick of all the insincere
So I'm gonna give all my secrets away
This time
Don't need another perfect lie
Don't care if critics ever jump in line
I'm Gonna give all my secrets away

My God, amazing how we got this far
It's like were chasing all those stars
Who's driving shiny big black cars

Image and video hosting by TinyPic


About me

Emma Mraz. [Ema]
2.i razred srednje gimnazije
15 godina
Slušam sve što mi se svidi ^^
Najviše slušam onaj lagani rock za svoju dušu. :D
Volim obitelj i glazbu.

Image and video hosting by TinyPic


A girl should be two things: classy and fabulous!

Image and video hosting by TinyPic



credits
Design:murderscene
Help:xoxo

Noffo ^^
ponedjeljak, 05.04.2010.
O pa bok, ljudeki!
Sretan vam Uskrs i sve najbolje! ;)
Šta vam je Zeko donjeo? xD
Teta mi je kupila tamno ljubičasti lak i ljubičastu olovku(sve ljubičasto)
i još mi je rekla da će mi kupiti svijetlo ljubičasti lak...ufff....jedva čekam..xD
Kod mene kao i uvijek ništa novog. Osim što su praznici. Woohhoooo.
Dns se išla vozit biciklom sa frendicama i sad me boli guzica. xDD
I još mi bicikl sav smrdan. Kočnice mi ne rade, onaj dio za ruke da staviš mi se skroz rasklimao.xD
a jesam jadna. hahaha. a kad mi je dosadno onda čamim kod kuće za laptopom.
*fejs-forum-blog, fejs-forum-blog* jedno te isto gledam.
Pa sam, opet iz dosade, odlučila natipkat novi post i vratit vama komove. =D
Možete mi odgovorit. Kako vam se sviđa moj novi dizajn?
=DD meni je prekull. e pa pošto mi je opet dosadno.
a ne želim pisati depresivne postove, kao večina vas, stavit ću vam dvije moje slike.
Nemojte mi se smijat:

[KLIK]
[KLIK]

Jučer sam gledala exkluziv, i bila je premijera spota Gdje si sad od Zorana Mišića.
a vi znate jako dobro kako ja njega volim.xD
Pa ako netko nije vidio evo link:
[KLIK]
Idem sada pajkiti.
Komajte mi. i obvezno pročitajte post =P

Goodbajček *

| 22:39 | Komentari (15) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.