utorak, 18.07.2006.

nisi me rodila u ono vrijeme

E ljudi evo mene opet. Nije me nešto baš bilo zadnjih dana al vidim da i vi ostali niste bili baš aktivni pa onda nema veze. E sad da vas pitam nešto. Kako je u Pločamo a zapravo opčenito svugdi liti dosadno i tako nešto sam razmišljao i čini mi se da sam se rodio u krivo vrime. Tj. bolje rečeno kasno sam se rodia. Sad se vjerojatno pitate koji mi je sad kurac al razmislite i vi malo. Baš me zanima vaše mišljenje. Dakle o čemu govorim. Nemojte razmišljati o svemu nego o muzici. Vidim da velika većina vas sluša rock ili metal pa šta mislite da živite u 60´, 70´ i 80´ godinama prošlog stoljeća. Danas svi imaju sve. Sve albume od svih grupa i jednostavno ne uživaju u onome što nabave. Koji li je tek prije bio gušt čekati par godina na novu ploču Doorsa, Pink Floyda itd. Da ne nabrajam sad jer ih ima miljun. I kad si morao kupit orginal. Jednostavno na muzici se je puno radilo i bila je željno očekivana. A za pare koje si dao dobio bi kvalitetnu muziku. Hmm možda zato muzika danas ne valja i ne vridi nešto. Uglavnom danas je vrhunac kad SOAD izbaci novi album. A i to ovisi. Al nema veze u nedostatku dobre muzike uvik mogu poslušat nešto s Woodstocka. Živia internet smijeh.
Narode eto vas pa razmislite malo. Baš me zanima jesam li u krivu što se toga tiče.

| 13:19 | Komentiraj (5) | Print this! | #

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv










Broj zgubidana


Blog dosad posjećen
Free Hit Counter
puta

Korisna literatura

Kurbla
Obvious freaks
Bolesno zbunjena
Gici
Trlilule

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Copyright © A devil in a midnight mass - Design touch by: Tri mudraca