pisma

10.10.2005., ponedjeljak

samoća...

Ležim na krevetu potpuno sama, uz zvuke rachmanjinova, koji donekle ispunjavaju prazninu nastalu time što tebe nema. Međutim, sva je glazba tako tužna i sav je svijet nekako tužan, kada te nema, kada te nema nigdje osim u mojim mislima i mojim snovima. O djevojko neopipljiva, kako bi nam bilo lijepo, kada bi sada pokraj mene ležala i slušala ovu čaroliju klavirskih tipki, dok bih ti ja ljubila nosić…
Sasvim dobro mogu osjetiti miris tvoje kose, tvoje predivne duge kose, ona miriše na nebo, i na med i na cvijeće i proljetnu travu, ona miriše na snove i čaroliju, ah ta tvoja nestašna kosa.
Tvoje je tijelo gipko i glatko i sasvim skladno, kao da te izradio vrhunski kipar, visoki esteta, onaj tko se razumije u pojam lijepoga…
Tvoje tijelo je toplo i meko, pravo utočište za onoga tko putuje čitav život kroz hladne i oštre predjele ove naše Zemljice.
I sada, kada osjećam sve te tvoje mirise, ovdje pokraj sebe, zamalo samu sebe nisam uvjerila kako si stvarno i zaista ovdje, i gledaš me i smješkaš se i lagano dišeš…I ne govoriš ništa, ne, ti i ja, djevojko, nama ne trebaju riječi ni priče, one su za one koji ne znaju slušati… Nama djevojko, treba samo glazba i ptice i tišina…
Ali što sve to vrijedi, meni, jer kad otvorim oči i dalje sam sama, bez tebe,ljubavi, i dalje je mjesto pokraj mene prazno. I dalje sama…
Ali, gdje si?
Kada ćeš doći…?
O, budite sretni, vi, ljubavnici i ljubavnice. Budite sretni, što vam je dozvoljeno ljubiti, milovati, gledati i slušati svoje voljeno biće. Budite sretni, što ne čeznete, ne lutate, i ne tražite svoju ljubav svakodnevno, stalno i svugdje, uvijek u nadi, da je možda baš sada i ovdje…, ali meni… meni još nkada nije bila sada i ovdje. Moja mi vila izmiče i bježi, i ja ostajem samo sa sanjama…a ponekad, ponekad čovjek ipak treba više od njih.
I, tako ostaje mi samo još jedan dan ispunjem samoćom, nadom i maštanjem…
Ipak, mnogi nemaju ni to….

- 16:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>