...(×...Neke MoJe Slike Da Znate S Kim Imate PosLLa=)...×)...

Photobucket

...(×...Jaooo=P...To Je Slika Još Od NoVe Godine LOL! AL Nea Veze, Dobra Je =P...×)...


Photobucket


Photobucket

...(×...Eo Jedna Pozerska Onako xD...×)...



Photobucket


Photobucket


...(×...Damn Tu Sam Ko Neko Očajno EMO CHILD! eek...×)...



Photobucket


Photobucket


Photobucket

...(×...Neka Pinky=P LOL!...×)...


Photobucket

...(×...Koja faca BokTe, Ko Da Sam ZagriZLLa LimuN xD BTW Baš Se SjeĆam Da Sam Se To u ZG-u SLiKaLLa xD ...×)...


Photobucket

...(×...Eee oVo Sam DobiLLa Od MoJe SeKe Za ValenTinovo=) AK Se Ne Vidi Šta piŠe, Piše: NajBoljOj SeStri Na Svijetu!" Mwa Seko VoJim tE kiss...×)...






...(×...E Sad Moje Kuje i BudaLLe iZ RazerDa smokin...×)...



Photobucket

...(×...E To Vam Je Barbara Moja Best Frendica kiss...×)...


Photobucket

...(×...This iS MikiCa kiss Super CuRa thumbup...×)...


Photobucket

...(×...Opet MikiCa...×)...


Photobucket

...(×...E ovo Vam Je Feja a.k.a ŽaLLosna xD ŠaLLim Se Super Cura, BesT FrendiCa Mi Je kiss...×)...


Photobucket

...(×...Opet Feja...×)...


Photobucket


Photobucket


Photobucket

...(×...Ovo Vam Je KučKa SLLaya smijehkiss...×)...


Photobucket

...(×...Opet SLLaya...×)...


Photobucket

...(×...a eF Jedna NormaLLna =P...×)...

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic




...(×...Sad Znam KolKo Me Vas VoLLi fino...×)...


Free Web Counter
Free Web Counter




...(×...Mwaaaaaaaa=)) Moa PeŠma fino...×)...


boomp3.com




...(×...AbouT Me...×)...


...(×...aKo Me ŽeliŠ UpoZnaT onDa čiTaJ oVo =P...×)...


...(×...Ja Sam CoorKa iZ VukoVara - Grad HeroJa =P...×)...


...(×...Imam 13 i Po GodiniCa (Još Sam Beba =P)...×)...


...(×...NaravNo Kvart - MiTniCa braTe=)=)=)...×)...


...(×...Zovem Se TeNa - Kad BudeM PunoljetNa Odma MjenjaM iMe smijeh...×)...


...(×...Sad Ću 8 Razred, a KasniJe Bi UpisaLa KozmetiČku iL Tak Neš smokin...×)...


...(×...VoLim SvojU Seku kiss, BraCu kiss...NOT! ZeZam Se rofl, Glazbu, VukoVar (MTC=P), FrendoVe i FrendiCe, ZaebanCiju, AlkoHoLpartysmokin...×)...


...(×...Aj DonT Lajk EnglesKi smijehheadbang, UmiŠljeNe kuRviCe KojE Misle Da Se CijeLi SvijeT Vrti OkO NjiH Pa plaČu Za Svaku JebeNu SiTniCu smokin, ŠtreBerE, NastavniKe, ScHOOL puknucu, EMO PizdeKe - ZnaČi Svi EMAČI (Osim Sare i Teekiss) MoGu OdfaKat S BLOga...×)...


...(×...Od GlazBe Mogu SLušaT Sve Al NekaKo Više PrefeRiRam Na HiP-HopaČzubo...×)...


...(×...AK Me NeKo Treba Za NeŠ Može Me KLLiknuT Na MSN: WOO_biatch@hotmail.com smijeh

...(×...Neka PraviLLa Koja MoraŠ Znat yes iNaČe MožeŠ MARŠirat S BloGa pjeva ...×)...


...(×...AK Mi Već MisLLiš KomentiraT BloG ( HvaLLa kiss ) OstaVi NajManje 5 KomenTara, AKo OčekuJeŠ Da i Ja SvraTiM Na Tvoj BloG smijeh...×)...


...(×...Ne OstavljajTe Mi Lance (Ne)Sreće ! nono To SU ToLLke GLLupoSti U Koje Vjeruju Samo BudaLLe lud...×)...


...(×...KomenTari Tipa "Bok, Super Ti Je BloG SVrati Do Mene" Kod Mene Vrijede aL Nek Komentari Budu Vezani Uz Post =S iNaće Mi Moš MARŠirat S BLLoga...×)...


...(×...Ako VAm Se BLLoG Ne Sviđa Onda Ti Postoji Gore JedaN iKsiĆ ( X ) U CrvenoJ PozadiNi Koji KliKneš U Takvim SituaciJama i Budi KuŠŠŠŠ zaliven smijeh...×)...


...(×...Ono Kad Ne Znate Šta Bi Mi KomentiRaLLi Pa Mi PišeTe Brojeve iLL ABecedu Za SvaKi KomentaR Takve BLLogove PrijavLJujem, BrišeM Komentare i Neću Ti PosjetiT BLLOg smokin...×)...

srijeda, 25.06.2008.

...(×...Ma Da Da, BiLLo Je PreeeDobro thumbup...×)...



...(×...DObro Veče / Dobro Jutro Kako Kome smijeh Eo VratiLLa Sam Se iZ Grada Sada i Ne Osjećam Noge TJ. Tabane cry Šta Da Vam Kažem BiLLo Je PreeeJeeebeeenooo belj...×)...


...(×...Eo Ovako Počinjem Od Početka Dana smijeh Opet Sam PraviLLa Ručak Da Da yesnjami Onda Je DošLLa Kučka SLLaya Po Mene Da Se iĐemo Kupat Kod Barbare u Bazen smijeh BiLLo Je Super Osim Što Se Ja Nisam MogLLa Kupat burninmad AL Nea Veze Zvat Će Nas Barbara Opet xD Barbara JeLL Da Sam U pRavu??zubo...×)...


...(×...Poslje Tog OšLLi Smo Kući Se Spremit Za GRad i Nađemo Se Kod Faking VrtiĆa U PoLL 9 smijeh E Ovo Je FakaT Smijeh xD NaravNo CieLLim Putem Do Grada Smo Se SmijaLLi i Naravno...UGLL Je Feja PričaLLa a Mi Smo SLušaLLi xD belj Yeeeeaaa Do Grada Kad Smo išLLI SreLLi Smo Sooooo Maačččč POznatih i ŽaLLosnih Ljudi HahaHaha smijeh...×)...


...(×...E Da...Pa Danas Je Bio Koncerat U Gradu, Šta Stvarno?? smijeh Odoše Mi Na "Koncert" A Ja Sam Tek Kad Smo DošLLi u Grad PitaLLa "E a Ko Zapravo iMa Koncert??" smijeh Goran Karan...Ma Deeee Šta Će Mi On?? Damn AL BoLje i To Jer JE ProšLLi Put Bio "Urban" Kojeg Smo Takkođer SLLušaLLi xD smijeh ZujiLLi SMo u Gradu Ko i SVaki Put smijeh Sam Je Ovaj Put BiLLo BoLje thumbup...×)...


...(×...i TakoČ SMo Se ZaebavaLLi i ZaebavaLLi Do 11 i 15 Možda a Onda Smo KrenuLLe Kući ( HahaHa NastavaK Je PreSooper, Fejo Čitaj Jer Nisi BiLLa S Nama smijeh ) Tam Negdje U Centru Grada Leon, Car, Fabijan i Kruno SU PočeLLi Zezat Barbaru Jer 5.7. Neće Moć Doć Na BlackOut Party smijeh Koji Je ČekaLLa CijeLLe Godine namcor i Tam Negdje Kod Taa ( Kafić "Tao" ) Smo SreLLe Jednog LLika HahaHaha D...Ć ( Svaka Čast Onome Ko Pogodi O Kom Se Radi, Feja Sigurno Oće smijeh ) CerekaLLe Smo Se CieLLim Putem a i On Se Smijao xD i Tak Smo Ga ja i Barbara PratiLLe CieLLim Putem Dok On NIe Ošo Na Stanicu S Još Jedna Dva LLika smijeh AL i Tamo Smo StajaLLe Par Metara DaLje HahaHahaHa smokin i ČekaLLe Ga Da Krene smijeh Jadan Čovjek xD Onda Mi Se DesiLLo Neš Grozno namcor RekLLa Sam Neš LLoše O Jednoj Curi Pred Jednom Curom Koja Si Je Dobra s Njom a Nisam ZnaLLa Da Je iZa Mene no VaLjda Me Nie ČuLLa rolleyes No Dobro i Tak Smo Se VratiLLi Na MTC smijeh i MaLL Se ZezaLLi Kod Vadisa =) NaraFno Kući Sam išLLa Pored DanieLLe Nie BiLLo Nikog Za Divno Čudo! ( Znate Na Kog MisLLismijeh )...×)...


...(×...i eT TrebaLLo Mie Točno 20Min Da NašvrLjam Ovaj Post Jer Sam Ga PočeLLa Pisat u 00:10 A Sad Je PoLL 1 smijeh AL Nejdem JoŠ Spavat! Nea Šanse smijeh TipkaMo Se Sutra mahkiss...×)...



| komentiraj! (18) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.