...(×...Neke MoJe Slike Da Znate S Kim Imate PosLLa=)...×)...

Photobucket

...(×...Jaooo=P...To Je Slika Još Od NoVe Godine LOL! AL Nea Veze, Dobra Je =P...×)...


Photobucket


Photobucket

...(×...Eo Jedna Pozerska Onako xD...×)...



Photobucket


Photobucket


...(×...Damn Tu Sam Ko Neko Očajno EMO CHILD! eek...×)...



Photobucket


Photobucket


Photobucket

...(×...Neka Pinky=P LOL!...×)...


Photobucket

...(×...Koja faca BokTe, Ko Da Sam ZagriZLLa LimuN xD BTW Baš Se SjeĆam Da Sam Se To u ZG-u SLiKaLLa xD ...×)...


Photobucket

...(×...Eee oVo Sam DobiLLa Od MoJe SeKe Za ValenTinovo=) AK Se Ne Vidi Šta piŠe, Piše: NajBoljOj SeStri Na Svijetu!" Mwa Seko VoJim tE kiss...×)...






...(×...E Sad Moje Kuje i BudaLLe iZ RazerDa smokin...×)...



Photobucket

...(×...E To Vam Je Barbara Moja Best Frendica kiss...×)...


Photobucket

...(×...This iS MikiCa kiss Super CuRa thumbup...×)...


Photobucket

...(×...Opet MikiCa...×)...


Photobucket

...(×...E ovo Vam Je Feja a.k.a ŽaLLosna xD ŠaLLim Se Super Cura, BesT FrendiCa Mi Je kiss...×)...


Photobucket

...(×...Opet Feja...×)...


Photobucket


Photobucket


Photobucket

...(×...Ovo Vam Je KučKa SLLaya smijehkiss...×)...


Photobucket

...(×...Opet SLLaya...×)...


Photobucket

...(×...a eF Jedna NormaLLna =P...×)...

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic




...(×...Sad Znam KolKo Me Vas VoLLi fino...×)...


Free Web Counter
Free Web Counter




...(×...Mwaaaaaaaa=)) Moa PeŠma fino...×)...


boomp3.com




...(×...AbouT Me...×)...


...(×...aKo Me ŽeliŠ UpoZnaT onDa čiTaJ oVo =P...×)...


...(×...Ja Sam CoorKa iZ VukoVara - Grad HeroJa =P...×)...


...(×...Imam 13 i Po GodiniCa (Još Sam Beba =P)...×)...


...(×...NaravNo Kvart - MiTniCa braTe=)=)=)...×)...


...(×...Zovem Se TeNa - Kad BudeM PunoljetNa Odma MjenjaM iMe smijeh...×)...


...(×...Sad Ću 8 Razred, a KasniJe Bi UpisaLa KozmetiČku iL Tak Neš smokin...×)...


...(×...VoLim SvojU Seku kiss, BraCu kiss...NOT! ZeZam Se rofl, Glazbu, VukoVar (MTC=P), FrendoVe i FrendiCe, ZaebanCiju, AlkoHoLpartysmokin...×)...


...(×...Aj DonT Lajk EnglesKi smijehheadbang, UmiŠljeNe kuRviCe KojE Misle Da Se CijeLi SvijeT Vrti OkO NjiH Pa plaČu Za Svaku JebeNu SiTniCu smokin, ŠtreBerE, NastavniKe, ScHOOL puknucu, EMO PizdeKe - ZnaČi Svi EMAČI (Osim Sare i Teekiss) MoGu OdfaKat S BLOga...×)...


...(×...Od GlazBe Mogu SLušaT Sve Al NekaKo Više PrefeRiRam Na HiP-HopaČzubo...×)...


...(×...AK Me NeKo Treba Za NeŠ Može Me KLLiknuT Na MSN: WOO_biatch@hotmail.com smijeh

...(×...Neka PraviLLa Koja MoraŠ Znat yes iNaČe MožeŠ MARŠirat S BloGa pjeva ...×)...


...(×...AK Mi Već MisLLiš KomentiraT BloG ( HvaLLa kiss ) OstaVi NajManje 5 KomenTara, AKo OčekuJeŠ Da i Ja SvraTiM Na Tvoj BloG smijeh...×)...


...(×...Ne OstavljajTe Mi Lance (Ne)Sreće ! nono To SU ToLLke GLLupoSti U Koje Vjeruju Samo BudaLLe lud...×)...


...(×...KomenTari Tipa "Bok, Super Ti Je BloG SVrati Do Mene" Kod Mene Vrijede aL Nek Komentari Budu Vezani Uz Post =S iNaće Mi Moš MARŠirat S BLLoga...×)...


...(×...Ako VAm Se BLLoG Ne Sviđa Onda Ti Postoji Gore JedaN iKsiĆ ( X ) U CrvenoJ PozadiNi Koji KliKneš U Takvim SituaciJama i Budi KuŠŠŠŠ zaliven smijeh...×)...


...(×...Ono Kad Ne Znate Šta Bi Mi KomentiRaLLi Pa Mi PišeTe Brojeve iLL ABecedu Za SvaKi KomentaR Takve BLLogove PrijavLJujem, BrišeM Komentare i Neću Ti PosjetiT BLLOg smokin...×)...

nedjelja, 22.06.2008.

...(×...MaLLo Uranjeni PosT AL Nea Veze =P...×)...


...(×...Bwaaaaaaaaaa! Kako Je DosanoOoooOOoo zijev A Nea NikoG Na MSN-u...Ne Znam Zaš Pišem Sad Post, MisLLiLLa Sam PosLje Ponoći Da Mi Post Padne Taman Na PonedjeLjak AL ZaspaT Ću Do Onda zubo TJ Dok Ja Napišem Post, Stavim Boje, i OstaLLa Govna Možda Već Bude Utorak smokin Čak Ni Zikicu Sad Ne SLLuŠam, Aj DonT NoV Koji Mi Je zubo...×)...


...(×...Kao Što Sam i NapisaLLa u ProšLLom Postu BiLLa Sam Kod Bake Danas kiss, Nie BiLLo RoštiLja no AL Smo PapaLLi LooBenicu Kasnije njami LOOL! Kasnie Sam MaLL OšLLa Cunjat Po VK-cima zubo i TakoČČČ...Sve u Svemu BiLLo Je Dobro smijeh...×)...


...(×...Daaaamn Bejb! Ovaj Tjedan Mi Rista Puni Bazen Onaj VeeeeeLLiiiikiii ( Agejn: Barbara BAZEN! smijeh ) 4.5m BAZEN! -.-' DonT Be PerverZni smijeh Moram Jednom Napravit Neki Party Yeeeaaa partysmokin Bit Će Dobra Zika, Cuga smokin, Zgodni Dečki kisscerek Zna Se Na Kog MisLLim xD xD Zezam Se belj...Eo Sad Sam Si UpaLLiLLa BoLLesnu Braću pjeva FakT SU PreboLLesni AL Fejo Nisu Ti Ravni smijeh...×)...


...(×...ČiČa MiČa Gotova Je PriČa, Baka VoLLi Lovca Opakih MišiĆa pjeva smijeh Post iS FiniŠŠŠŠ GOooOoOOoD ByeeEeeEee Spava Mi Se LLaganini zijev ČitaMo Se SutRa i GLLe Post Će Bit ObjavLLjen Za NedjeLju namcor Nije Mi ProdužiLLo Ni To Što Mi Stara Sad UpaLLa u Sobu Da Post napišem Za PonedjeLjak eek Pozdravi Za Sve iSte PipLLse Ko i Uvek smijehkiss AL Samo Za Feju rolleyes Ja Bar MisLLim Da Je To Taj SMajLL smijeh Fejo AJmo iDući Post Pisat Na SLLovenskom xD smokin ZeZam Se =P TipkaMo Se Sutra mah & FSM (HaHaha Šta God Da To ZnačiLLo zubo )...×)...



| komentiraj! (20) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.