...(×...Neke MoJe Slike Da Znate S Kim Imate PosLLa=)...×)...

Photobucket

...(×...Jaooo=P...To Je Slika Još Od NoVe Godine LOL! AL Nea Veze, Dobra Je =P...×)...


Photobucket


Photobucket

...(×...Eo Jedna Pozerska Onako xD...×)...



Photobucket


Photobucket


...(×...Damn Tu Sam Ko Neko Očajno EMO CHILD! eek...×)...



Photobucket


Photobucket


Photobucket

...(×...Neka Pinky=P LOL!...×)...


Photobucket

...(×...Koja faca BokTe, Ko Da Sam ZagriZLLa LimuN xD BTW Baš Se SjeĆam Da Sam Se To u ZG-u SLiKaLLa xD ...×)...


Photobucket

...(×...Eee oVo Sam DobiLLa Od MoJe SeKe Za ValenTinovo=) AK Se Ne Vidi Šta piŠe, Piše: NajBoljOj SeStri Na Svijetu!" Mwa Seko VoJim tE kiss...×)...






...(×...E Sad Moje Kuje i BudaLLe iZ RazerDa smokin...×)...



Photobucket

...(×...E To Vam Je Barbara Moja Best Frendica kiss...×)...


Photobucket

...(×...This iS MikiCa kiss Super CuRa thumbup...×)...


Photobucket

...(×...Opet MikiCa...×)...


Photobucket

...(×...E ovo Vam Je Feja a.k.a ŽaLLosna xD ŠaLLim Se Super Cura, BesT FrendiCa Mi Je kiss...×)...


Photobucket

...(×...Opet Feja...×)...


Photobucket


Photobucket


Photobucket

...(×...Ovo Vam Je KučKa SLLaya smijehkiss...×)...


Photobucket

...(×...Opet SLLaya...×)...


Photobucket

...(×...a eF Jedna NormaLLna =P...×)...

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic




...(×...Sad Znam KolKo Me Vas VoLLi fino...×)...


Free Web Counter
Free Web Counter




...(×...Mwaaaaaaaa=)) Moa PeŠma fino...×)...


boomp3.com




...(×...AbouT Me...×)...


...(×...aKo Me ŽeliŠ UpoZnaT onDa čiTaJ oVo =P...×)...


...(×...Ja Sam CoorKa iZ VukoVara - Grad HeroJa =P...×)...


...(×...Imam 13 i Po GodiniCa (Još Sam Beba =P)...×)...


...(×...NaravNo Kvart - MiTniCa braTe=)=)=)...×)...


...(×...Zovem Se TeNa - Kad BudeM PunoljetNa Odma MjenjaM iMe smijeh...×)...


...(×...Sad Ću 8 Razred, a KasniJe Bi UpisaLa KozmetiČku iL Tak Neš smokin...×)...


...(×...VoLim SvojU Seku kiss, BraCu kiss...NOT! ZeZam Se rofl, Glazbu, VukoVar (MTC=P), FrendoVe i FrendiCe, ZaebanCiju, AlkoHoLpartysmokin...×)...


...(×...Aj DonT Lajk EnglesKi smijehheadbang, UmiŠljeNe kuRviCe KojE Misle Da Se CijeLi SvijeT Vrti OkO NjiH Pa plaČu Za Svaku JebeNu SiTniCu smokin, ŠtreBerE, NastavniKe, ScHOOL puknucu, EMO PizdeKe - ZnaČi Svi EMAČI (Osim Sare i Teekiss) MoGu OdfaKat S BLOga...×)...


...(×...Od GlazBe Mogu SLušaT Sve Al NekaKo Više PrefeRiRam Na HiP-HopaČzubo...×)...


...(×...AK Me NeKo Treba Za NeŠ Može Me KLLiknuT Na MSN: WOO_biatch@hotmail.com smijeh

...(×...Neka PraviLLa Koja MoraŠ Znat yes iNaČe MožeŠ MARŠirat S BloGa pjeva ...×)...


...(×...AK Mi Već MisLLiš KomentiraT BloG ( HvaLLa kiss ) OstaVi NajManje 5 KomenTara, AKo OčekuJeŠ Da i Ja SvraTiM Na Tvoj BloG smijeh...×)...


...(×...Ne OstavljajTe Mi Lance (Ne)Sreće ! nono To SU ToLLke GLLupoSti U Koje Vjeruju Samo BudaLLe lud...×)...


...(×...KomenTari Tipa "Bok, Super Ti Je BloG SVrati Do Mene" Kod Mene Vrijede aL Nek Komentari Budu Vezani Uz Post =S iNaće Mi Moš MARŠirat S BLLoga...×)...


...(×...Ako VAm Se BLLoG Ne Sviđa Onda Ti Postoji Gore JedaN iKsiĆ ( X ) U CrvenoJ PozadiNi Koji KliKneš U Takvim SituaciJama i Budi KuŠŠŠŠ zaliven smijeh...×)...


...(×...Ono Kad Ne Znate Šta Bi Mi KomentiRaLLi Pa Mi PišeTe Brojeve iLL ABecedu Za SvaKi KomentaR Takve BLLogove PrijavLJujem, BrišeM Komentare i Neću Ti PosjetiT BLLOg smokin...×)...

subota, 21.06.2008.

...(×...Moj Prvi Post=)...×)...


...(×...Eo i Mene Na Blogu Po Ko Zna KoJi PuT=)...×)...


...(×...Pa Kak Ste Mi Vi?? Eo Ja Se VratiLa iZ Vana Sad LOL! Bila Sam S OnoM KuJom Barbarom KlošaRiT Po MTC-u smijeh Oš S Nama Idući PuT, a? naughty HahaHa PriMamo Samo RepeRe smokinsmijehyes...×)...


...(×...Još NemoGu Vjerovati Da Je ŠkoLa GotoVa partypartyparty AL MeNi Je oVa GoDiNa biLLa KooooMaaaa namcor Prošla Sam S 3 namcorheadbang MoJa Stara To Sve ObjaŠnjava Kao "PreViše Si Na KomPu" lud Ja Bi Prije ReKla "FucK ScHOOL, Budi KloŠar" smokinthumbup ŠaLim Se, AL JebiGa Šta Da Radim Kad Je Meni u Glavi Samo Zaebancija i Zaebancija smijehparty RekLa sam Da Ću Sad IduĆe Godine PočeT UčiT lazelazelaze! Malo SerKim smokinsmijeh IpaK Vrijedi PkUšat thumbup Djed Mi Je Reko Ako Prođem S 5 SedMi RazreD Da ću DobIt LapTop, Na To Je Stari Reko "Ako ProđeŠ Ove GodiNe S 5, KupuJeM Ti BMW" smijeh Drugim RijeČima "Kurca Ćeš Ti Proć S 5" smijeh i Tako Ostala Sam Bez LapTopa i BMW-a rofl AL Nema Veze namcor IduĆe GodiNe Možda Dobim Novi KomP i Marcedes naughty Učit Ću laze xD...×)...


...(×...Jučer Tekma BiLLa namcor NaravNo BiLLa Sam u Gradu i SpuŠili Smo Od Turaka headbangheadbangheadbang Jebem im Majku Nervozna Sam DošLLa Kući puknucupuknucupuknucu i Stari Mi Je Bio Razočaran namcor AL Ne Na Naše Igrače Neg Zato Jer Smo SpuŠiLLi ZBog JeBenoG SUDCA! burninmad Naši SU Super IgraLLi hrvatskahrvatskafino FaLLa KLasniĆu Za OnaJ GoL partythumbup AL JebiGa...PotjeraLLi Su Nas Kući namcor Više SreĆe Na SvijeTskoM Prvenstvu 2010 hrvatska...×)...


...(×...Hmm...O Ćem Da Vam Još Pišem? pjeva Trenutno Zujim Na MSN-u i SLušam Ziku thumbup SluŠam "Krem De La Krem" Po Već 1000000 Put Danas smokinsmijeh
Meč Po Meč i Svakoga Dana U Svakom Pogledu RepreZent Jedna Kultura Širom Sveta NaĐi U Okviru Nje Svoj Element Ja Edo i Frenk Ko LiriČki Tenk...pjevapjeva i Tako Ja Pjevam Sve DoK PjesMa Ne ZavrŠi pjeva...×)...



...(×...eo Ga Lega smijeh Moj Post Je Tutto FiniTo mWa Kak Je FenSy fino e Sad Da Vas PozdraVim smijeh Stiže Odjava PrograMa yes PozdRav Za Kuje BarbaRu, Feju, TihaNu, MikiCu, Saru, Sllayu i OstaLe Kuje i BudaLe iZ RazreDa smokinparty mah...×)...



| komentiraj! (21) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.