lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2008 (2)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

*~*OpIs MoJe SvAšTaRiJe*~*

sranja, gluposti, pjesme, moje depresivne priče...



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

PoZdRaV

PJESME

˝...Igraj, srce moje! Igraj radosno danas.
Žice ljubavi ispunjavaju dane i noći
glazbom, a svijet sluša njihove pjesme.
Ludi od radosti, život i smrt plešu u
ritmu ove glazbe...˝


˝...Usne koje si dvaput poljubio
nisu iste usne.
U drugom poljubcu
još je uvijek živo
sjećanje na prvi poljubac...˝


˝... Na prstima hodaš nesigurno,
drugim koracima napreduješ neizvjesno,
ako se razmećeš, pažnju zavrijediti nećeš,
hvališ li se, znači, pogriješio si u nečemu;
dokazuješ se, ugled steći nećeš,
ponosan, nećeš uspjeti vladati...˝


*~* O Životu i Smrti*~*

˝...Život je otok čije su litice želje,
drveće snovi, cvijeće samoća, izvori žeđ,
a ono je usred mora samoće i izdvojenosti...˝


˝...Ako želiš potpuno zadovoljstvo, vjeruj
samo u sebe. Ako želiš prijatelje, dijeli pohvale;
ako tražiš savjete, poštuj one
koji znaju - tako se vlada pametan
čovjek...˝

*~* Meni Najdraže*~*

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 07.06.2007.

*~*SaMi PoČeTaK*~*

Pozdrav svima!!!!!wave Evo malo cu se predstaviti.
Zovem se Kristina,al me svi zovu Kika (ne znam zašto). Imam ah... godina (neću reći).rolleyes Strastveni sam Rak, brbljava,pomalo luda koji me znaju, volim pisati pjesme i td. Volim se družiti sa svojom ekipom (curama). Legende su, s njima nikad ne možeš biti u depresiji.
Uvijek je smiješak na licu. Eh, nekad znam biti dosadna nekim ljudima.
Za sad ću ubaciti jednu svoju pjesmicu koju sam napisala.
Nadam se da će biti dobra. Pišite.............
thumbupthumbupthumbup


In your arms!

In my dream I see you
You are talking to me
I can feel your pain
Sometimes I think that I am
In your arms...

That we are comforting ich other
My life... is something that
nowone know nither me
I want to be with you
In your arms where
I feel safe,
where is the peace
in my heart.
Where I can be loved,
... to speak the true.

No more lies only the true life,
but that will never be really.
It is only a dream where I
can be safe and happy.
I only wish the new life as
another person with normal life.

I will only dreaming that I am
in your arms.



| komentari (1) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.