hop hop & blop

Ojla,lahojla!
Evo iz naslova vidite da je netko hopnuo
,i to se dogodilo u jutarnjoj smjeni u školi A.N.G.
KC.Netko je išao kupiti sendvič na kiosk i bila je gužva
i taj netko (N) je došao na red.Kad je N došla na red
i dobila sendvič izgurala se van ali natraške.I to je
izgledalo ovako:spotaknula se na KANTU ZA SMEČE!
I buf na rit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!deaddeaddead
Kakva sramota!I jedna joj je cura rekla :ti treba padobran?
I sve bi bilo ko u bajki smeha da to nisam bila ja.
Još uvjek me boli rit.A i najgore je što je to vidla
moja sisterka-Lea.A ona je največa tračerica u školi.
Tam je možda bil Tetkica a on je tak srdit na mene
da me bu stalno zajebaval zbog toga.Je a kaj sad.namcor
E danas na vjeronauku mislim pod odmorom se
Sinjeri nabacival s mobitelom.I mob je hopnul.Ali na luster!
Nismo znali kaj bi.I ja se dosjetim da ima vibraciju i idu sad njega
zvati Ambrošič i Sambol i vrti se mobitel skoro je opal pa
bi se tak spasil ali on se okrenul pa na drugu stranu.I tak
prođe 5 minuta i dojde nastavnik.Pita kaj svi tam stojimo i mi
velimo da se Sinjeri zgađal s mobačom i da mu je pal
na luster.I učitelj mirno veli bumo zvali domara.nut
Ajd bok sad ja idem.Čao.
MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts





utorak, 06.03.2007. u 14:20 ][ 26 ][ P ][ # ][ ^ ][


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


Opis bloga


pa posjeti pa češ vidjet!


Linkiči


lele-ovo vam je moj
jako dobar frend s morai obavezno ga posjetite
dizajn-ovdje imate
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuno
Adresa s dizajnima
lily-moja
sisterka ima cool blog
i dajte ju posjetite!
s@ndro-moj bratič
piše o svom hrvačkom životu
i dajte ga posjetite
cura kod koje
sam si ja nabavila dizajn
supač cura-ova cura mi je super frendica
i štela bi da ju posjetite jer ima
zakon blog
cura koja se zaljubila
u nekog odvratnog
Defektushaa-frendica koja misli
da sam zabila na nju a nisam ima sakon blog i morate
ju posjetit



koljiko vas je biljo:

Free Counters
Free Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws








adopt your own virtual pet!







makes me wonder...