unutarnja lipota

03.02.2006., petak

evo i mene...

evo konačno iman temu za pisat post i to zahvaljujući sari frani i editi šta su mi ulipšali popodne i večer...
danas je bia zadni dan u ovon tjednu da se dižemo u 7 uri i idemo u školu sidit u onin razjebenin klupama i na "očerupanin "stolicama te bezveze buljimo u kretene od profesora svakih 45minuta.dobro neki nisu kreteni ali većina je;)to će najbolje znat oni koji idu samnon u školu...hehe
bilo nan je danas školsko natjecanje iz kemije i nisan pola toga riješila ma baš me boli kurac za to i drago mi je šta nisan ništa riješila jer bi na općinskon osramotila sebe jer neman pojma a profesorica ni sebi nezna objasnit a kamoli će nama.i svi te profesore jebu u "zdrav" mozak od onih najglupljih do onih...nemaju nikakva autoriteta osin čipčića i žaperke...prije san tila bit profesor ali sad nema šanse...prejadno je to;)

uglavnon, da se ostavin škole bar do ponediljka,išli smo vani danas popodne ja sara i frane.šetali smo po gradu i zajebavali se...do 5ipo bila je sa nama i tonka ali je posli išla nazad u školu...
i tako je došlo 7 uri došli smo na baće itamo se smrzavali...puten smo kupili kirurške rukavice iz zajebancije.slikavali smo se pa nan je to dopizdilo...ležali smo na klupi i slušali mp3 i smrzavali se dok edita nije došla...u početku je bila malo u svon svitu i derala se na nas pa smo se smijali njenih reakcijama..ali kasnije je sve bilo fine;)
i tako da ne opisujen svaki detalj i neda mi se-bilo je stvarno super ka i svaki put i nasmijali smo se ako ne ništa isprid mc donaldsa-smijući se ljudima koji su bili svakojako odjeveni...hehe

eto pusa svima ostavljajte komentare i tipkamo se;)
*
*
*

<< Arhiva >>