Mjesta za mene...

ponedjeljak, 31.10.2005.

PRIČA SE PRIČA.....

Da.. ova tema je vrlo neuobičajena ali.... kad se priča se priča.... nogomet....

Ja kao stanovnica Rijeke naravno navijam za Rijeku....
Iako nikad ne pratim baš nogomet obavezno pogledam tekmu kad igra Rijeka....
A ovih dana stalno se o tome priča... Kako je Rijeka izgubila, a najbolji trener svih vremena - Elvis Scoria- dao ostavku.... I tome nema kraja... Svi su odmah pali u trans, da ne kažem nešto lošije....
Ode Elvis i svi odmah misle na loše kako će Rijeka sad biti jednom nogom u grob, kako neće biti kao što su do sad. A uostalom 3. mjesto uopće nije loše.... bar kolko se ja kužim u to.
I sad je upravo emisija o Armadi i gospodinu Scoriu.... i ful te nekako baca u bed koda je netko umro a ne ovaj dao ostavku.....
Neznam šta da napišem više..... -kako kažu-MIJENJAJ SVE, ALI SCORIU NE.....

Ja sam ovaj kratki post morala tome posvetit..

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:10 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (13) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

NEW.....

Evo malo sam promijenila dizajn.... Napokon sam skužila kako se stavlja pozadina, nije teško al me nemojte pitat da vam kažem kako jer neznam kako da vam objasnim... Samo ću vam reć da posjetite
tutor i sve će vam biti jasno..... :)

Možda mi je malo pretamna slika, al zasad nek ostane tako jer nemam baš vremena za tražit druge slike, a i ova mi se činila nekako najboljom, bar za mene.....

Jučer sam se vratila iz Zd... Bilo je ok, lijepo vrijeme sve 5..... Nisam se našla sa Kiki, nije se ni javila...
Iako mi je tamo bilo lijepo ful mi fali Rijeka... Kako kažu: Svugdje je lijepo, al doma je najljepše.... Istina...

Kako je lijepo kad si slobodan..... Bez škole i muka...... A l sve što je lijepo kratko traje, pa tako i ovo....
Još samo sutra.... :((

Ja neznam više šta da vam pišem.....
Pišite vi meni......

A ja sad idem malo švrljat po drugim blogovima, pa ću kasnije malo van....
Pozz :))

- 14:37 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (2) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

petak, 28.10.2005.

NEMA NASLOVA......

Idu mi na živce već sa ovim 'popravljanjem' ili šta već....

Peatak je.... produženi vikend... šta da još kažem.

Danas smo dobili slike. Ajme očaja, svi smo ostali ko pegle kad smo sami sebe vidjeli. Jedno ima što mrzim a to je vidjeti SEBE na slici.... Dalje vam nemoram pričati.. i zato sam ja platila 30 kn!!!

Da, tako vam je to.....

I upravo mi je mama uletila sa svojim : Šta se još nisi spremila, pa kad ćeš, pa ajde!!!
Inače, idem u Zadar danas... Da.... točnije u selendaru blizu Zadra. A ja inače OBOŽAVAM Zadar.
Čak i Kiki danas ide u Zd pa je rekla da će možda navratit do mene... Cool...

Danas su se Hakerica i njen dragi 'tukli' malo pa je ona jadna završila na podu 'samo' nekoliko puta...
Pa ne kažu uzalud : TKO SE TUČE, TAJ SE VOLI!

A ništa.. idem se ja spremat.... ionako nemam šta drugo za pisat....... Kissich sv ima....

- 14:39 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (9) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

utorak, 25.10.2005.

NE ZOVI MAMA DOKTORA......

Ne nije pjesma.... :)

Jučer i danas cijeli dan samo trčim po doktorima.... sad me šalju simo, sad tamo, pa tamo pa me već boli glava od tih smrdljivih doktorskih i zubarskih ordinacija. Imam nekih fuckin problema sa čeljusti. Ne nije smješno... fuul boli i stalno mi se ukoči i nemogu jest a skoro ni pričat....... I sutra opet moram kod doktora.... A baš sam mislila kako ću kao i danas izostat(u ovom slučaju sa prakse) iz škole al ko da je znala da imam školu do 2 pa me naručila u 3 sata.
Nije meni to toliki bed al sutra cijeli sat pita kemiju a ima fuul puno toga i niš ne kužim te formule i neznam kako da naučim tu usrano kemiju.

Aj valjda ću progurat još ova 3 dana pa imam produžen vikend.... Sljedeći tjedan (utorak) su Svi Sveti pa su nam, spojili sa ponedjeljkom... tako da sam slobodna 4 dana i još u srijedu imam školu popodne.. jeeee
Ne može biti bolje...

Još sam danas dobila mengu tako da mi je sve naopačke..... A kao da mi je inače nenaopačke......
I onda još ovo fuckin vrijeme pokvari sve.............. uf kako me boli trbuh :((

A odo ja uživat dok mogu do popodne a onda će me počet hvatat kemijomanija................

- 11:13 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (6) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

petak, 21.10.2005.

SVAĐE.....

Ma hvala bogu da je petak, a imam popodne školu..... Baš mi lete dani....

Jučer mi je najzanimljiviji sat bio, vjerovali ili ne.... SAT RAZREDNIKA! Zašto?
Pazato jer su se neki svađali i to fuul.... I onda se upetljala, naravno raska....
Rekla sam kako bi mogli biti u Parlaonici....

Činjenica je da smo, kao i svakom razredu, podjeljeni u grupice. Tako je počelo, tako je i tako će bit i amen.
Štreberi na svoju stranu, dobrice na svoju, i šta ja znam šta ne.... a ima, naravno i neutrtalnih osoba... tu spadam ja....

100 posto i vi imate u razredu jednog najboljeg učenika, štrebera, dobricu, koji ne bi ni mrava zgazio i za kojeg znate da nebi niti jednu jedinu ružnu riječ rekao nekome, a pogotovo ne nekoj curi a kojom ni ne komunicira.... E pa to se dogodilo..... Tip je , kako kažu, iž čista mira rekao jednoj curi iz razreda nešto pogrdno i naravno cijeli razred je digao prašinu.... baš zato jer se radi o najvećoj dobrici kao što sam i napisala..... Naravno, da je to rekao neki 'malo' živahniji dečko, možda i lošiji učenik išao bi na razgovor, dobio bi ukor i šta ja zna šta ne. Ali...... pošto je to rekao običan gospodin dobrica nikom ništa....
Raska je samo rekla :TO NIJE BILO U REDU!....... Ni A ni B.....
I onda se tu nadovezala svih 20-ak drugih ljudi i priča nije imala kraja i još se o tome pričalo, a i pričat će se, ja mislim.....

A tako vam je to.... da nema svađa......

Baš smo neki dan pisali OPET ispit iz fuckin matiše......
I naravno šta se moglo očekivat......... još više komada nego šta je bilo u prvom ispitu..... Ovaj put je bilo 23 komada i pet pozitivnih...... I točno smo znali da će nam zapaprit ispit i da će biti FUUL težak..... tako je i bilo... Umjesto da nam olakša i stavi neke lakše zadatke... ne ona nam još DUPLO teže....
A meni je falio jedan pišljivi bod do 2..... ma kakvi, ne bi mi ga dala ni da sam joj u rodu... al nedaj bože da jesam....

- 10:49 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (10) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

ponedjeljak, 17.10.2005.

LUDILO BRALE, NEMA ŠTA........................

I naravno... dok mi na TVu galame ovi iz Novih Fosila.... ja kao pokušavam nešto pisat..
Ti ljudi će očito i sa 150 godina pjevat.....

Danas mi je dan totalno koma!

Naravno za sve je kriva matiša i ona GLUUUPA profa......
Danas smo pisali ispravak iz matiše zato što nas je više od 50% dobilo komad i onda nam je ona, kao za dešpet, dala IZUZETNO težak ispit koji ni oni štreberi neznaju..... Svi smo se samo zbunjeno pogldali i nastavili kao nešto napisat, tek tako da ne predamo prazan papir... Ma ona je IZUZETNO RETARDIRANA.... e da vi nju vidite... ta nema ni mrvicu dobroće u sebi... ma ni malo...ja još to nisam nigdje vidjela...
I napokon kad, kao dobro počnem godinu... matematika mi sve zajebe.......
K vragu i škola......... kad će penzija!!!

Ja cijeli dan nešto mrmljam i frfljam, a to mi se često dogodi kad nešto ful želim reć i to brzo.....
Pa su se dva pametnjakovića iz razreda našli mene sprdat jer ih je to moje frfljanje podsjetilo na japanski.....ili kineski... nemam pojma...... isti drek.... japanske bube

Ah ništa... nadam se da će biti bolje... sutra imam praksu... ajme majko... ni onaj profesor nije kao što je nekad bio....... baš mi je poćeo ić naživce......

I USPJELA sam zakasnit na 2a... Čiča je prebrzo vozio..........
Još jdan razlog kako mi ništa, ali baš ništa neide kako treba....

- 21:24 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (8) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

nedjelja, 16.10.2005.

...

Napokon su 'otvorii' blog... kao radili su na njemu da bude brže, ali uzalud čini mi se.. još uvijek je sve zaostalo, spooro...

I sve što sam htjela zapisat, naravno zaboravila sam.....

I sad nemam pojma šta da pišem...

Upravo sam se vratila sa Krka.... K vragu već je nedjelja.. što znači novi tjedan, opet muke.... I još imam školu popdne što baš i ne volim, al šta je tu je.

Ful dugo nisam bila nigdje van...nemam pojma... niti mi se baš neda... čudno, ali istinito...
Pa nema ničeg boljeg od spavanja do podne, gledanja TV i prežderavanja... da je bar tako svaki dan....
Al onda bi pak došla ko slonić Dambo, a to ne želim.....

Mmmm. odo ja jest kestene... mene ono ful podsjećaju na mozak, šta ne?
Mmmm... mozak...

Možda kasnije dobijem ispiracije za pisanje.. a sad... mozak na pašu........................

- 19:40 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (5) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

srijeda, 12.10.2005.

HAPPY ANNIVERSARY


Dobar dan svaki dan....

Danas je mojima 2O godišnjica braka.... joj kako cute... 20 godina... okruglo.... nek im je još milijun godina...

Image Hosted by ImageShack.us


Opet je ČIČA danas kasnio (šole)... nemam pojma zašto... valjda baš želi da se smrzavamo, ili ne želi da idemo u školu jer zna kako je u toj ludnici... Ma šta pričam, ludnica je ništa prema školi... Joj jedva čekam petak, da se malo odmorim i naspavam...
Ona baba iz strojarstva (fakat je baba.. tipica ima najmanje 60 godina) me danas digla... al na svu sreću me nije htjela pitat jer imam tamo kao neku trojčicu iz zalaganja... I bolje joj je.... Hvala Bako!
Al nije mi jasno šta će meni u životu mom alkeni alkini i takva sranja iz kemije? pa grafičar sam a ne kemičar...




- 15:26 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (3) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

ponedjeljak, 10.10.2005.

DANAS MI NIJE DAN.....

Evo duugo nisam pisala pa sad imam vremena da napišem koju rijeć... sutra imam praksu pa nemoram niš učit.. :)

Hakerica je danas zakasnila na 2a a stalno mi govori vidimo se sutra na 2a... C-C-C-C-C !!!
Ljenčino jedna... samo bi spavla, a ja nek sama čekam bas i dok čika uđe!!!

Danas mi je bio dan ispitivanja... najprije me digne ovaj iz geografije, onda ova iz strojarstva.. dobro da nam je gt prebacila za srijedu jer bi se razapela.. još je ova pitala engleski al mene na sreću nije..... pa je ova pitala i kemiju al na sreću samo jednog....

Baš sam danas sva izubijana, vi?
Najprije sam se 4 puta ugrizla za jezik na isto mjesto.... onda me Trc svom snagom odvalio rukom u facu (priljepio mi je moju vlastitu ruku na moju facu) pa me Damjan po običaju svakih 5 minuta zvizne po leđima... pa sam miljun puta zapela... jel mi može bit išta gore? Ispitivanje i izubijanje - u istom danu!

I šta da vam još kažem.....
Napokon je plavuša otvorila svoj blog.. mislim otvorila ga je ona prije mjesec dana al je tek sada počela pisat... snalazi se žena... s tim da joj je prvi put.. bit će nešto od nje...... ja se nadam....... :)

- 18:08 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (8) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

srijeda, 05.10.2005.

Napokon sam malo sama pa dok imam vremena da malo nešto i napišem.. Ne volim pisat pred mojima jer bi me stalno pitai : a šta ti je to? šta to piše? ......

Ovo usrano vrijeme pokvari mi sve živo. Od rasplženja do ...... neznam ni ja čega ne....
Počeli su me neki ljudi groozno nervirat svojim idiotskim ponašanjem i preseravanjem.... Nije mi jasno zašto nemogu biti normalni i ponašat se kao ljudi a ne kao životinje...... Mamine maze... a to se pogotovo odnosi na neke cure! Dečki su sto put bolji... bar meni.....

0sim što je raska danas srala na roditeljskom kako smo svi grozni, kako smo loše počeli, kako ovo kako ono.......... a tako je to..... pa i nismo tako grozni, samo malo živahni :) A Bože moj kakav bi ti razred bio da smo svi ko bubice... heloooooooo

Joj neznam šta da više pišem.... danas mi je totalno ubediran dan tako da ni ovaj post nije nešto veselo..... al bit će boljih dana..........

- 22:06 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (21) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

subota, 01.10.2005.

I dok moj buraz gleda sa svojom dragom Juresik Park po milijuniti put ja smišljam koju pametnu rećenicu za napisat...

Meni je ova subota prošla baš dobro. Bila sam sama doma, izležavala sam se, gledala tv bila u Voxu sa Marinom Trcem Mariom i tamo nekom ekipicom. Nisu se nikako mogli dogovorit gdje će izać. I baš kao što je Marina rekla mogle smo zaradit na svakoj rečenci : DI ĆEMO IĆ VEČERAS? :))
Pa dok su se oni dogovarali ja i Marina smo naravno ogovarale malo ljude. Iz razreda naravno.. uvijek ista priča...

I tako smo švrljale po gradu. Našle se sa Saby.... pa sam otišla doma.
Curke nemojte se izbit previše večeras!! :)))))))

I onda sam došla doma i ugledala moju family...
Sve što je lijepo kratko traje :(

- 19:50 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (4) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • KOGA JA ČITAM

    hakerica
    mala lee
    l.a.r.a.
    Black soul
    Lain
    Miss Filth
    snowqueen
    Chichi
    MadDog
    pl@vuš@
    blue girl
    Rater
    Punky Girl
    Devill

    ....


    blog
    forum
    LEE RYAN
    index


    MOJI I SAMO MOJI....

    MICHAEL BALLACK
    Image Hosted by ImageShack.us

    ANDY RODDICK
    Image Hosted by ImageShack.us

    LEE RYAN
    Image Hosted by ImageShack.us

    ORLANDO BLOOM
    Image Hosted by ImageShack.us

    SAMO NEKI OD BISERA

    - KAKO SI TE GLUPI
    - OPET TE ĆAPALO
    - ĆO, IMA KI KAIĆ VOODE
    - UUUUU (skužit će neki)
    - NEĆU KUHAT NEĆU PRAT.. NEĆU NI MOLAT
    - JA SAM NOĆNA PTICA, JA NE SPAVAM PO NOĆI... reće D. i zaspe za 3 minute
    - NEMOJ SERAT
    - IT DOESN'T META
    - BOG DAJ ZDRAVLJE, MENI BOLEST
    - NO SHIT
    - VERY BEAUTIFUL - PUNO LIJEP
    - ČK ČK BUUUM
    - SAMO JA OVO MOGU SA CIGAROM... POGLEDAJTE... reče T. i padne mu cigara
    - NIJE DA PALIM VATRU, ALI...


    DON'T SPEAK

    You and me
    We used to be together
    Every day together, always

    I really feel...
    That I'm losing, my best friend
    I can't believe this could be the end...

    It looks as though you're letting go
    And if it's real
    Well I don't want to know

    [CHORUS]
    Don't speak
    I know just what you're saying
    So please stop explaning
    Don't tell me 'cause it hurts
    Don't speak
    I know what you're thinking
    I don't need your reasons
    Don't tell me 'cause it hurts

    Our memories
    They can be inviting
    But some are all together
    Mighty frightening

    As we die both you and I
    With my head in my hands I sit and cry

    [CHORUS]

    It's all ending
    I gotta stop pretending who we are...

    You and me
    I can see us dying...are we?

    [CHORUS]

    I know you're good, I know you're good, I know you're real good !

    lalalala,lalalala
    Don't Don't
    Oeoew-oeoew-oeoew

    Hush hush darling, hush hush darling,hush hush
    Don't tell me cause it hurts


    BBouncy
    RRefined
    IIrresistible
    NNaive
    EEdgy
    TTempting
    AAppealing

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com


    PARKING

    Waiting watching the clouds
    Breathing like I'm gonna stop
    Knowing this doors gonna knock
    And there you'll be

    And I pick you up
    In my car
    Take you away

    Somewhere we'll sit parked in my car
    Minutes turn into hours
    We'll watch the bright lights of the city
    Just you and me. Dreaming

    Your lips dance across mine
    Our hands, fingers entwined
    There we'll for fill our desire
    Set me free







  • It's hard to remember how it felt before
    Now I found the love of my life
    Passes things, get more comfortable
    Everything is going right

    And after all the obstacles
    It's good to see you now with someone else
    And it's such a miracle that you and me are still good friends
    After all that we've been through
    I know we're cool
    I know we're cool

    We used to think it was impossible
    Now you call me by my new last name
    Memories seem like so long ago
    Time always kills the pain

    Remember Harbor Boulevard
    The dreaming days where the mess was made
    Look how all the kids have grown, oh
    We have changed but we're still the same
    After all that we've been through
    I know we're cool
    I know we're cool

    Yeah, I know we're cool

    And I'll be happy for you
    If you can be happy for me
    Circles and triangles
    And now we're hanging out with your new girlfriend
    So far from where we've been
    I know we're cool
    I know we're cool

    C-cool, yeah I know we're cool

    You Knew

    Image Hosted by ImageShack.us

VOLIM - NEVOLIM


  • VOLIM - NE VOLIM

    VOLIM

    - RIJEKU
    - Leea
    - svoje društvo
    - plavu, zelenu i pink boju
    - Orlanda Blooma
    - Coca Colu
    - kornjaču ( Krešo)
    - ledeni čaj od breskve (obožavam!!!)
    - svoju family

    NE VOLIM:

    - Paris Hilton
    - neke ljude iz razreda i iz škole
    - narodnjake
    - ružno vrijeme
    - umišljene ljude ( a ima ih, nažalost puno)
    - preseravanja
    - profu iz matiše