Mjesta za mene...

nedjelja, 11.09.2005.

...................

I dok moj buraz i tata gedaju tekmu, Dinamo-Hajduk ja smišljam što da pametnog napišem....
Mene utakmica ne zanima... ne navijam za nikoga osim za svoju Rijeku kad igra...
Al ok.. kad bi me netko pitao: tko bi voljela da pobjedi, rekla bi Hajduk.... neznam ni sama zašto... da se razumijemo nemam ja ništa protiv Dinama, ni Intera ni nikog, ali eto.... možda zato što Kranjčar igra (šta je je, tip je sladak) za Hajduk, možda zato što sam više u dalmaciji nego u zagrebu i okolici... u biti, tamo idem 2 puta na godinu, ako idem.... nemam pojma.... to su moji razlozi...
A sutra kvragu ponedjeljak... to mi je najgori dan u tjednu... škola.... fuj... još neznamo ni raspored za ovaj tjedan. Hvala Bogu pa mi je škola ujutro, to nekako više volim.

Baš sam danas gledala - Ona je sve to-... a ono.... film ko svaki drugi. Svi takvi filmovi (tinejđerski ajmo reć) se svode na istu temu... škola, alkohol, maturalna, party, dečki....................
Glavno da je glumio Freddie Prince Jr i Paul Walker.. ko šiša ostale....

Ko zna šta radi HAKERICA... vjerovatno negdje slavi i opija se.... samo mi nemoj sutra doć pijana.... :)))

- 22:03 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (6) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • KOGA JA ČITAM

    hakerica
    mala lee
    l.a.r.a.
    Black soul
    Lain
    Miss Filth
    snowqueen
    Chichi
    MadDog
    pl@vuš@
    blue girl
    Rater
    Punky Girl
    Devill

    ....


    blog
    forum
    LEE RYAN
    index


    MOJI I SAMO MOJI....

    MICHAEL BALLACK
    Image Hosted by ImageShack.us

    ANDY RODDICK
    Image Hosted by ImageShack.us

    LEE RYAN
    Image Hosted by ImageShack.us

    ORLANDO BLOOM
    Image Hosted by ImageShack.us

    SAMO NEKI OD BISERA

    - KAKO SI TE GLUPI
    - OPET TE ĆAPALO
    - ĆO, IMA KI KAIĆ VOODE
    - UUUUU (skužit će neki)
    - NEĆU KUHAT NEĆU PRAT.. NEĆU NI MOLAT
    - JA SAM NOĆNA PTICA, JA NE SPAVAM PO NOĆI... reće D. i zaspe za 3 minute
    - NEMOJ SERAT
    - IT DOESN'T META
    - BOG DAJ ZDRAVLJE, MENI BOLEST
    - NO SHIT
    - VERY BEAUTIFUL - PUNO LIJEP
    - ČK ČK BUUUM
    - SAMO JA OVO MOGU SA CIGAROM... POGLEDAJTE... reče T. i padne mu cigara
    - NIJE DA PALIM VATRU, ALI...


    DON'T SPEAK

    You and me
    We used to be together
    Every day together, always

    I really feel...
    That I'm losing, my best friend
    I can't believe this could be the end...

    It looks as though you're letting go
    And if it's real
    Well I don't want to know

    [CHORUS]
    Don't speak
    I know just what you're saying
    So please stop explaning
    Don't tell me 'cause it hurts
    Don't speak
    I know what you're thinking
    I don't need your reasons
    Don't tell me 'cause it hurts

    Our memories
    They can be inviting
    But some are all together
    Mighty frightening

    As we die both you and I
    With my head in my hands I sit and cry

    [CHORUS]

    It's all ending
    I gotta stop pretending who we are...

    You and me
    I can see us dying...are we?

    [CHORUS]

    I know you're good, I know you're good, I know you're real good !

    lalalala,lalalala
    Don't Don't
    Oeoew-oeoew-oeoew

    Hush hush darling, hush hush darling,hush hush
    Don't tell me cause it hurts


    BBouncy
    RRefined
    IIrresistible
    NNaive
    EEdgy
    TTempting
    AAppealing

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com


    PARKING

    Waiting watching the clouds
    Breathing like I'm gonna stop
    Knowing this doors gonna knock
    And there you'll be

    And I pick you up
    In my car
    Take you away

    Somewhere we'll sit parked in my car
    Minutes turn into hours
    We'll watch the bright lights of the city
    Just you and me. Dreaming

    Your lips dance across mine
    Our hands, fingers entwined
    There we'll for fill our desire
    Set me free







  • It's hard to remember how it felt before
    Now I found the love of my life
    Passes things, get more comfortable
    Everything is going right

    And after all the obstacles
    It's good to see you now with someone else
    And it's such a miracle that you and me are still good friends
    After all that we've been through
    I know we're cool
    I know we're cool

    We used to think it was impossible
    Now you call me by my new last name
    Memories seem like so long ago
    Time always kills the pain

    Remember Harbor Boulevard
    The dreaming days where the mess was made
    Look how all the kids have grown, oh
    We have changed but we're still the same
    After all that we've been through
    I know we're cool
    I know we're cool

    Yeah, I know we're cool

    And I'll be happy for you
    If you can be happy for me
    Circles and triangles
    And now we're hanging out with your new girlfriend
    So far from where we've been
    I know we're cool
    I know we're cool

    C-cool, yeah I know we're cool

    You Knew

    Image Hosted by ImageShack.us

VOLIM - NEVOLIM


  • VOLIM - NE VOLIM

    VOLIM

    - RIJEKU
    - Leea
    - svoje društvo
    - plavu, zelenu i pink boju
    - Orlanda Blooma
    - Coca Colu
    - kornjaču ( Krešo)
    - ledeni čaj od breskve (obožavam!!!)
    - svoju family

    NE VOLIM:

    - Paris Hilton
    - neke ljude iz razreda i iz škole
    - narodnjake
    - ružno vrijeme
    - umišljene ljude ( a ima ih, nažalost puno)
    - preseravanja
    - profu iz matiše