Mjesta za mene...

utorak, 30.08.2005.

LUDILO

Pozdraf svima!
Jučer sam se baš vratila sa 'ludovanja' s Kastva. Bilo je super. Prvu noć smo legle u 6 ujutro jer nismo znale šta da radimo, a i nije nam se spavalo pa smo se samo prežderavala, igrale playstation, gledale telku, strašile jedna drugu kako oko kuće šeće ubojica i slične bolesne stvari. Bolesni umovi.
Drugu smo noć legle čak u 4 i pol. Gledale smo MTV VIDEO MUSIC AWARDS... a ono... bilo je ok. GLAVNO DA JE GREEN DAY POBRAO NAJVIŠE NAGRADA!!!
Ništa bolje od prošle godine. Nismo ih uspjele pogledat do kraja jer smo bile umorne ko psi od ludovanja.
Dakako da smo išle do Ninota jer živi blizu Mateje. Naravno da nam je tema opet bila škola. Ajme majko.
Toliko o tome...

Hakerica kaže da ja nju stalno gnjavim... Dobit će ona kad ju vidim. Sad baš i nemam previše vremena.
By the way... NAUČI FUČKAT!!!! :)))))) inače ljudi.. ona nema pojma fučkat. Koliko god se ja trudila nju učit... ma kakvi... nikako pa nikako, ona popljuva sve oko sebe..... He he he.. nadam se da me nećeš ubit nakon ovog :))))))

- 13:39 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (3) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

petak, 26.08.2005.

BEZAVEZE

Ovaj dan mi je totalno bezveze. I jučerašnji. Prvo Rijeka je pobijedila, ali ne ide dalje u Europu (što se moglo i očekivat). Svi u gradu su bili tmurni, žalosni ko da je smak svijeta. A šta su mogli i očekivat kad je Rijeka takav klub koji nemože baš previše... mislim može, ali kad treba ić dalje onda ništa.... ah....
Upravo se na mtvu vrti ona pjesma od onih pederčića US5. Al šta je je, pjesma je ok i onda uđe moj buraz u dnevni, okrene program i nema više pjesme... pih!
Vani je gnjusno vrijeme..neće valjda kiša pa neću moć izać van..bem mu miša.
Baš me pred malo nazvala Mateja da mi priopći vjest kako ćemo Ana i ja ipak moć prespavati par dana kod nje jer joj brat ide na maturalno.... ok rekle mi... zašto ne...ionako nam preostaje malo dana za druženje... party za ekipu.
Jučer sam u gradu vidjela tipa koji je išao s mojim bratom u školu i koji mi se sviđao još dok sam bila klinka (sad sam kao odrasla). Tip je...... fakat....ono....doobar!!!! Uuuu
Gle izašloje sunce. Sad vlada opće veselje. Jeeeee
He he..jučer dok sam bila u gradu srela sam frendicu koja je išla samnom u vrtić i u osnovnu. Tipica je luda (u dobrom smislu). Palo joj napamet da jede kukuruz kojeg je stalno i uvjerljivo nazivala krastavac. Sad možete vidjeti kolko je luda. I onda nakon što ga je uspjela pojest (nakon čak 8 min..ostalo društvo je štopalo) izjavila : Imam feeling da mi konci vise među zubima! Pali smo u smjeh dok su nas ljudi čudno gledali. I tako dok smo šetali gradom glavna tema nam je bila škola. Hello! Zar se o tome priča dok si vani na 'slobodi' ?!? Ova je pala, i druga isto, ova prošla s tri, ova skoro s dva.. i ma koliko puta se mi sastajali uvijek pričamo o istom. A onda dođe na red i neizbježno tračanje glupih profesora. Imat ću nočne more od njih...već ih ustvari imam... dobra mi je ona uzrečica : PROFESORI SU KAO SLIKE....A SLIKE TREBA OBJESITI!!!
Najbolje će mi biti prvi dan gledajući one zbunjene prvaše kako stoje odvojeno i u neznaju kamo treba ić... a kad tek vide šta će ih dočekat. Jao si ga njima. A tako je to... svi smo to proživjeli, neki će to tek proživjet....

- 14:08 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (2) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

četvrtak, 25.08.2005.

Napokon opet počima moja najdraža serija ONE TREE HILL sa preslatkim Chadom Michaelom Murrayem. Samo glupo je što opet sve ide ispočetka. Kad naši neznaju niš drugo prikazivat nego reprize i samo reprize...

- 15:51 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (3) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

DA SE MALO RASPEKMEZIMO....

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:21 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (2) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

Napokon sam našla malo vremena da i ja malo uredim ovaj siromašni blog.
A šta dav pričam kad se ništa nije posebno dogodilo.
Mateja i Kiki su napokon prošle popravni i ful sam stretna zbog toga, a i one su.
Neki dan sam, dok sam bila vani, vidjela tipa koji mi se prije sviđao i kojeg nisam vidjela nekoliko mjeseci. On ni a ni b. Ful sam bila u bedu zbog toga. Prije smo se stalno dopisivali i bili dobri, a sad ništa i sad mi je ful žao zbog toga. Nisam ni sama više sigurna dal mi se jopš sviđa ili ne. Kad ga dugo ne vidim onda mi osjećaji padaju a kad ga pogledam na ulici............. iskrice frcaju na sve strane. Onda je možda bolje da ga ne vidim ako sad ne pričamo. Neznam, zbunjena sam više nego ikad.
Svi su mi jučer rekli da gledam bar jer su se jučer prvi puta *****. Iako ne pratim bar jer se svi il samo cmaću il se kolju, al ovo sam pogledala jer nisam mogla vjerovat da je to istina. Ustvari nebi se čudila da se svi tamo međusobno*****. I naravno to je napravila tipica koju u tom baru najviše mrzim. Koja glupača e, nadam se da će ispast uskoro. Umišljena glupača. I onda kad je izašla iz wca izjavila je kako su samo pričali. Moš mislit pričanja. Draga moja, kamere su sve zabilježile....
Joj da, danas igraju Rijeka - Litex. I dok sam jučer šetala gradom, ugledala sam sve moguće nogometaše i trenere Litexa kako šeću našom lijepom Rijekom uzdignute glave koda već znaju da će pobjedit. A ko zna, kako je Rijeci krenulo.... Al nadam se da će Rijeka pobjedit. Ajmo RRijeko...pa igraju na našem terenu...
I tako vam je to ljudi moji... neznam šta da napišem više. Večeras idem možda van pa ako mi bude ok (što čisto sumnjam) napisat ću koju riječ, a ako niš ne bude...opet ću napisat...

- 13:49 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (0) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

srijeda, 24.08.2005.

BEGINING...

Heloo svima.
Prvo, nadam se da će vam se svidjeti moj blog nakon što ga malo uredim a to će malo potrajati jer nemam baš puno vremena. Stalno sam vani. Ah šta ću? Moram iskoristiti ovih par dana slobode do početka škole, a onda mučenje, uglavnom znate kako to već ide...
Drugo, moram još jednom napomenuti i zahvaliti Mislavu što mi je stavio ovu lijepu pozadinu (bar je meni lijepa)...thanks...
Treće, ma nema trećeg....
Ostavljajte mi svoje komentare, ja ću i vama...
Pozdraf by *brineta

- 18:24 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (1) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

ARMY OF LOVERS...

There's an army of lovers dying to meet you,
Dying to make your acquaintance.
It could be you or it could be me,
So don't let go because I need you so.

I'm yours and you were mine,
There's something about you baby,
I wanna hold you tonight.

Accidents happen in strangest of places.
How come they happen at all?
Look for the turning, for something or nothing,
I won't let go 'cause I need you so.

I'm yours and you were mine,
There's something about you baby,
I wanna hold you tonight.

Everytime I see you,
You complete my life.
Got to find an answer,
Stay tonight, stay with me,
Oh baby won't you stay with me,
Stay with me.

There's an army of lovers dying to meet you,
Dying to make your acquaintance.


by Lee Ryan

- 12:30 - 'Oš' napisati nešto il' neš' ? (2) - Zar stvarno misliš trošit boju? - #

Sljedeći mjesec >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • KOGA JA ČITAM

    hakerica
    mala lee
    l.a.r.a.
    Black soul
    Lain
    Miss Filth
    snowqueen
    Chichi
    MadDog
    pl@vuš@
    blue girl
    Rater
    Punky Girl
    Devill

    ....


    blog
    forum
    LEE RYAN
    index


    MOJI I SAMO MOJI....

    MICHAEL BALLACK
    Image Hosted by ImageShack.us

    ANDY RODDICK
    Image Hosted by ImageShack.us

    LEE RYAN
    Image Hosted by ImageShack.us

    ORLANDO BLOOM
    Image Hosted by ImageShack.us

    SAMO NEKI OD BISERA

    - KAKO SI TE GLUPI
    - OPET TE ĆAPALO
    - ĆO, IMA KI KAIĆ VOODE
    - UUUUU (skužit će neki)
    - NEĆU KUHAT NEĆU PRAT.. NEĆU NI MOLAT
    - JA SAM NOĆNA PTICA, JA NE SPAVAM PO NOĆI... reće D. i zaspe za 3 minute
    - NEMOJ SERAT
    - IT DOESN'T META
    - BOG DAJ ZDRAVLJE, MENI BOLEST
    - NO SHIT
    - VERY BEAUTIFUL - PUNO LIJEP
    - ČK ČK BUUUM
    - SAMO JA OVO MOGU SA CIGAROM... POGLEDAJTE... reče T. i padne mu cigara
    - NIJE DA PALIM VATRU, ALI...


    DON'T SPEAK

    You and me
    We used to be together
    Every day together, always

    I really feel...
    That I'm losing, my best friend
    I can't believe this could be the end...

    It looks as though you're letting go
    And if it's real
    Well I don't want to know

    [CHORUS]
    Don't speak
    I know just what you're saying
    So please stop explaning
    Don't tell me 'cause it hurts
    Don't speak
    I know what you're thinking
    I don't need your reasons
    Don't tell me 'cause it hurts

    Our memories
    They can be inviting
    But some are all together
    Mighty frightening

    As we die both you and I
    With my head in my hands I sit and cry

    [CHORUS]

    It's all ending
    I gotta stop pretending who we are...

    You and me
    I can see us dying...are we?

    [CHORUS]

    I know you're good, I know you're good, I know you're real good !

    lalalala,lalalala
    Don't Don't
    Oeoew-oeoew-oeoew

    Hush hush darling, hush hush darling,hush hush
    Don't tell me cause it hurts


    BBouncy
    RRefined
    IIrresistible
    NNaive
    EEdgy
    TTempting
    AAppealing

    Name / Username:


    Name Acronym Generator
    From Go-Quiz.com


    PARKING

    Waiting watching the clouds
    Breathing like I'm gonna stop
    Knowing this doors gonna knock
    And there you'll be

    And I pick you up
    In my car
    Take you away

    Somewhere we'll sit parked in my car
    Minutes turn into hours
    We'll watch the bright lights of the city
    Just you and me. Dreaming

    Your lips dance across mine
    Our hands, fingers entwined
    There we'll for fill our desire
    Set me free







  • It's hard to remember how it felt before
    Now I found the love of my life
    Passes things, get more comfortable
    Everything is going right

    And after all the obstacles
    It's good to see you now with someone else
    And it's such a miracle that you and me are still good friends
    After all that we've been through
    I know we're cool
    I know we're cool

    We used to think it was impossible
    Now you call me by my new last name
    Memories seem like so long ago
    Time always kills the pain

    Remember Harbor Boulevard
    The dreaming days where the mess was made
    Look how all the kids have grown, oh
    We have changed but we're still the same
    After all that we've been through
    I know we're cool
    I know we're cool

    Yeah, I know we're cool

    And I'll be happy for you
    If you can be happy for me
    Circles and triangles
    And now we're hanging out with your new girlfriend
    So far from where we've been
    I know we're cool
    I know we're cool

    C-cool, yeah I know we're cool

    You Knew

    Image Hosted by ImageShack.us

VOLIM - NEVOLIM


  • VOLIM - NE VOLIM

    VOLIM

    - RIJEKU
    - Leea
    - svoje društvo
    - plavu, zelenu i pink boju
    - Orlanda Blooma
    - Coca Colu
    - kornjaču ( Krešo)
    - ledeni čaj od breskve (obožavam!!!)
    - svoju family

    NE VOLIM:

    - Paris Hilton
    - neke ljude iz razreda i iz škole
    - narodnjake
    - ružno vrijeme
    - umišljene ljude ( a ima ih, nažalost puno)
    - preseravanja
    - profu iz matiše