štrajk... - perfect.... - Blog.hr

nedjelja, 02.03.2008.

štrajk...

pozdrav leptirice...kao što naslov govori...štrajkam...hehe...bole me mišići sve...od glave do pete...jedva hodam...malo mi je popustilo ali me i dalje boli...pa štrajkam od vježbanja...i da nekažem šta mi se dogodilo od silnog...pretrpavanja ne usudim se stati na vagu...jučer sam imala pizzu za ručak...obožavam je pojela sam 2 komada..a za večeru sladoled...i smokiće...headbang....uh...mislim dasam vratila izgubljene kile...ali ipak to je bila samo subota...danas je nedjelja i mislim da se neću toliko prežderat..party...hehe...pošto štrajkam s vježbanjem...najbolje bi bilo da počnem štrajkat glađu...hehe...ma šalim se danas pazim što jedem...nego ima čega novog kod vas...kako idu djete...nadam se dobro...puss@

thin4



- 11:53 - Komentari (14) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dvije tri o meni...

emo

ovako...sretan
ime mi je Kiara...yes
imam 13 godina...thumbup
plešem akrobatski rock n roll...naughty
već 4 godine...
i desilo mi se nešto grozno...
udebljala sam se...zubo
i to dosta preko ljetnih preznika...mad
sa 38 kila na 48...headbang
pošto plešem u paru...yes
nesmijem biti debela...
kako bi mogla raditi akrobacije...lud
ali ja sam se zdebljala...
i trebala bih skinuti 8 kila...
u 2 mjeseca...
pošto ćete u postu pročitati moju priču...yes
saznat ćete zašto nemam...
nikakvog pojma kako smršaviti...
pa sam napravila blog...
jer sam malo tražila...
u nadi da ćete mi pomoći...
nadam se...
jer se želim nastaviti baviti sportom...
kojeg jako volim...cerek

ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




pa ovako pokušat ću sa ciljevima...yes

18.2.08=48 kg
BMI:20

1.cilj=46 kg OSTVARENO!!! smijeh
2.cilj=44 kgrofl
3.cilj=42 kgnaughty
4.cilj=40 kgnjami

vagam se nakon jednog tjedna...to jest svaki ponedjeljak...
1.pon= 48nono
2.pon=47.3rolleyes
3.pon=46.0 naughty
4.pon=
5.pon=
6.pon=
7.pon=

moj msn:kiara-krusic@hotmail.comsmijeh



malo slikica


beautiful

emo

colorful

butt

Diffrent

BAMF.

hearts

HEELS

Flowers

Leptirice

ako sam nekog zaboravila...neka obavezno javi...pa ga stavim...



sve se može uz čvrstu volju
ira...=)
wanna be thin and beautiful
sad girl
anna freak
de_bella
skinny hope
baby anna

Yellow...
hana...
la_vaga



Design By:
xxSkinAndBonesxx