ne dam se... - perfect.... - Blog.hr

nedjelja, 24.02.2008.

ne dam se...

pozdrav leptirice...danas sam se vagala i imam samo 47.3 kg...joj nisam puno skinula...crycrycry...mama me usporavala...razgovarale smo čak 6 puta ovaj tjedan...ali odlučila sam od sljedećeg tjedna počinjem ozbiljno...ali fakat ozbiljno...mora mi i tata na djetu...ima masnu jetru...na strogu...hehe...pa će mu baka kuhat manje masnu hranu...bez kobase i špeka...i tak...pa ću i ja malo s njim...bit će mi lakše...hehe...thumbupa što se tiće moje mame pa i ona bi mogla na djetu...mi smo obitelj...koja je debela...i moja sestra ima 5 godina i 32 kile...mora piti ljekove...svaki dan...i mjerit šećer...a jede 3 tanjura umjesto jedan...moja je obitelj...kako da kažem...ma ja sam po genima trebala biti debela...ali ja to neću dopustiti...bolje spriječiti nego lječiti...eto sad sam vam malo opisala moju obitelj...a sad imam jedno važno pitanje...ako želim skinut trbuh...koje vježbe trebam radit...molim vas odgovorite!!!!....puss@

beautiful



Anorexia Is A Bitch


- 18:34 - Komentari (9) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dvije tri o meni...

emo

ovako...sretan
ime mi je Kiara...yes
imam 13 godina...thumbup
plešem akrobatski rock n roll...naughty
već 4 godine...
i desilo mi se nešto grozno...
udebljala sam se...zubo
i to dosta preko ljetnih preznika...mad
sa 38 kila na 48...headbang
pošto plešem u paru...yes
nesmijem biti debela...
kako bi mogla raditi akrobacije...lud
ali ja sam se zdebljala...
i trebala bih skinuti 8 kila...
u 2 mjeseca...
pošto ćete u postu pročitati moju priču...yes
saznat ćete zašto nemam...
nikakvog pojma kako smršaviti...
pa sam napravila blog...
jer sam malo tražila...
u nadi da ćete mi pomoći...
nadam se...
jer se želim nastaviti baviti sportom...
kojeg jako volim...cerek

ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




pa ovako pokušat ću sa ciljevima...yes

18.2.08=48 kg
BMI:20

1.cilj=46 kg OSTVARENO!!! smijeh
2.cilj=44 kgrofl
3.cilj=42 kgnaughty
4.cilj=40 kgnjami

vagam se nakon jednog tjedna...to jest svaki ponedjeljak...
1.pon= 48nono
2.pon=47.3rolleyes
3.pon=46.0 naughty
4.pon=
5.pon=
6.pon=
7.pon=

moj msn:kiara-krusic@hotmail.comsmijeh



malo slikica


beautiful

emo

colorful

butt

Diffrent

BAMF.

hearts

HEELS

Flowers

Leptirice

ako sam nekog zaboravila...neka obavezno javi...pa ga stavim...



sve se može uz čvrstu volju
ira...=)
wanna be thin and beautiful
sad girl
anna freak
de_bella
skinny hope
baby anna

Yellow...
hana...
la_vaga



Design By:
xxSkinAndBonesxx