don't hate me,because i'm beautifull

10.01.2006., utorak

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

e eo jedna song,koju sam COPY/PASTE s nekog bloga,zato el mi se baš sviđa..i kad pišem rime,pišem takve rime, imam tak neki stil koi ima ova pjesma ispod..kak je pjesma jebena..baš je jebena..onak pametna hehe,za razmišljanje..inače me fasciniraju takve pametne stvari i tak..iako neznam zaš sam ja sad to stavila(mislim zbog sadržaja-nea nikakve veze s mojim jebenim životom),al ae..zato el ja ne patim zbog nikog..i smiješno mi to kad neko slini za nekim,a deee dobro je-pa ak te on/ona neželi,pa šta-pusti ga/ju nek ide u pizdu materinu...LOL...onak..mene iskreno boli kita za sve i totalno mi svejedno,i živo mi se jebe za sve,al doslovno za sve..iako neam problema s tim(da oću bit s nekim likom,a da on neće)zato el sam bila s dosta bitnih likova i tak(mislim ne da se hvalim,al da nebi ispalo da sam jadna i to,i da si previše umišljam bez razloga,nije istina)..i to da tak trea razmišljat sam shvatila možda prije pola godine..i ta mi moja teoria baš onak oke,totalno..od onda mi je tak jebeno u životu,da ono,nemože jebenije bit.ozbiljno,bez zaebancie..isseee ja se mal uživila..de dobro,dosta..
eeee da,da eo song:

***
isto kao sto nisam vjerovala da smo skupa,
sad ne vjerujem da je gotovo...
i plačem...
hladne suze,
kao i tvoji osječaji prema meni...
bez ljubavi,
bez smisla...
samo moje razočaranje...
i opet slažem komadiće srca...
sve se raspalo...
sravnalo sa zemljom...
sve što je prije bilo lijepo,
sad je ružno...
a možda mi nikad nije bilo mjesto tu...
nego 2metra pod zemljom...
tamo gdje nema budućnosti,
početka i kraja...
tamo gdje je uvijek mrak,
tišina...
gdje znaš da ćeš ostati zauvijek u vječnoj patnji...
gdje nema lažne vjere...
gdje nema ničega...
gdje je zauvijek crno...
gdje te svete oči prate u tišini,
paze da se ne probudiš...
gdje te smrt čuva od vječne propasti od života...
***

- 21:36 - piši šta oćeš-ne jebe me niš (6) -

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

na ovom blogu bit će svašta,od mojih filozofija do stihova pjesama i tak

Linkovi

Image Hosted by ImageShack.us
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
*aka*-moja naj legica,cura je totalno looda
*tony*-moj bratić

*eo i neš malo o meni

došla na svijet:3.7.1989.
ime:ivona(wona)
škola:medicinska(al se baš i ne ponosim tim potezom)
slušam:rap,točnie-2pac,ludacris,
dmx,50cent,eminem
volim:SEBE,rap,osijek,autolakove,
dečke(rappere:)
ne volim:ljude koi su umišljeni,a za to neaju razloga
*e i da rekli su mi da sličim na aaliyah..to je važno hehe,
iako ne volim da me se uspoređuje s nekim
Image Hosted by ImageShack.us

aKo iKadA vIDiš dA mI JE LoŠe,

i Da Bi mOgLa UmRijeTi,

PogLEdAj OsMiJeH Na mOm LiCu,

i ShVaTiT čEš Da kUjE PopUt MeNe

N E U M I R U ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


"when my mama asked me,
would i ever change,
i told her yeah,
but it's clear,
i'll always be the same"




Image Hosted by ImageShack.us








eo moja abeceda..ono..pametna..
bwwwwahah...
moš mislit..bwahahahah..
aj dosta..eo...bwaaaaahahahaaah..
a ne sad ozbiljno,eo:

*A*=Arte-prvo što mi pada na pamet,volim ih nosit,baš su nice
=Aka-moja aka,legica,poo$a curo
=Aaliyah-poštujem nju i njenu glazbu,cura je legenda
=Afroman-eee to je LiiiiiiiiiiiK zato el se napušio,hehe
=Anita-legica,s kojom mi je totalno luuudo kad mi dođe u osk,super je,inače je cura iz poreča
=Anita-još jedna anita,isto naj legica,onak cura je totalno oke,ispravna

*B*=BK(british knights)-isto patike koe volim nosit,onak baš su prejebene
=Bolesna brača-ono dobri su,prie sam ih puno više slušala,al oke su
=Basket-e obožavam basket,pogotovo jedan na jedan s nekim dobrim likom,hehe,al uvijek pobjedim,hehe,al zato el mi popuštaju,šmrc..bwwwwwww
=Bukve-e to su ljudi koji stvari shvačaju doslovno,to sam ja,al ozbiljno pronašla sam se u tom drvetu,bwaaaaaaahaha

*C*=Carmelo anthony-mmm,lik je košarkaš,a usput je preeeeeesladak
=Coolio-rapper,cjenim ga,ima nenadjebivu pjesmu=gangstas paradise
=Cica-marina,legica,oke cura,sve naj,ki$$Ez curo
=Cortezice-isto patike koje volim,ufff dosta patika..bwwwwww

*D*=D12-prie sam ih stalno slušala,sad manje,al svejedno ih poštujem,ma nek govori ko šta oče o nijma,meni su dobri,uostalom ne povodim se ja za ostalima
=Drolja -izraz koji često upotrebljavam za primitivne cure koje mrzim
=DMX-kraljina,ueeee,lik je nenadjebiv,ima prejebene pjesme i tak
=Domba-moj braco,ufff..dosta o njemu..bwww
=Dino-moj bratič,super lik,smiješan,sve naj i tak..poz dino
=Droga-pa meni ona ne predstavlja niš u životu,al ono,neam niš protiv,i ko se oče navuč na to-sam nek da,njegov život..ja neču i neču i neču..hehe

*E*=Eve-rapperica,cura je legenda
=Eminem-isto ga volim slušat,i ne jebe me šta drugi kažu za njega,meni je dobar
=Elemental-e oni su mi prie bili odlični,al sad više ne,sad su baš bzvz,al cjenim ono što su prie radili

*F*=F....=jedini lik kojeg sam volila od njih preko 20,al ono stvarno jebački,hehehe
=Freestyle-e to bi ja htjela da mogu,da mi rime same izlaze iz usta onak,spontano..mislim da malo nijh to ozbiljno može,i cjenim one koji to mogu

*G*=Graffiti-joj e tu bi mogla puuuuno pisat,e to je umjetnost,mislim da bi trealo crtat više graffita,a recimo u osijeku je meni najjebeniji onaj šečeranski zid,ono pun je graffita i baš je jeben..dobro,dobro,dosta
=G-unit-ono znam da je to sve komerciala,njihove pjesme i oni,al moram priznat da imaju par dobrih pjesamai da je fifty sladak
=Grgič-lik koi me cijelo vrijeme neš napada,al sve u svemu kad se mal smiri,totalno oke lik

*H*=HIP-HOP-neznam šta bi rekla osim-hip-hop dont stop..heheh
=House of pain-imaju oke pjesme,al obožavam onu-jump around

*I *=Iverson-isto jedan presladak košarkaš,mmmmmmmmm,nemogu se ničeg drugog sjetit

*J*=Jebote=jebeno-riječi koe često koristim,heh

*K*=Krivično djelovanje-ueee likovi su prejebeni,odlične pjesme i to,osječka rap grupa,ak niste čuli raspitajte se malo za nijh,morate ih poslušat
=Ki$$-sam kiss,et to sam se sjetila,neču tu niš previše pisat

*L*=Love-mislim da nebi postojala ni ja,ni niko ko je sad tu na ovom svijetu,da nema ljubavi,et
=Ludacirs-joj ma on je totalna legenda,nenadjebiv,volim ga poslušat,ima nenadjebivu zurkicu

*LJ*=LJubav-napisala sam gore o tom,nemogu se sjetit ničeg drugog

*M*=Missy elliottt-e ma ženska je looda totalno,jedna rapperica koja se izdvaja od ostalih,i stvarno ima prejebene pjesme,ma ludaaaa je
=Marihuana-neču drogu,bwahahahaaaaaaaa
=Murder-ubojstvo,eeee to je zanimljivo..zanimaju me takve stvari..heeeeeeeeheeeeh
=Make love,not war-slažem se,to je zdravo..ma radite šta očete,sam nek bude peace
=Mafia-to je moj stari,a čini mi se da ču i ja postat..heheeeeeeeeeeeeee,la bella mafia,a zajebavam se
=mozak(bolesni)-et neznam šta da pišem,večinom je zdrav al zna bit i bolestan,npr kad je neko bolestan u mozak,znate ono,ko moj,heeeeeeeeehhh

*N*=Nelly-joj ma on je meni tak sladakkkkkkk,prie sam ga slušala,tu i tam ga isto poslušam,iako neki misle da je on pička,e pa nie,baš je mMmMmMm
=Notorious B.I.G.-legenda,skoro kao 2pac,al nie kao pac,sviđaju mi se neke njegove rime
=Neču-riječ koju jaaaaako često koristim,i NEČU više niš reč

*O*=Oprostiti-e to mi je teško napravit i reč,i tu riječ nikad u životu nisam rekla,jesam rekla sorry al ne u pravom smislu te riječi,a jebiga
=Osijek-šta da kažem,jednostavno volim taj grad i sve u njemu-sve zgrade,kuče,dravu,kopiku,bazene,stadion,igrališta,trgovine,graffite...ma sve..i naravno dečke bwahahahaaaa

*P*=Pimp-svodnik,to mi prvo palo na pamet,stvarno neznam zaš,heeeeeeeeeeeeh
=Peace-nerazumijem zaš se moraju uopće vodit ratovi,pa bilo bi puno bolje da je svuda na ovom jebenom svijetu mir..et neznam šta bi dalje rekla osim-givin da peace..and respect
=Pink-e tu boju jebeno volim,nisam neka šminkerica,neg me ta boja jednostavno privlači i šta ja tu mogu
=Poruke-SMSovi-mogu reč da sam teški ovisnik o dopisivanju pa tako i o porukama,samo neznam kak mi se ruka ne ukoči kad pišem satima,al aj
=Plišane životinjice-jooooooooooj ma obožavam ih,tak se raznježim kad ih vidim,ono totalno,možda če to sad nekom bit smiješno,al ne jebe me to
=Piercing-to mi se sviđa,ono jako,npr jebeno mi izglea u bradi i u pupku

*R*=Respect-poštovanje,mislim da bi svi treali imat bar malo poštovanja prema svima
=Respect-osječki rapper,lik ima odlične pjesme,ono riječi su stvarno prejebene i pametne
=Rap-volim tu vrstu glazbe i slušam je 5godina,onak govori o svim preoblemima u svijetu,i dobro mi je to što nemoraš pazit šta češ reč,pa i ak nekog vrijeđaš pa šta,to su takve pjesme,et

*Š*=Štreberi-mrzim ih,al doslovno,al mal mi ih i žao,el su neshvačeni,pa ja nemogu shvatit nekog ko stalno neš uči i to napamet,a de dobro jeeeeeee,pa nebi svijet propo da spuše komad,pa štaaaaaa,a uostalom zaš se ja zamaram tim,boli me kita
=škola-mrzim školu tj mrzim učenje i to,a kad i razmislim rijetko učim tak da i nebi treala tolko mrzit školu,al vjerujem da bi bilo dosadno,jebeno,da je nema

*S*=Snoop dogg-lik koji ima prejebene pjesme(po mom mišljrnju),slušam ga

*T*=Tupac-leeeeeeeeeeeeeek,the LEGEND,prejeben je,najviše ga cjenim od svih rappera,ma mogla bi sad tu puuuuuuno pisat,da mal skratim,jednom riječi- NENDAJEBIV je..et
=Toni-bratič,koi se stalno neš ljuti na mene,el tak toni,a ja neznam šta sam mu napravila,al ae..ma dobar je on,ono ispravan i sve to..poz

*U*=U kurcu(banani)-često sam takva,ono kad se takva probudim,takva sam cijeli dan,a jebiga,šta mogu

*V*=Veze-joooooooj,e tog mi dosta,el su sve kratke,nemogu dugo izdržat s nijednim likom,neznam koji mi kurac,al uvijek ja prekinem nakon otprilike mjesec dana,il pola mjeseca,užas,ponašam se ko zadnja drolja..a nisam
=Voliti-mislim da su to največi osječaji koji postoje,i mislim da sam ja samo jednom volila,al imam još vremena i to puuuuno,da nekog zavolim...

*X*=Xzibit-kak je dobarrrrrr,mmmmmmm

*Z*=Zagreb-grad u koji se jednog dana želim preselit,iako če mi osijek uvijek bit u srcu..nekak mi privlači taj grad,ono..

*Ž*=Život-samo je jedan,trea to iskoristit do kraja,zajebavat se,radit sranja i to sve što nie dobro..i sve probat..pa trea se uživat u životu kad ga več imamo..a ne se dosađivat..


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




*2PAC-You are appreciated...

When i was young, me and my mama had beef
17 years old kicked out on tha streets
Though back in tha time, i never thought i'd see her face
Ain't a woman alive that can take my momma's place
Suspended from school, scared ta go home
I was a fool with tha big boys breaking all tha rules
Shed tears with my baby sister
Over tha years we wuz poorer than tha other little kids
And even though we had different daddies
Tha same drama when things went wrong we blamed mama
I reminised on tha stress i caused, it wuz hell
Hugg'en on my mama from a jail cell
And who'ed think in elementary, heeeey i'd see tha penitentiary
One day
Running from tha police, that's right
Momma catch me--put a whoop'en to my backside
And even as a crack fiend mama,
Ya always was a black queen mama
I finally understand for a woman
It ain't easy--trying ta raise a man
Ya always wuz commited, a poor single mother on welfare,
Tell me how ya did it
There's no way i can pay ya back
But tha plan is ta show ya that i understand.
You are appreciated......



Chorus
Laaaaady, don't cha know we luv ya
Sweeeet laaaady, place no one above ya
Sweeeet laaaady, don't cha know we luv ya

Ain't nobody tell us it wuz fair
No luv for my daddy, cause tha coward wuzn't there
He passed away and i didn't cry
Cause my anger, wouldn't let me feel for a stranger
They say i'm wrong and i'm heartless
But all along i wuz looking for a father--he wuz gone
I hung around with tha thug's and even though they sold drugs
They showed a young brother luv
I moved out and started really hang'in
I needed money of my own so i started slang'in
I ain't guilty cause, even though i sell rocks
It feels good, putting money in your mailbox
I love paying rent when tha rents due
I hope ya got tha diamond necklace that i sent to you
Cause when i wuz low, you was there for me
Ya never left me alone, cause ya cared for me
And i can see ya coming home after work late
Ya in tha kitchen trying ta fix us a hot plate
Just working with tha scraps you wuz given
And mama made miracles every thanksgiving
But now tha road got rough, your alone
Trying ta raise two bad kids on your own
And there's no way i can pay ya back
But my plan is ta show ya that i understand
You are appreciated.....



Chorus
Laaaaady, don't cha know we luv ya
Sweeeet laaaady, place no one above ya
Sweeeet laaaady, don't cha know we luv ya

Pour out some liquor and i remenise
Cause through tha drama, i can always depend on my mama
And when it seems that i'm hopeless
You say tha words that can get me back in focus
When i wuz sick as a little kid
Ta keep me happy theres no limit to tha things ya did
And all my childhood memories
Are full of all tha sweet things ya did for me
And even though i act craaaazy
I got ta thank tha lord that ya maaaade me
There are no words that can express how i feel
Ya never kept a secret, always stayed real
And i appreciate how ya raised me
And all tha extra love that ya gave me
I wish i could take tha pain away
If you can make it through tha night, there's a brighter day
Everything'll be alright if ya hold on
It's a struggle
Everyday gotta roll on
And there's no way i can pay ya back
But my plan is ta show ya that i understand
You are appreciated.......




Chorus
Laaaaady, don't cha know we luv ya
Sweeeet laaaady, place no one above ya
Sweeeet laaaady, don't cha know we luv ya, sweeeet laaaady

Laaaady...[fades]...laaaady


Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us
...