evo moje društvo.....

evo me.....




ja i dorica....



svi na okupu....



ja


love
<br

bum-bum






curke iz razreda

ja.....
ja i dora
dečki
zac Efron
đolica i ja
vero
đolica,vero,dora i kiđo
đolica,dora,vero i jura
ekipa smrti....hehe
krfa,vero,dora,đolica
raska
ver i đola
KREŠO I KIĐO u busu na povratku iz dubrovnika vero,dora,đola u dubrovniku
moj buraz
Image and video hosting by TinyPic
buraz i njegova "frendica"
Image and video hosting by TinyPic
kak cool,hehe
Image and video hosting by TinyPic

ovu slikicu pogledaj najprije izbliza,a onda se udalji
Image and video hosting by TinyPic
evo mojih nojeka
Image and video hosting by TinyPic

moja maca
Image and video hosting by TinyPic







































































































< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

opis bloga

ako vas ne zanima moj život,
barem ostavite koji komentarić




kolko vas ima=6.7.08

Free Counters
Free Counters




O meni:

Ime: Lucija
nadimak:Lucy,Lucka,..
Prezime: .........
rođena:28.07.1994.
Živim u: Petrijancu(okolica varaždina)
Boja kose: plavo-smeđa
Boja očiju: plavo-zelene
Hobi:čitanje lektire,vježbanje,
uređivanje,komp,pjevanje,plesanje....
Naj frendice: Dora,Veronika,Đolica....
Naj frendi: Bedenik, Štiber,Štehec, Robi, Presečki,.....
Slušam: sve po malo....
Naj pjevač: Toše Proeski
Naj pjevačica: Shakira
Naj glumac: Zac Efron (komad)
Naj glumica: Jessica Alba
Naj film: Honey,kako se riješiti frajera u 10 dana,
step up 1,ostale romantične komedije
Ljubav: sretno slobodna
moje osobine:zabavna,dobra,pristojna,volim pomagati,osjećajna
moje mane:bezobrazna,ljubomorna,velika tračerica...hehe
moj tip dečka:romantičan,pristojan,plave oči,nježan,....yeskiss



Take my poll!

kakav ti je moj blog?
zanimljiv
dosadan
zakon
jadan
  
pollcode.com free polls



Take my poll!
Koju vrstu glazbe slusas?
rock
zabavnu
metal
narodnjake
sve po malo
  
pollcode.com free polls

nedjelja, 20.07.2008.

ali stvarno sam mala zlochesta....

HELLO,people.....
kad sam sva sretna stvorila novi blog i napokon zaboravila na stari....sad mi je opet počeo štekati i novi blog....
ali ipak
je ovaj naj....hehe....priču koju sam napisala u novi blog,napisat ću u stari,tak da ju svi mogu vidjeti....
Ja nebrem vjerovati da još imamo samo mjesec dana tog veličanstvenog odmora....ajoj....svi idu na more,ja ovu godinu ostajem doma....
ali ipak je kod kuće najljepše....
prije dva tjedna je kod mene došla spavat Dora,bila ne 4 dana kod mene,tad sam ja k njoj išla na jedan dan,pa smo išle na 5 dana k njenoj baki....
baš je bilo super,odlazili smo se na ulicu ispred kuće igrat na starom,malom autiću....vukli smo se po toj ulici na tom autiću,kipali,kaj smo padali na guze...hehe...bilo je zabavno....bliži mi se ročkas 28.07.,ali na taj dan bum najvjerojatnije u Austriji....idem sa starcima na 2 dana kod obiteljskih prijatelja...ja možda ostanem cijeli tjedan...kak je tam dobar shopping...kad se vratim idem na svadbu...pa 2 dana poslije slavim ročkas....kak sam ja to sve tak lijepo isplanirala....8.mjesec mi je pun..svega i svačeg....evo vam dragi moji ,kojima se neda čitati,bez komentara ne zatvarajte moj blog....
roflroflyes



| Just Say SomeThiNg (24) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.