evo moje društvo.....

evo me.....




ja i dorica....



svi na okupu....



ja


love
<br

bum-bum






curke iz razreda

ja.....
ja i dora
dečki
zac Efron
đolica i ja
vero
đolica,vero,dora i kiđo
đolica,dora,vero i jura
ekipa smrti....hehe
krfa,vero,dora,đolica
raska
ver i đola
KREŠO I KIĐO u busu na povratku iz dubrovnika vero,dora,đola u dubrovniku
moj buraz
Image and video hosting by TinyPic
buraz i njegova "frendica"
Image and video hosting by TinyPic
kak cool,hehe
Image and video hosting by TinyPic

ovu slikicu pogledaj najprije izbliza,a onda se udalji
Image and video hosting by TinyPic
evo mojih nojeka
Image and video hosting by TinyPic

moja maca
Image and video hosting by TinyPic







































































































< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

opis bloga

ako vas ne zanima moj život,
barem ostavite koji komentarić




kolko vas ima=6.7.08

Free Counters
Free Counters




O meni:

Ime: Lucija
nadimak:Lucy,Lucka,..
Prezime: .........
rođena:28.07.1994.
Živim u: Petrijancu(okolica varaždina)
Boja kose: plavo-smeđa
Boja očiju: plavo-zelene
Hobi:čitanje lektire,vježbanje,
uređivanje,komp,pjevanje,plesanje....
Naj frendice: Dora,Veronika,Đolica....
Naj frendi: Bedenik, Štiber,Štehec, Robi, Presečki,.....
Slušam: sve po malo....
Naj pjevač: Toše Proeski
Naj pjevačica: Shakira
Naj glumac: Zac Efron (komad)
Naj glumica: Jessica Alba
Naj film: Honey,kako se riješiti frajera u 10 dana,
step up 1,ostale romantične komedije
Ljubav: sretno slobodna
moje osobine:zabavna,dobra,pristojna,volim pomagati,osjećajna
moje mane:bezobrazna,ljubomorna,velika tračerica...hehe
moj tip dečka:romantičan,pristojan,plave oči,nježan,....yeskiss



Take my poll!

kakav ti je moj blog?
zanimljiv
dosadan
zakon
jadan
  
pollcode.com free polls



Take my poll!
Koju vrstu glazbe slusas?
rock
zabavnu
metal
narodnjake
sve po malo
  
pollcode.com free polls

srijeda, 25.06.2008.

LJETO...

Pa bilo je i vrijeme....nisam pisala dosta dugo, pa imam puno toga....tnx na komentarićima curke...čak sam prešla 50...nebreš belivit....pa...14.6 sam bila sa njemačkim jezikom u Austriji u Klagenfurtu,bilo je baš zabavno,vidle smo neke hrvatske navijače i nakupovale smo si razne stvarčice kaj bi vidli da smo hrvatice i ponosne na naše igrače...koji su nažalost izgubili...cryno
a kaj buš...idemo dalje...završetak škole je bil žalostan i naporan cijeli tjedan....još smo predzadnji dan pisali test...ali ok sve je prošlo ok...prosjek mi je 4.84...pa dobro,valjda hehebeljmad
budem stavila neke slikice sa maturalca,klagenfurta i slikicu iz cijelog razreda...nekaj mi nije bilo u redu s blogom,ali je čudom došel natrag u normalu heheyesfrendica dora mi je na moru,sad negde uživa.....pusač....coolthumbup
kak je jučer bilo gadno...jbt,tuča je padala u obliku oraha....to je tak lupalo...sve je uništilo...mateja..ne budemo više papali kruške iz mog vočnjaka...hehe,šmrcbeljcrycry
to bi bilo sve...pusač i bokić.....thumbupmah



| Just Say SomeThiNg (47) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.