evo moje društvo.....

evo me.....




ja i dorica....



svi na okupu....



ja


love
<br

bum-bum






curke iz razreda

ja.....
ja i dora
dečki
zac Efron
đolica i ja
vero
đolica,vero,dora i kiđo
đolica,dora,vero i jura
ekipa smrti....hehe
krfa,vero,dora,đolica
raska
ver i đola
KREŠO I KIĐO u busu na povratku iz dubrovnika vero,dora,đola u dubrovniku
moj buraz
Image and video hosting by TinyPic
buraz i njegova "frendica"
Image and video hosting by TinyPic
kak cool,hehe
Image and video hosting by TinyPic

ovu slikicu pogledaj najprije izbliza,a onda se udalji
Image and video hosting by TinyPic
evo mojih nojeka
Image and video hosting by TinyPic

moja maca
Image and video hosting by TinyPic







































































































< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

opis bloga

ako vas ne zanima moj život,
barem ostavite koji komentarić




kolko vas ima=6.7.08

Free Counters
Free Counters




O meni:

Ime: Lucija
nadimak:Lucy,Lucka,..
Prezime: .........
rođena:28.07.1994.
Živim u: Petrijancu(okolica varaždina)
Boja kose: plavo-smeđa
Boja očiju: plavo-zelene
Hobi:čitanje lektire,vježbanje,
uređivanje,komp,pjevanje,plesanje....
Naj frendice: Dora,Veronika,Đolica....
Naj frendi: Bedenik, Štiber,Štehec, Robi, Presečki,.....
Slušam: sve po malo....
Naj pjevač: Toše Proeski
Naj pjevačica: Shakira
Naj glumac: Zac Efron (komad)
Naj glumica: Jessica Alba
Naj film: Honey,kako se riješiti frajera u 10 dana,
step up 1,ostale romantične komedije
Ljubav: sretno slobodna
moje osobine:zabavna,dobra,pristojna,volim pomagati,osjećajna
moje mane:bezobrazna,ljubomorna,velika tračerica...hehe
moj tip dečka:romantičan,pristojan,plave oči,nježan,....yeskiss



Take my poll!

kakav ti je moj blog?
zanimljiv
dosadan
zakon
jadan
  
pollcode.com free polls



Take my poll!
Koju vrstu glazbe slusas?
rock
zabavnu
metal
narodnjake
sve po malo
  
pollcode.com free polls

nedjelja, 08.06.2008.

sve što je lijepo,kratko traje......

hy....maturalac...probudila sam se u 2h ujutro da sam si spremila neke stvarčice koje su mi bile potrebne za put....otišla sam u školu da počekam bus koji nas je vozio sve do Makarske....bus je došel u 3 i 15 (kasnil je 15 min)...pozdravila sam si majčicu i otišla u bus u kojem su bile dora,veronika,đola i ostali....mučila sam muku sa sjedalom jer mi se spavalo,a nisam mogla kad je sjedalo bilo tak neudobno...sfrkala sam se nekak na doru i malko sam zaspala.....bus je postal na nekoj benzinskoj pumpi kaj smo se olakšali...mi cure smo hodale samo na wc,a dečki su u kafiću pili kavicu i to na svakom stajalištu....stvarno su čudni...na putu do makarske smo išli u nacionalni park krka...tam smo se malo slikali...puno hodali i zabavljali se...usput smo pogledali neko svetište na brdu u makarskoj....tad smo se spustili u to naselje de su bili ti hoteli u kojima smo bili mi spavali...učitelji su otišli u recepciju po ključeve,a nas su ostavili u autobusu nek čekamo...tak smo se derali nek nas puste van jer nam je bilo vruće...došli smo do apartmana u kojima smo odsjeli ja i dora smo dobile ključ broj 364...kad smo došle u apartman tak smo cvilile jer smo imale sobu s balkon i to pogledom na morezujoyescoolzubonaughty
u svakoj sobi je bil telefon i mogli smo zvati iz sobe u sobu...na našem katu su bili samo dva dečka i to robi i štehec...hehe...blaženi među 12 cura...ajojdeadnutnaughty
u 8 je bila večera...e živeli smo ko kraljevi...bilo je baš cool u tom restoranu u kojem smo jeli je bil tak zgodan konobar...e,ali mali je fakat bil sexycoolcerekzujo
mogli smo biti u tuđim sobama do 11,a poslije svaki u svoju sobu...čak je hodala po sobama kaj je gledala ak smo svi unutra kaj joj nebi nekam zbegali....naughtysmijehmi bekači i akači smo bili u istoj zgradi,a cekači su bili preko puta nas...nebreš belivit još su oko 2 vure učitelji hodali po
vani kaj su nas motrili...headbangmadali ipak su se brinuli o nama...hehe
drugi dan smo išli u malakološki muzej..tj.to je neki samostan u kojem su izložene školjke iz cijelog svijeta....moram priznati tam je bilo dosadno....poslije ručka smo išli na kupanjeyeszujo
baš nam je pasalo...mmmmm
navečer smo imali svečanu večer pa smo se malo sredili,a posebno mi cure....poslije večere smo trebali ići u grad,a pošto je bil veliki pljusak ostali smo u svojim sobama i imali "šlat" party...dečki cure i cure dečke,e kak je bilo jebenica....onda smo morali svatko u svoju sobu jer je bilo vrijeme za spavanje,ali mi smo tek zaspali negdi oko 1h,a neki i puno kasnije....marica je čak otišla k svom dečku jurici i tam su imali kak je to ona nazvala "kontakt"usana...hehecereknaughtykiss
3.dan smo išli u dubrovnik....stali smo se u pol 6 otišli na doručak i krenuli na naporan put od 4 h vožnje po onim jebenim zavojima i uskim i strmim cestama...napokon smo došli tam malo se prošetali i krenuli prema baćinskim jezerima...tam smo proveli dosta dugo vremena jer smo se pelali kroz 6 jezera na nekim čudnim čamcima...a onda...hehenaughtybelj
nam je vgasnul motor i morali su nas vleči...hehe baš krasno...no ipak je bilo lijepo....jedva smo čekali kad smo došli doma tj.u makarsku...poslije večere smo išli u grad imali smo slobodno do 11h...neki su išli na trambulin pa sam ih ja morala slikati...hehe e tak su zgledali ko mala deca....baš je bilo ludo...dečki su nas častili u jednom kafiču...pa smo išli do nekog automata de trebaš zeti medeka i ak ga uspiješ zeti onda dojde van kroz jedan otvor i tvoj je...e kolko su love na to potrošili...i jura je čak uspijel...4.dan smo imali slobodno i to je bilo za kupanje i zabavu....navečer smo pošto je bila zadnja večer imali izlazak do pol 12....bila je neka zabave ispred restorana pa smo malo plesale.....i tak je došel dan u kojem smo išli kući...ali još smo se ujutro kupali...naručali smo se i išli za split,ali kad smo izlazili iz naselja puknul nam je na busu neki zračni jastuk pa nam je autobus visel na jednu stranu....moral je iti k mehaničaru da ga popravi....
i tak smo mi bili u splitu 3 vure....bilo nam je dosadno,klasička tj.moja raska je tak živčanila,sedeli smo na nekim kamenima ispred nekog restorana i čekali taj bus....nije nam bilo lako..nas 60+3 učiteljice i 1 učitelj...a učitelj mi je bil baš jadan...bil je sam,a stari je,ovu godinu ide u mirovinu...malo bu mi falil ipak je dobar....e ali tam se ne vraćam više jer sam zgubila živce....nije mi se sviđalo i jedva sam čekala kad odidemo.....napokon je bus došel oko 5 i krenuli smo doma,pelali smo se 6 vur...tak smo mahali ovima koji su išli dole prije mene,onda sam shvatila da je naše maturalno putovanje završilo...osjetila sam bol u srcucryno















| Just Say SomeThiNg (60) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.