evo moje društvo.....

evo me.....




ja i dorica....



svi na okupu....



ja


love
<br

bum-bum






curke iz razreda

ja.....
ja i dora
dečki
zac Efron
đolica i ja
vero
đolica,vero,dora i kiđo
đolica,dora,vero i jura
ekipa smrti....hehe
krfa,vero,dora,đolica
raska
ver i đola
KREŠO I KIĐO u busu na povratku iz dubrovnika vero,dora,đola u dubrovniku
moj buraz
Image and video hosting by TinyPic
buraz i njegova "frendica"
Image and video hosting by TinyPic
kak cool,hehe
Image and video hosting by TinyPic

ovu slikicu pogledaj najprije izbliza,a onda se udalji
Image and video hosting by TinyPic
evo mojih nojeka
Image and video hosting by TinyPic

moja maca
Image and video hosting by TinyPic







































































































< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (7)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

opis bloga

ako vas ne zanima moj život,
barem ostavite koji komentarić




kolko vas ima=6.7.08

Free Counters
Free Counters




O meni:

Ime: Lucija
nadimak:Lucy,Lucka,..
Prezime: .........
rođena:28.07.1994.
Živim u: Petrijancu(okolica varaždina)
Boja kose: plavo-smeđa
Boja očiju: plavo-zelene
Hobi:čitanje lektire,vježbanje,
uređivanje,komp,pjevanje,plesanje....
Naj frendice: Dora,Veronika,Đolica....
Naj frendi: Bedenik, Štiber,Štehec, Robi, Presečki,.....
Slušam: sve po malo....
Naj pjevač: Toše Proeski
Naj pjevačica: Shakira
Naj glumac: Zac Efron (komad)
Naj glumica: Jessica Alba
Naj film: Honey,kako se riješiti frajera u 10 dana,
step up 1,ostale romantične komedije
Ljubav: sretno slobodna
moje osobine:zabavna,dobra,pristojna,volim pomagati,osjećajna
moje mane:bezobrazna,ljubomorna,velika tračerica...hehe
moj tip dečka:romantičan,pristojan,plave oči,nježan,....yeskiss



Take my poll!

kakav ti je moj blog?
zanimljiv
dosadan
zakon
jadan
  
pollcode.com free polls



Take my poll!
Koju vrstu glazbe slusas?
rock
zabavnu
metal
narodnjake
sve po malo
  
pollcode.com free polls

nedjelja, 18.05.2008.

napokon neka fešta

jjjaaooo.......draga verončica ročkas ti je bil zakon.....već se nisam tak zabavila s frendovima...jako dugo....partypjeva!pa da počnem....ročkas je bil u subotu u 15h....prvo je atmosfera bila lagana...onak razgovori,grickalice,tj..uvod!malo smo se odšetale do nogometnog igrališta de su igrali strmšćani protiv cestice,no tam nisu bili baš neki komadi,pa smo se okrenule i pošle kući de su nas čekali još gori komadi...jedan gorši od drugog....ma šalim se....P.S-dečki na koje mislim,nemojte mi zameriti.....a onda FEŠTA....pjesma,bambusi,uhvati ritam i čagica.....hehenaughtysmijehnutpjeva
na večer smo si deli neke pjesme koje su bile jebenica....e bili smo ko mravi....na šanku,podu,stolcima,stolima.....bili smo mokri ko miši....a onda je došel kraj kaj se tiče mene i frendice....njezina mama je došla po nas oko 10h....bilo je baš cooll....ali kiki i đoli i nije bilo tak bajno jer su porigale skoro cijelu terasu.....ako očete znati više posjetite blog od kike....zato curke pijte pametno....partyyes
pa da i danas sam bila na ročkasu kod malog bratića....mali je mlad ima 7 godina,hehezujosmijehrolleyes
evo....vikend sam provela na rođendanima tak da mi i nije bilo baš loše.....ja sad idem,a vi tak dugo nejdete dok mi ne ostavite bar jedan komentar......pusa



| Just Say SomeThiNg (11) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.