27

utorak

prosinac

2011

Bonton ili neka osnovna pravila ponašanja osoba koje se žele baviti odnosima s javnošću ili PR-om

Samo kratko u uvodniku - nije me dugo bilo, obaveze, a prije svega zdravstveni problemi. Ispričavam se što nisam dugo ništa objavila onima koji su se ponadali da će biti više postova, ali nadam se da će se to popraviti u budućnosti.
Svima vam želim sretnu i uspješnu Novu godinu!!

Bonton PRa:

1. Nikada, ali NIKADA ne omalovažavajte svojeg klijenta, šefa, bivšeg šefa ili kolegu!! Verbalnim ispadima samo dajete na znanje koliko ste nesigurna i frustrirana osoba. Time gubite povjerenje možda potencijalnih klijenata.
Sigurnost i korektan stav će vam uvijek donijeti dobrobit u svakom pogledu.

2. Ne zaboravljajte imena bitnih ljudi s kojima surađujete. Smatrat čće vas nepouzdanom i površnom osobom.

3. Ne zapostavljajte ljude s kojima ste surađivali. Njegujte i dalje s njima dobre odnose, nikada ne znate tko vam od njih može priskočiti u pomoć kada vam je pomoć neophodna.


4. Ne mislite o sebi kao o bogomdanoj i najinteligentnijoj osobi u poslu. Samopoštovanje je vrlo bitno, ali nemojte biti bahati i arogantni. Ljudi ne vole „napuhance“. Pustite druge da vas hvale. Samohvala više nije u modi.

5. Poštujte rokove, dogovore, ugovoreno vrijeme sastanaka. I drugi su prezaposleni, niste vi jedini u „cajtnotu“.

6. Uvijek budite ugodan sugovornik. I saslušajte druge. Dajte njima da govore, začudit ćete se koliko možete doznati o osobama/klijentima kada im dozvolite da sami o sebi govore.

7. Uvijek čvrsto stojte iza svojih stavova. Nitko ne voli „šarene“ tipove. Makar nekada bili i u krivu, priznajte krivicu, ispričajte se ako je potrebno i nastavite dalje uzdignute glave. Ljudski je griješiti, božanski je priznati krivicu i oprostiti ( to je netko već odavna rekao, ali nije na odmet ponoviti ;) ).

8. Učite od drugih. Čak i od male djece se mogu naučiti neke životne mudrosti.

9. Uvijek budite „politički korektni“ u javnom nastupu bilo koje vrste. Ne vrijeđajte nikoga, pa čak ni onoga tko je vas uvrijedio. Pokušajte mu objasniti mirno i staloženo da je vrijeđanje vas njegova slabost i nedostatak.

10. Ne otkrivajte nikome povjerljive informacije svojih klijenata. Moglo bi vam se desetorostruko obiti o glavu. Pa čak i mjesecima i godinama kasnije, kada nisu više vaši klijenti. Povjerenje u vas kako osobu i stručnjaka je jedna od ključnih osobina koja će se višestruko isplatiti.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.