< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (17)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

 

Design by zoka

 

A nekaj fakat o meni!!!

Ime:Antonio
Godine:13
Zanimacija:praviti sranja i zajebavat se na PC
Volim:Zajebavat profesore,svadjat se
Ne Volim:SKOLU,lazove,neke profesore
MSN:mufna.raider@hotmail.com
Favorite zivotinja:VUUUUUUK
Najdraza klopa:Sve kaj mama napravi
Xfire:jumpertrek
Buducnost:WTF?pa necu sad o tom mislit
Status u igrama:Starješina lol
Najdraze grupe:Rob Zombie,White Zombie,SoaD
Slusam:Metal i Rock
Izgledam li ko metalac:ne
Najdraza boja:Crna, makar seru da to nije boja,a neg sta je?voda?
Nisam emo!
Imam curu tak da...
ae neznam kaj da pisem

 

Frendovi

Ovak,medu boljim frendovima su : paki,gnjida,spuda,crni,bara
,malagić,belo,picek,ljubo,popo,
josip,lovre,marwin,adrian
a medu boljim frendicama su mii : mihaela,kali,seslekica,mirna,
dora,lucija,krizia,stella


 

Dizz

Adrese blogova za dizzove:

http://gaduradizajn.blog.hr/

http://plawushinidizajni.blog.hr/

http://kraljevskidizajni1.blog.hr/

http://myowndesignes.blog.hr

Bit ce ih jos :P

 


srijeda, 23.07.2008.

 

Eo me od babe

Pozz piplovi
Kaxte mi?
Ja sam zakon
Prekinul sam s Tajchy i pocel furat sa Sarom
Kay se dela?
JA se doppam s curom i frendovima,slusam nabrijavajuce pjesme i koljem u waru =)
Kod babe mi je bilo ok,da nisam moro ic bilo bi jos bolje =(
Kupali smo se u Uni,stara plaza je zarasla,ja trco za Perom jer trci 2 metra pokraj lopte do outa,i rokno glavom u zemlju,afkors dobil sam napadaje smjeha,Bojan je raspuco loptu i potrgo Makijevo dupe hehehe,popravljali smo bacikle,rostiljali smo ujak i ja,prijatelja dva!!!Kasnije smo se osli bacit u rjeku,Bjeli je kuho lovacki grah,igrali smo picigine,Rex se opro napokon,opet sam dupe poplavio kad sam trco dole da se bacim i posklizno (bas sam pametan ono),Mirko uzo Josu (Joso se boji dubine) i odveo ga u dubinu i ovaj plako hahahaha,skakali smo sa skakaone,Bio sam jucer kod Bugija,tam smo igrali Rainbow Six Las Vegas 2,F.E.A.R. Perseus Mandate,preprzil mi je filmove,isli smo do Dvora u Idis,nakupovali kendija i pozderali sve u 5 min,kasnije smo igrali prve i nogomet 4h,poceo sam slusat rep,sta mi bi??Mob sam nakrco mjuzom,aktiviro sam besplatne poruke i biseri iz vipa rekli da je neograniceno,i nakon 2 dana mi dodje obavjest da sam preso limit od 500 poruka,ja bio wtf??i nis,aktiviro,spisko bon,stara me skoro ubila...obranio sam 3 Bojanove lopte (stariji je od mene par godina) i
polomio sve koscice,skinuli smo Bugiju kocnice,Maki mu ih razjebo do kraja pa ja skido lol,ja vozio baciklo i skoro me sleper pokupio al ajd dobro,obadovi me zgrizli,kod bratica smo se zajebavali totalka,tetka spekla neke kolace,zderali smo ih,ja se zajebavo s loptom,dodo braticu,on meni,ja glavom puko loptu i strgo crijep hehe,imali smo na polju trke traktora,doso neko sa prejebenim novim Zetorom,meni sline curile,neki su dosli na one madrace na napuhavanje,ubacili u rijeku,zavezali i zadrijemali,mi ih odvezali i ovi otplutali u granje hahahaha,sestricnina đukela mrzi sve osim njene obitelji,bil je rezo na mene i sestricna mi osla napravit cedevitu,dosla nazad i vidla mene i Rexa kak se zajebavamo,njena macka se niceg ne boji al mene uzasno...napucala odbojkasku loptu i potrgala krusku pa hje dobila zabranu izlaska hehehehehehehehehehehe...aj svi koji igraju CoD4 i trebaju klan nek posjete ovu stranicuForum Klana pisem sutra pozz i komentirajte pliz...



| komentari (3) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.