< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI

Ime:Andrijana
Nadimak:Andri
Škola i razred:Pavlekica 6a
Godina:12.
Brat/Sestra:dva buraza
Naj frendice:Iva,Josipa,Anja,Petra(Hubakova sestra),Ida,Izabela,Iva,Nana,Lucija,Tea,...
Naj frendovi:Barišić,Rok,Danko,David,Janko,Tomiček
Koju glazbu slušam:sve osim pankera i tako neš slično,a najviše rap
Naj pjevač:Akon,Bob Marley,Eminem
Naj pjevačica:Rihanna,Emilia,Shakira
Naj pjesma:Smack that,Big Big World
Naj glumac:Jim Carrey
Naj glumica:neznam
Naj film:Step up
Obožavam:crnce i rap

Free Site Counters
Get a Free Site Counters




OVO SU BLOGOVI KOJE BI MOGLI POSJETIT

Vukica
Josipa(6a)
Anja
Nana
Josipa(8c)
Tomislav
Rok

myspace layout

myspace layout

e ovo oboževam ja kad gledam kak on "pleše" crknem od smijeha

Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster




Friendster images

Friendster images

tak vam Rok stalno pije a Vukica je na slici

Friendster images

Friendster images

Michael Jordan,nadam se da znate ko je to.Moj buraz ima majicu,šiltericu,hlače i tenisice sa njegovom markom.Tene su mu iz Amerike,a valjda majica i šilterica isto.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargesladak je al nisam više u njega,shvatila sam da je preživčan.a jebi ga!!!


PRVI DAN ŠKOLE-Dobar dan tugo!
ŠKOLSKA GODINA-Mogućnost!Ostati živ!
ZBORNICA-Kuća zlih duhova
RAVNATELJ-Vampir noći
PROFESORI-Šišmiši koji piju krv
UČENICI-Ta divnaaaa stvorenja
ZEMLJOPIS-Put oko svijeta za 480 dana
GLAZBENI-Moje pjesme,moji snovi
SRZ-Nismo mi anđeli
JEDINICA-Državni neprijatelj no.1
TROJKA-Na zapadu ništa novo
PETICA-Božiji dar
ULAZAK PROFESORA- Alisa u zemlji čudesa
VRIJEME ISPITIVANJA-Tijesna koža
ŠKOLSKO ZVONO- Izbavitelj iz pakla
ODMOR-Uvijetna sloboda
KUĆNI RED-10 Božijih zapovijedi!Pridržavaj ih se!
EKSKURZIJA-Kuda idu divlje svinje
SJEDNICA- Bal vampira
KRAJ ŠKOLSKE GODINE- Sloboda!Ponovno rođeni
LJETNI PRAZNICI- Prohujalo s vihorom
Ovo sam pokupila od Nane valjda se ne ljuti.Al baš je fora!!!

četvrtak, 15.03.2007.

JUČER NA ŠKOLSKOM

Ovak ljudi,danas imam dost dobru temuthumbup.Čitajte i uživajte.wink
Jučer nam je škola završila u pol pet zato kaj nismo imali zemljopis(ili po novom geografiju)smijeh.Onda smo Roknjami,Vukicathumbup,Josipahrvatska,Anjalud,Lucijabang,Ivonagreedy,Baranaughty i jawink ostali vani i igrali odbojku.Joj da bio je i Pučićyes.Bara,Rok i Pučić nisu igrali.Cur su otišle za 15 min pa smo vani ostali samo Vukica,Rok,Bara i jarolleyes.Nema veze nama je bilo odličniooooooooooothumbup!!!Vukica i ja smo još igrali odbojku,pa nam se pridružio i Barišićyes.Zajebavali smo se i ja sam si slala neke stvari sa Barinog moba na moj...smijehPa je Rok tam neš bio srao i uzimo nam loptulud.Uglavnom u pol šest su van došli neke petašice,Kiki i Anea(od Mamića sestra)yes.Onda su se Kiki i jedna Lea iz petog razreda šoraleheadbang.A prije tog je mene Bralo(ružni,debeli idiotburninmad)lupio i jedva sam disalalud.Idiot ružni od 200 kilasmijeh.Uglavnom one su se fakat šoraleheadbang.Tam je bio i Mai(iz 8a)pa je tam neš srao kak je on za tu malu Leu i te glupostilud.Jebote čovjek doče ajmo se kladit da će ta mala u crvenom(Lea)pobjeditnamcor.Tip tam počne vadit pare...ludDobro Kiki se nije mogla tuč jel ju je Lea lupila u međunožje(da ne budem prosta)burninmad.Al Kiki bi ju prebila da tam nije bilo sto ljudi,a i Mai je još tam neš sraono.Uglavnom kak se ta mala Lea počela meni bahatit(al mala je umišljena) i tam neka sranja ja sam joj opalila šamar svom snagomwink.I ženska se onda počela samnom šorat.Jebote ja sam ju tri puta lupila nogom i ženska je odustala kao ja se ne želim tuč sa starijimalud.A Mai tam kao odma ja sam za Vladićku,ja sam za Vladićku...blablaA on je ludlud(al u pozitivnom smiislu)smijeh.Onda je Mai tam meni neš počeo srat kao jel se usudim sad je opet doč opalit akom u glavurolleyes?Ja sam rekla da se usudim al da je neču jel če past u nesvjestwink.Pa mislim nisam ja baš takvanamcor.Onda mi je počeo govorit da se ne usudim i te glupostiburninmad.Ja sam mu onda rekla kao gledaj ovothumbup.Došla sam do Lee i rekla joju da se prestane bahatit jel je peti razredyes.A ona je rekla kao kaj ja njoj imam govorit...ludOnda sam ju opalila po glavi al ne sa šakom.Mislim ipak je boljelo jel je i mene rukasmijeh.A Mai se tam trgo od smjehasmijehsmijeh.Onda je ona meni rekla da se ona samnom ne želi šorat jel sam starijanono.Ja sam joj na to rekla da stim pokazuje da je kukavica jel tuče mlađe od sebelud.Mislim Kiki je od nje mlađa godinu dana,a ja od nje starija godinu dananamcor.Pa mislim koja razlikarolleyes.Onda je ona išla doma a ja sam dotrčala do nje i rekla joj kao sad bježiš a?Kukavico malawink!!!Ja sam došla ispred nje a svi ostali su bili iza njeyes.Ja sam joj rekla kao sad ideš doma a?A doče ona meni ja se stobom ne želim tuč jel si starijanamcor.Ja sam joj opet opalila šamar,tj prije tog sam pogledala Mai i on je klimnuo glavom,kao da joj moguyes.Ona se onda počela tuč samnomrofl.Ja sam ju nekak lupila i valjda još jednom opalila šamar,ne sječam se,a ona onda otišladead.Kad je kukavicasmijeh.A onda su van izašli Puškarićcerek,Šujicacool,Kovačevićlud i još neki al mu neznam ima.Onda je Mai tam njima počeo pričat kak sam ju prebila,kak sam joj opalila tri,četiri šamara...thumbupA oni su sam onak gledali i smijali sesmijeh.Neko je reko Mai da sam ja jača od svih šestašica i osmašicalud.Mai je reko da nisam a i ja sam to potvrdilawink.Dođe Mai aj da ti dovedem Josipu(ovu iz 8c)pa da te onda vidimeek!!!Ja sam rekla da znam da nisam jača od svih osmašica(dobro osim Elle nju može i ta malaLea pretuč),a i uostalom ja znam da je Josipa jača,a i nebi se ja snjom tukla jel mi je ona jako dobra frendicayesthumbup.Onda smo ostali još 15 min vani pa je mene stari zvao da moram domarofl.A Vukica i Rok su najboljithumbup.Jebote oni tam,kad smo davali "savjete" KIki kak da prebije Leu dođu ma mi ćemo je prebit ak ti kaj budesmijeh.Jebote onda još Vukica na meni pokazuje kak da ju prebijelud.Ma ludi su(al u pozitivnom smislu)rofl.Ništa ljudi odoh ja sad.E da kad sam čekala sa Rokom tramvaj ta mala umišljena ružna kuja prolazi i onak me gledalud.Nisam komentirala nit sam kaj rekla boli me kuracsmijeh.Al fakat je glupa.Jebote ona na odbojku obuče kratke hlače i onda ih još spusti do p****lud.I još obuče majcu do pupka pa joj cijelo salo ispadnesmijeh.Odoh sad stvarno.Pozz i šaljem vam puffu!!!wavekiss

Pozdravljam:
Rokanjami
Josipu(iz mog razreda)thumbup
Josipu(iz 8c)cool
Vukiculud
Baričićanaughty
Maiasmokin
Anjucerek
Nanunut
Petru(od Hubaka sestru)party
Mamićagreedy



| komentari (61) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.