< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI

Ime:Andrijana
Nadimak:Andri
Škola i razred:Pavlekica 6a
Godina:12.
Brat/Sestra:dva buraza
Naj frendice:Iva,Josipa,Anja,Petra(Hubakova sestra),Ida,Izabela,Iva,Nana,Lucija,Tea,...
Naj frendovi:Barišić,Rok,Danko,David,Janko,Tomiček
Koju glazbu slušam:sve osim pankera i tako neš slično,a najviše rap
Naj pjevač:Akon,Bob Marley,Eminem
Naj pjevačica:Rihanna,Emilia,Shakira
Naj pjesma:Smack that,Big Big World
Naj glumac:Jim Carrey
Naj glumica:neznam
Naj film:Step up
Obožavam:crnce i rap

Free Site Counters
Get a Free Site Counters




OVO SU BLOGOVI KOJE BI MOGLI POSJETIT

Vukica
Josipa(6a)
Anja
Nana
Josipa(8c)
Tomislav
Rok

myspace layout

myspace layout

e ovo oboževam ja kad gledam kak on "pleše" crknem od smijeha

Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster




Friendster images

Friendster images

tak vam Rok stalno pije a Vukica je na slici

Friendster images

Friendster images

Michael Jordan,nadam se da znate ko je to.Moj buraz ima majicu,šiltericu,hlače i tenisice sa njegovom markom.Tene su mu iz Amerike,a valjda majica i šilterica isto.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargesladak je al nisam više u njega,shvatila sam da je preživčan.a jebi ga!!!


PRVI DAN ŠKOLE-Dobar dan tugo!
ŠKOLSKA GODINA-Mogućnost!Ostati živ!
ZBORNICA-Kuća zlih duhova
RAVNATELJ-Vampir noći
PROFESORI-Šišmiši koji piju krv
UČENICI-Ta divnaaaa stvorenja
ZEMLJOPIS-Put oko svijeta za 480 dana
GLAZBENI-Moje pjesme,moji snovi
SRZ-Nismo mi anđeli
JEDINICA-Državni neprijatelj no.1
TROJKA-Na zapadu ništa novo
PETICA-Božiji dar
ULAZAK PROFESORA- Alisa u zemlji čudesa
VRIJEME ISPITIVANJA-Tijesna koža
ŠKOLSKO ZVONO- Izbavitelj iz pakla
ODMOR-Uvijetna sloboda
KUĆNI RED-10 Božijih zapovijedi!Pridržavaj ih se!
EKSKURZIJA-Kuda idu divlje svinje
SJEDNICA- Bal vampira
KRAJ ŠKOLSKE GODINE- Sloboda!Ponovno rođeni
LJETNI PRAZNICI- Prohujalo s vihorom
Ovo sam pokupila od Nane valjda se ne ljuti.Al baš je fora!!!

utorak, 27.02.2007.

LJUDI KOJI SU MI SUUUPER!!!

Pošto neznam kaj da vam pišem sjetila sam se da bi vam mogla opisat ljude koji su mi suuuuperthumbup.To nije opis kao kak izgledaju nego ću vam ja reć šta ja mislim o njimawink.Uživaj te!!!wave

6.a
IVAgreedy-ona mi je best frendica i može vas nasmijat do suza čak i onda kad vam nije do zajebancijesmijeh.Ženska je luda isto ko i njen buraz(Ivan)lud.Ona isto ima blog.Adresa bloga joj je:littlepinkbitch.blog.hr.Obavezno odite do nje i ostavite joj puno komentara.Jedna velika puffa od Ivekiss!!!

IDAthumbup-to je umobolno djete(šala mala)smijeh.Ona je isto super i također moja najbolja frendica.Ida isto ima blog sa Vlatkom(o njoj ću vam isto pisat).Blog ime se zove pinktheritchbitch.blog.hr.Isto tako joj ostavite puuuuuno komentara.Pozdrav od Idewave!!

JOSIPAbang-isto naj frendica i užasnoooooooooo luda ženskalud.Ženska je fakat suuuuuuuuuper.Al ima jednu lošu manueek.Ta kad poživćani može te ubitbang(soory Jopa)smijeh.Uglavno cura je odlična.Nema blog,al nema veze.Pozdravlja vas Jopamah!!

IZABELAnut-također najbolja frendica i super učenica(ali NIJE štreberica)yes.I da Bela je precjednica razredathumbup.E das ste je vidjeli jučer.Našminkala se nakon...neznam kolkowink.Uglavnom super joj stoji i trebala bi se svaki dan šminkat.Znam ja zaš se ona jučer našminkala.Zaljubila secerek!!!HA-HA!!!Maskara joj fakat suuuuuuuuuuuuper stoji.Bela nema blog,ma ko ga šiša.Kissa vas Belakiss!!!

VLATKAzujo-ona mi je isto best frendica.Ženska je ludalud.Za razliku od Bele,Vlatka je štreberica(šalasmijeh).Cura se voli zezat.Makar je kod nas došla tek u petom razredu svi smo je dobro prihvatiliyes.Ona ima blog sa Idom(kao šta sam napisala kod Ide).Ponovit ću mu adresu:pinktheritchbitch.blog.hr.Vlatka vas sve volicerek!!

ANJAlud-e tu bi se dalo pisat bar tri danasmijeh.Al ja ću to smanjit.Ovak:ona je suuuuuper i ko i ostali o kojima sam pisala Anja mi je isto naj frendicathumbup.Ona vam je luuuuuuuuuuuuuuuuuuudo zacopana u Davida Punčikara iz 6.bludcerekludcerek.Cura je opsjednuta njim(šala mala)smijehwink.Dođe ona jučer meni "kak je David sexy kad šepa",ja nju onak gledam ko da je prolupala,tj ona je prolupalaludludlud.Nema blog,a i šta će joj tamo bi ionak pisalo samo o Davidu.HA-HAwink.Puffica od Anjenaughty!!!

LUKAcool-e on mi je najbolji frend,nije frendica.U njega sam bila zacopana do petog razreda,tj devet godinaeekeek.(Nana ipak sam više nego ti).Pitate se kako devet,a bila sam do petog razreda u njega.Evo sad ću vam reć:išla sam snjim u vrtićyes.Lik je fakat suuuuuper sam kaj se nekad previše bahatinono.Al nema veze oprašta mu se.Bara nema blog.Pozdrav od Barewave!!

ROKnjami-to je najluđi čovjek kojeg sam ikad upoznalalud.On je luđak nad luđacimaludlud.On na skoro svakom satu završi kod pedagogicesmijeh.Samo na tehničkom,engleskom,likovnim i tjelesnim on nejde kod pedagogice.Isto jučer pod matišom digne klupu i preokrene ju(dva puta)thumbup.Mi tam crkavamo od smijehasmijeh.Škrga ga je naravno odma poslala kod pedagogice.Ma tip je skroz luuuuuuuuuuuuuudludlud.I da nisam napisala da mi je on isto naj frendthumbup.Rok vam šalje puuuno pitanja dal mu posudite 2kn.HA-HAwinkwink!!!

6.b
NANAcerek-cura je zakon i isto moja naj frendica.Cura je fakat suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperthumbup.Ja pojma nemam u kog je ona sve zacopanarolleyes.E da Nana daj se vrati na odbojku ide ti i Vidcerek.Nanin blog je:sweetandcute.blog.hr.Odite do nje i ostavite joj puuuuuno komentarayes.Od Nane dobivate veeeeeliku puffukiss!!

DAVIDnaughty-to vam je onaj u kog se Anja zacopalayes.Al fakat je sladakcerek.Obožava se zajebavat i jako je smiješansmijeh.Dečko je fakat fora,al se voli zajebavat ko nikowink.Neznam kaj da vam pišem o njemu pa bolje neću više ništa.David vas pozdravljamahwave!!!

DANKOthumbup-joooooooj,lud čovjek.Kaj da vam kažem.On se isto voli zajebavat!!!Ima plavu,frčkavu kosuwink.I fakat mu dobro stoji.Da mu nije frčkava izgledao bi ko idiotnamcor.Ja obožavam petljat po njegovoj kosiyes.Ja mislim da on nema blogrolleyes.E al i on je također sladakcerek.Voli vas Dankowave!!

PETRA(Hubakova sestra)party-cura je zakonthumbup.ona ide u treći srednje.Jednom sam snjom pričala i odma sam shvatila da je suuuuuuperyesyes.Prije se družila sa mojim burazom al sad više ne.To je zato kaj je moj buraz kretennono.Bila sam kod nje jedno dva sata.Pričale smo i zajebavale smo sezujo.Ženska je skroz coolcool!!!Prava je cura za zajebanciju.Pusa od Petrekiss!!!


To bi bilo to.Ljudi ostavljajte mi komentara.Ciao i kissam vas!!!


P.S.Petra ja ti nemam MSN a buraz mi neda da idem prek njegovoglud.Nek ti da buraz moj broj pa ćemo se dopisivat il kaj ja znamwink.Aj vidimo se.Puffakiss!!!







| komentari (81) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.